Sakumo, az összetört hős [3. rész]

109 5 0
                                    

(Ez egy flashback special rész, ami Sakumo-ról fog szólni, azok után, miután elvesztette feleségét, barátait, a klánját és a tiszteletét a faluban. Kihagyható fejezet, a főszál előrehaladásában nem segít, viszont annál érdekesebb dolgokat tár fel. Egyik szereplő szemszögéből sem értelmezendő.)

Sakumo élete az elmúlt egy évben egyre csak lejjebb és lejjebb ment, hiszen a faluban, véglegesen elvesztette a tiszteletét és a méltóságát, s már egy ninja sem volt hajlandó vele együtt dolgozni. Hiába volt háború, a szabályszegővel és a gyilkos klán utolsó tagjával senki sem akar dolgozni. A Hokage, aki az ország és a falu legbölcsebb tagja, hiába ismeri el Sakumo-t, a falu szemében, ez a személy, már csak egy senki. És sajnos Kakashi-val is a falu, és néhány évfolyam társa ugyan így bánik. Szegény fiú nem érti, hogy mi történik körülőtte, de sajnos, vagy nem sajnos, kezd nyílni a csipája, s kezd átlátni az embereken, és kezdi érteni, hogy miért utálják őt: az apja miatt. – S itt jön az, amin még nem tud átlátni... Hogy miért utálják az apját? – S persze Sakumo nem mond semmit sem Kakashi-nak. Az idősebb Hatake ismeri a fiát, hiába a Yang erőt örökölte, az ereje és az elszántsága révén, Kakashi egy olyan Hatake, aki elődeihez hűen, érzelmek nélkül képes harcolni, még akkor is, ha nem bántja semmi sem a lelkét. Sakumo szeme előtt többször lepergett az, hogy ha Kakashi megtudná az igazat, minden gond nélkül Konoha ellen fordulna, s brutális gyilkolásba kezdene, hiszen a bosszú és a lelki fájdalom az, ami képes egy Hatake-t a sötét oldalra terelni. És Sakumo szerint, erre Kakashi hajlamos, hiszen Kakashi, Sakumo-val ellentétben, egy igazi, vérbeli Hatake. (Sakumo túlságosan nyugodt és kedves egy Hatake-hez képest, így maga Sakumo sem tekinti magát Hatake-nek, fiával ellentétben).

Eközben Ködrejtekben sem jobb a helyzet. Hatake Trueno, a klán vezetője, már megelégelte, hogy Sakumo folyamatosan, jön-megy, jön-megy... Hiába vigyázz és figyelmes, sajnos még javában tart a Hatake-k üldözése, s néhány Ködrejteki már megtámadta a falut, de... Trueno szerencsésen, visszaverte, s megölte őket, Diablo, Inazuma, Hana és Darkside segítségével. Sakumo-t meglepetten érte Darkside „jósága". Konoha-ban tőle tartottak a legjobban... még az Uchiha-k is, hiszen... A sötétség az, ami motiválja. Trueno már közel állt, ahhoz, hogy kitagadja Sakumo-t, de szerencsére a meggyötört Hatake, ravasz is volt. Mivel senki sem tudja, hogy a Hatake-k képesek átalakulni állatokká, így Sakumo esténként, amikor senki sem figyel rá, bemegy az erdőbe, átalakul farkassá, mivel ez az ő állata, s meg sem áll egészen Ködrejtekig, ahol a Hatake-k, egy eldugott részen élnek.

Sakumo általában hetente látja, másod szülött gyermekét, a kis Toki-t. A kislány, ahogy várható volt, tehetséges és tanulékony. Jelenleg egy éves, de már minden sétálgat, illetve előszeretettel játszik a kunai-akkal és a shuriken-ekkel. Ilyenkor, persze Melody ki dob egy szívrohamot, de ez már csak mellékes. Ez sajnos a legtöbb ninja családban előfordul... Sakumo tudta, hogy Toki-nak itt nagyon jó helye van, hiszen nem régiben, pár éve bővült a falu két kislánnyal: Kage Sayuri-val és Hatake Murisakume-vel. Az utóbbi kislány egy Hatake család, egyetlen gyermeke, de sajnos a szülők életüket vesztették egy Hatake üldözős incidens során, akit Trueno fogadott be, de... ahogy Sakumo már ismerte Trueno-t... Tudta, hogy nem azért fogadta, mert sajnálja a kislányt... Neeem! – Trueno megműtötte a kislány szemét... Pontosabban bele műtötte a Rinnegan szemet, amit Darkside-tól szerzett be; aki a Rinnegan-t, Orochimaru-tól szerezte, s az utóbbi nagy valószínűséggel Danzou-tól. – Legalábbis Sakumo szerint, hiszen Danzou, már évek óta a „szem-bizniszben" utazik.

Melody folyamatosan figyelte férjét, s látta rajta, hogy nincs valami jó állapotban. Bánatos a tekintete, s a szemei táskásak. Bár, hiába kérdezte a feleség a férjét, hogy mi az, ami bántja a lelkét, a férfi sosem mondott semmit. A mai nap is ez történt. Sakumo szomorúan érkezett meg Ködrejtekbe, s így is távozott. Melody folyamatosan éreztette Sakumo-val, hogy mennyire fontos neki és, hogy mennyire szeretik, és, hogy Toki mennyire várni szokta őt. Általában ilyenkor Sakumo-nak jobb a kedve, s mosolygósan távozik, de... Amint elhagyja Ködrejteket, szokásához hűen, elszomorodik, s az életének az értelmét keresi, de... Már lassan nem talál semmit sem. Kakashi-t miatta bántják, Melody miatt szenved, s a falu és már Trueno is... Folyamatosan ostorozza őt... Már nem látja a fényt... Csak a sötétséget, s a véget és semmi mást.

Meglepetésére, ahogy visszatért, éppen egy támadás zajlott a faluban. Zajlottak a kitelepítések és már káosz volt. Ez a helyzet... Tökéletes, hogy elérje őt a vég... De, vajon megteheti ezt? Megteheti ezt Kakashi-val, Melody-val és a kicsi Toki-val?

- Apa... Mi folyik itt? – futott oda hozzá, a már ninja-ként szolgáló fia, Kakashi.

- Kakashi... - öleli meg a fiát, kissé egyhangú és fáradt tekintettel. – Nem kell félned... Ez csak egy kis incidens... - sóhajtozik Sakumo.

- Apa... Mi van veled? – nézz rá kissé szomorúan Kakashi. – Olyan bánatos a tekinteted... Nagyobb baj van, csak nem akarod az orromra kötni? – remeg meg a kis ezüsthajú hangja.

- Nem, Kakashi... - guggol le a fiához Sakumo. – De tegyél nekem egy ígéretet fiam...

- Mi lenne az? – értetlenkedik a fiú.

- Az, hogy mindig is hűséges leszel Minato-hoz... és mindig őt szolgálod...

- De, apa... ennek mi értelme... Ez...

- Ígérd meg! – öleli magához a fiát Sakumo. – Kérlek... - dünnyögi halkan, miközbe a fiába kapaszkodik.

- Ígérem... - mondja végül a kis Kakashi.

- Jól van... - állt fel Sakumo. – Most menj, és keresd meg Minato-t és a csapatod... Maradj velük, amíg a veszély el nem múlik... Érted, Kakashi...

- Igen, apa... - bólintotta fiú, majd elszaladt.

Sakumo végig nézte, ahogy fia elfut előle, s közben egy kunai-t vesz a kezébe, amivel, majd védekezni fog. Szomorúan nézett fia után, s már lassan egy könnycsepp is megjelent a szemébe. Tudta, hogy mit tesz, és azt is tudta, hogy mi lesz ennek a következménye... Az, hogy fia szívébe egy olyan hatalmas lyukat fog vágni, amit tán semmi sem tud, majd begyógyítani.

Az idősebb Hatake a házához rohant el, s miközben tart az incidens, addig ő nyugodtan hajthatja véghez az öngyilkosságát. A férfi bement a Dojo-jába, ahol megtalálta a Tanto kardot, ami Hatake-ről, Hatake-ra száll. A kard fehér chakra-val rendelkezik, ami minden gond nélkül végez az áldozatával, s ebben az esetben a használójával. Sakumo lassan az ablak elé állt, s a Holdat bámulta. Vajon tényleg megteheti? Tegye meg, vagy maradjon a földi siralomvölgybe? – Hát megteszi! – S hirtelen magába vágta a kardot. A fehér chakra végett, már érezte is, hogy a kard teljesen átvágta őt, s már szédülőg is. Lassan a földre borul és ott kapkodva veszi a levegőt, viszont... Lassan a teste kezd megnyugodni. A világ is más lassan teljes sötétségbe borul és lassan a hangok is meg szűnnek létezni. – Igen... Hatake Sakumo, eldobta magától az életét, és megszűnt létezni a Földön.

 Hatake Sakumo, eldobta magától az életét, és megszűnt létezni a Földön

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(És, elérkeztünk a special-unk végéhez. Köszönöm, hogy megnéztétek és elolvastátok. Egy kis információ a következő részhez: a következő rész, már nem speciál lesz, hanem rendesen bele lesz, építve a story-ba, csak a farkas testben élő Sakumo szemszögéből. A kövi rész a múlttal kezdődik, amit a dőlt betű fog jelezni. Amint a jelenbe érünk, a betűtípus már nem dőlt lesz, hanem rendes. Remélem tetszett nektek, s további jó olvasást Mindenkinek! <3)

A Hatake klán 2.~~Életünk Konoha-ban (SZÜNETEL)Where stories live. Discover now