(Kawa)
- Kawa... Mi történt? – tekintett enyhén hátra rám Sakura. Ennyire érezni lehet rajtam azt, hogy egy pillanatra megfeszültem, vagy csak Sakura érzékei ilyen jók? Hát, nagyon jónak kell lennie, hogy egy kb. 30-50 centiméteres patkány légzési és egyéb változásairta felfigyeljen. Halkan válaszoltam a kérdésére.
- Chiyo utánunk jött, és leleplezte Kakashi-san tervét Zetsu előtt.
- A Hatake gyűlölő nő? – dermedt le Sakura.
- Igen. – válaszoltam határozottan. – Kakashi-san, Tenzou sensei, Sai és Temari próbálják visszatartani Zetsu-t, de Mona szerint Kakashi-ék nem bírják sokáig, továbbá Chiyo is nagyon gyorsan közeledik felénk...
- Miért csinálja ezt? – értetlenkedett Sakura. – Nem veszi észre, hogy amit Sasori és az Akatsuki művel az rossz?
- Nem. – válaszoltam halkan. – S azért nem, mert Sasori az unokája, a családjának egy része... Az embernek a legnehezebb a családja ellen harcolnia... Megértem Chiyo-t, hiszen még naivan bizik abban, hogy az unokája lelkét megtudja menteni, de... Általában, aki Akatsuki-s, annak esélytelen... Ők csak egy sötét úr eszközei, semmi többek!
- Úgy, mint a Kage-k anno Daku-nak... - fordult előre Sakura.
- Minden ismétli önmagát, hol nagyban, hol kicsiben. Ha úgy vesszük az amit Daku csinált a Kage-kkel, ugyanazt csinálja az Akatsuki vezetője az Akatsuki tagokkal is.
- RASENGAN! – hallottunk egy nagyon ismerős hangot és technikát. Sakura meghökkent, mire én leugrottam a vállairól, s lassan az alagút végéig másztam.
Tisztán láttam mindent: Naruto és Sasuke szemből érték Sasori-t, míg Kankurou ball oldalról. Naruto már javában áramolta a kilencfarkú chakra-jat, míg Sasuke előhívta a Mangekyou-t. Bár messze volt, nem láttam teljesen, de éreztem az erejéből és a chakra-jából, hogy a Mangekyou jelen van. Aztán Kankurou-ra néztem. A Homokrejteki ninja 3-4 bábot megidézett, s kész volt a harcra. A vörös hajú, fiatal Akatsuki-sra esett a tekintetem. Nem lehet sokkal idősebb nálunk, sőt... Tán egyidősek vagyunk... Vajon mi és ki vehette őt rá arra, hogy az Akatsuki-ba álljon ilyen fiatalon? A srác levette fekete köpenyét, s tisztán láthattuk, hogy a teste olyan, mintha darabokból lenne össze, mintha csak egy báb lenne... - Egy báb, az Akatsuki irányítása alatt! – villant be a gondolat. – Ekkor megpillantottam egy pecsétet, vagy valamilyen jelet a ball mellkasán... Az lesz a gyengepontja... Az lesz a szíve! Ott kell eltalálni, hogy meghaljon... Hogy nyerjen! – De vajon... Meg kell ölnünk? Megtehetjük ezt vele, hiszen... Ki tudja, hogy miért van az Akatsuki-ban! Lehet, hogy őt is csak befolyásolták, mint anno Daku Mirai-t és Akuma-t? Mit kéne tennem?
És ezután esett a szemem a Sasori mögött, kb. 5-6 méterre lévő chakra börtönre, amiben még most is szívták Gaara-ból az 1 farkút... Szenvedve... mintha okádna, olyan hangokat add ki... Tarts ki! Mindjárt megmentünk! Megfordultam, s akárcsak eddig, Sakura négykézláb maradt és a parancsomat várta. Hűha... Most az egyszer van az én kezemben egy ilyen fontos feladat... Csak ne basszam el!
YOU ARE READING
A Hatake klán 2.~~Életünk Konoha-ban (SZÜNETEL)
FanfictionMindenkinek más-más sorsot szánt a 6 út Bölcse, kinek jót és boldogot, kinek rosszat és keserűt. Egy ideig Hatake Kakashi is az utóbbit élte, de egy nap, a remény megcsillant előtte. Természetesen, a reményért küzdeni kellett, de mi az a kis szenved...