A terv és lelki gondjaink

133 7 0
                                    

(Kakashi)

Ahogy felértünk a második elemeltre egyből bepillantottunk abba a kórterembe, ahol a legtöbb ember tartózkodott. Ahogy beléptünk hamar észrevettük a 2-es csapatot: Kawa-t, Mona-t, Sai-t és a sensei-jüket, Tenzou-t. A fiatalabb, barna hajú férfi mosolygót rám, majd illedelmesen visszaintettem. Hirtelen megálltunk és Temari előtt Kawa-t láttam, aki falat állt előttünk, majd halkan megszólalt.

- Pssz... Mona az utolsó jutsu-t hajtja végre Kankurou-n, amihez 100%-os csend kell. Ha nem így lesz, akkor Mona meg is halhat...

- Hogyan és miért? – kérdezte halkan Sakura. – Nem igazán értem.

- Mona az életenergiáját adja át Kankurou-nak, ami 100%-osan kinyírja a legerősebb mérget is a szervezetből, s ezek mellett még a chakra készleteket is feltölti. A technikát anyától tanulta.

- Te vagy az! – nézett szembe velünk egy idősebb hölgy, aki kicsit hangosabban szólalt meg. – Te nyavalyás kis rohadék! Megdöglesz... Fehér Agyar! – s nekem esett. Most, hogy Kawa elmondta, hogy Mona-nak csendre lenne szüksége kiugrottam az ajtón s a váróterem legvégére igyekeztem eljutni, de még így is hallottam Mona fájdalmas és hangos felkiáltását.

 Most, hogy Kawa elmondta, hogy Mona-nak csendre lenne szüksége kiugrottam az ajtón s a váróterem legvégére igyekeztem eljutni, de még így is hallottam Mona fájdalmas és hangos felkiáltását

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- ÁÁÁH! Fáj! Segítség!

- Dögölj meg! – ugrott utánam a nő.

- Nem én vagyok az! – kiáltottam vissza, majd karmaimmal felfogtam az idős hölgy kunai-ait. Meglepődött az 50 cm-eres karmok láttán, illetve éreztem, hogy a szemem is megváltozik, hisz a szemem, akaratomtól függetlenül, teljesen kitágult. Az idős nő kisé félve szólalt meg, de Istennek sem hátrált volna meg.

- Azok... a szemek...

- Én nem ő vagyok! – néztem dühösen és határozottan.

- Ő lesz a Hatake gyűlölő! – hallottam Naruto hangját.

- Szálljon le a sensei-jünkről! – kiáltotta Sasuke.

- Chiyo-sama! Ők a segítőink... Konoha-ból érkeztek... Segítenek visszahozni Gaara-t! – lépet ki Temari aggódva.

- ÁÁÁH! A FEJEM!!! A SZEMEM!!!- hallottuk Mona hangos kiabálását.

- Nem számít miért jöttek! – nézet rám dühösen a hölgy. – Ez a fasz kinyírta a fiam és a menyem! – nagyra nyílt a szemem. Őt nem! Őt nem sértheti senki sem! Még egy öregember sem! Megvédem az apám becsületét, még akkor is, ha egy hatalmas, üres lyukat hagyott a szívemben.

- Ő nem volt fasz! – taszítottam el magamtól, majd éreztem, hogy a chakra szintem emelkedni kezd. – Számomra legalábbis nem!

- Chiyo... - lépet elő a tömegből egy magasabb, kb. annyi idős férfi, mint ez a Chiyo, s lassan megfogta a nő vállát. – Hűtsd le magad! Gondolkodj... A Fehér Agyar halott... Még te dühöngtél, hogy nem állhattál bosszút, mert a Konohai ninja öngyilkos lett.

A Hatake klán 2.~~Életünk Konoha-ban (SZÜNETEL)Where stories live. Discover now