(Kakashi)
Kissé félve léptem be a Hokage irodába, mert nem tetszett, amit Iruka mondott, pár perccel ezelőtt a fülembe; bár Naruto igen vidáman karolt barátaiba, ami nem meglepő, hisz közel 3 éve nem látta őket. Valamilyen szinten én is örülök, hogy végre újra egy csapatként végezhetünk küldetéseket, de... Iruka hebegett és a hangja remegett... Ismerem már 1000 éve, és tudom, hogy valami borzalmas dolog történhetett. Ráadásul S szintű a küldetésünk, amit csak ANBU-sok kapnak... Erre megkapjuk mi, mint „genin" csapat (rangilag persze), ráadásul a csapatunkban egy Jinchuuriki is van, akikre jelenleg az Akatsuki vadászik... Nem értem a sensei-t...
Ennek ellenére, amikor benyitottam az irodába, mosolyogtam és üdvözöltem a sensei-t. Ő is így tett és vidáman köszöntötte a visszatért fiát és Sasuke-t, és örült, hogy végre újra együtt van a 7-es csapat. Végül mély levegőt vett és határozottan szólt hozzánk.
- Nos, tudom, nem rég tértetek vissza és, gondolom szerettetek volna egy kis időt együtt tölteni – nézett rám, kissé szomorkásan, - de... Szörnyű dolog történt...
- Mégis mi, 4.? – kérdezte Sakura kíváncsian.
- Bármi is az father... Megoldjuk... Mi, a 7-es csapat! – mosolygót vidáman Naruto, miközben Sasuke-be karolt, de a fiatal Uchiha, ellökte magától a szőkét és kissé flegmán ennyit mondott.
- Idióta! Vedd egy kicsit komolyan! A sensei igen ledöbbent képet vágott, amikor megkaptuk a feladatot a központból... - ekkor a sensei rám nézett és én vállat vontam, majd megszólaltam, kissé zavartan.
- Nem arról van itt szó, hogy lebecsülőm őket, hisz mindig is tehetségesek voltak, de... Mégis csak genin-ek, ez meg egy S szintű küldetés, amit 100%-ban ANBU és ExANBU tagok végeznek...
- Igen, ez igaz, de... - vonta össze a karjait a sensei. – De néha el kell tekintenünk a szabályoktól, és ezt te tudod a legjobban. – bólintottam, majd teljes mértékben rá figyeltem, ahogy a tanítványaim is. – Sajnos szörnyű dolog történt a Szél országában...
- Mégis mi? – akaratoskodott Naruto.
- Az Akatsuki megtámadta Homokrejteket...
- Jézusom! – kapta a szája elé Sakura a kezét. – Hányan? Mindenki?
- Szerencsére csak 3 vannak ott: Deidara, Zetsu és Sasori.
- Remek... Majdnem a legerősebbek... - forgattam a szemem.
- És sajnos... Elrabolták Gaara-t...
- MI?! Gaara-t! Az nem lehet!! – akadt ki Naruto.
- KI ez a Gaara? – értetlenkedett Sasuke.
- Nem emlékszel Sand of Gaara-ra a chunin vizsgáról? Vele harcolt Naruto... és ő is Jinchuuriki, akárcsak Naruto. Ő benne él az 1 farkú...
- Tsk... - dühöngött Naruto. – Induljunk! Meg kell mentenünk! Ha nem érünk oda időben, kiszívják belőle a démont és Gaara... meghal! – dühöngött Naruto.
- Nyugi, Naruto... Megmentjük, de adatok nélkül nem tudunk harcolni az ellenség ellen. – mondtam, neki, miközben erősen megszorítottam a vállát. – Sensei... Mit tudunk? – kérdeztem, miközben Minato-ra pillantottam.
- Sok mindent nem. Annyi tény, hogy az Akatsuki már 3 napja elrabolta Gaara-t...
- És eddig miért nem csináltunk semmit!?! Miért várunk?! Ő...
YOU ARE READING
A Hatake klán 2.~~Életünk Konoha-ban (SZÜNETEL)
FanfictionMindenkinek más-más sorsot szánt a 6 út Bölcse, kinek jót és boldogot, kinek rosszat és keserűt. Egy ideig Hatake Kakashi is az utóbbit élte, de egy nap, a remény megcsillant előtte. Természetesen, a reményért küzdeni kellett, de mi az a kis szenved...