Chap 3

7.8K 382 59
                                    

(AMARAN KERAS! TERDAPAT BABAK 18SX)

Seminggu kemudian....

Kejora melihat wajahnya di dalam cermin. MUA sudah selesai dengan tugasnya. Kejora meminta MUA tadi keluar meninggalkan dia sendiri.

Tiba-tiba pintu dibuka. Datin Jenny masuk dengan wajah muram. Lagaknya seperti helang mahu menerkam mangsa. Dia menjeling Kejora.

"Lepas majlis ni,saya tidak mau dengar lagi masalah rogol merogol tu bangkit. Tutup cerita! Jika ada yang bertanya bagaimana kamu dua boleh jumpa,cakap saja kamu memang sudah lama bercinta...faham?👿" Datin Jenny.

Kejora tersengih😁. Benci diarahkan seperti itu. Baginya Datin Jenny tidak ubah seperti ibu tiri snow white. Mentua evil!

"Datin tidak boleh arah-arah saya macam ni...🙄" Kejora.

"Kenapa? Sebab kau sudah kawin dan jadi menantu saya? Macam tu?😏" Datin Jenny.

Kejora diam. Malas mahu membalas kata-kata Datin Jenny. Makin di layan makin meroyan nanti. Atau dalam sabahan KAMBANG URINYA.

"Dan juga,saya nda mau kau kerja lagi di spa atau di mana-mana sahaja! Saya tidak mahu orang anggap Peter nda mampu sara hidup kau! Faham?!😠" Datin Jenny.

"Sorrylah Datin,nda dapat saya penuhi permintaan tu. Saya ni anak sulung dan saya yang tanggung family saya di kampung. Jadi....😓" Kejora.

"Itu keputusan saya. Berian 100k yang kami bagi tu masih nda cukup lagi untuk family kau? Jangan mau naik kepala. Kau setuju untuk kawin bermakna kau setuju dengar apa saja yang saya cakap!😈" Datin Jenny.

"Saya berkawin dengan Peter. Bukan jadi hamba Datin...😫lagipun,Datin paksa kami kawin untuk tutup malu atas perbuatan hina anak Datin sendirikan...jadi kenapa pula saya mau ikut arahan Datin? Huh!😣" Kejora.

"Jaga percakapan kau tu Kejora... Kalau saya dapati kau ingkar arahan saya,kau tengok apa saya buat dengan family kau juga hidup kau...😤" Datin Jenny.

"Datin ugut saya?🙁" Kejora.

"Terpulang dari penilaian kau. Samada kau anggap ini satu ugutan atau nasihat. Yang saya tahu,kau ikut semua arahan saya.👿" Datin Jenny.

Kejora menahan amarahnya.

"Tugas kau seterusnya,jaga Peter,jaga makan pakai dia..lahirkan anak untuk dia dan jadi wanita kesayangan dia...😍😁" Datin Jenny.

"Ehem! Datin..besar betul angan-angan Datin tu😏. Datin tau jugakan kenapa kami kawin? Bukan sebab cinta!😣" Kejora.

"Tidak kisahlah Kejora. Yang saya tau kau wife anak saya dan menantu saya. Kau dalam genggaman saya!😈" Datin Jenny.

"Aduina Datin,saya bukan binatang peliharaan Datin😂. Saya ni manusia bah..jangan fikir Datin buli suka-suka layan saya begini. Datin mau saya kasih tau orang yang anak Datin rogol saya? Mau? Ha? Mau?😒" Kejora membiutkan mulutny sambil menggoyangkan kepalanya mengejak Datin Jenny.

"Kau ni betu-betul gadis kampung oh kan. Syaa nda mau tinguk kau buat mulut macam tu lagi! Jaga kelakuan kau sebagai wife si Peter!😠" Datin Jenny.

Kejora menjelirkan lidahnya tepat di wajah Datin Jenny😛. Dia langsung tidak peduli dengan pangkat dan status Datin itu.

"Buekkk😝! Baru sekarang mau cakap saya gadis kampung. Sudah awal-awal Datin tau kan saya ni anak orang susah. Kenapa juga Datin mau paksa kami kawin? Tu salah Datin! Wuueekkk!!😜" Kejora.

"Ish! Susah mau cakap sama gadis kepala tiga suku macam kau ni😖! Saya pun dari kampung juga,tapi tidak juga berperangai macam kau! Betul-betullah kau ni Kejora!😤" Datin Jenny mendengus geram.

Bitch... Me? Where stories live. Discover now