Chap 10

5.9K 447 92
                                    

Kejora sedang sibuk di dalam ruangannya ketika dia melihat Sandra berjalan masuk ke dalam ruangan Peter. Dia menjeling dan tersengih tajam melihat wanita itu😒.

“Hrmm.. Jadi kau lah Sandra kan. Hrmm...😤” Kejora berdiri berjalan keluar dari ruangannya. Dia mengetuk pintu ruangan sebelum membuka pintu itu.

Sandra melihat kearah Kejora dengan wajahnya yang terkejut😨. Dia seperti perna melihat Kejora. Peter menelan air liurnya melihat Kejora😫.

“Husband, jam 1 sudah ni. Saya lapar!😍” Kejora bersuara manja. Peter kemudian meletakkan pen di atas meja. Dia berdiri sambil membetulkan bajunya. Sandra memandang hairan kearah mereka berdua😠.

“Jadi dia ni lah Kejora?😠” Sandra sinis.

“Ya saya. Kau siapa?😎” Kejora berpura-pura tidak kenal.

“Tak kanlah Peter tiada cerita pasal saya?😏” Sandra bertambah sinis.

“Hrmm..! Tidak. Dia nda perna cerita apa-apa pasal kau. Dia cuma perna cakap pasal perempuan gila talak sama perempuan jilat ludah sendiri saja. Kau ni yang mana satu? Gila talak atau jilat ludah sendiri?😅😜” Kejora memeluk lengannya.

“Sial! Peter! Kau tidak ajar bini kau ni macam mana mau bercakap sopan sama orang kah?👿” Sandra menjeling Peter. Peter menghelah nafas panjang😓.

“Sudahlah tu kamu dua. Jangan bergaduh sini!🙁” Marah Peter.

“Siapa yang bergaduh sini? Tiada pun.. ni perempuan yang tiba-tiba kapanas sendiri...😝” Kejora sinis kembali.

Peter mengeluh lagi😓.

“Peter, ni kah test kau? Yang macam bitch ni?😏” Sandra menyindir.

“Siapa Bitch? Saya? Hell ya! Baguslah kalau kau tau saya bitch. Jadi bagus kau hati-hati.. takut kaki saya ni pandai berjalan di kepala kau nanti...😎” Kejora.

“Hah! Patutlah Erica cakap perempuan kampung. Cakap pun kampungan...😠” Sandra.

“Sandra! Cukup! Jangan kutuk-kutuk bini saya lagi! Kampungan pun dia, dia pandai jaga hati saya dan setia dengan saya. Dari kau yang terlampau kebandaran? Tidak perna rasa cukup dan sentiasa dahagakan ketamakkan!😤” Marah Peter. Sakit telinga dan hatinya mendengar Kejora di hina.

Sandra menjeling Peter. Matanya merenung tajam ke arah Kejora😤. Kejora menjulingkan matanya sambil menjelirkan lidahnya membuatkan Sandra bertambah bengang😜.

“Hrm! Cik Sandra yang cantik macam taik tasu. Bagus kau keluar dari sini sebelum saya gunut kau. Nanti susah lagi saya membayar rambut sama baju kau yang mahal tu kalau saya lost kontrol...😎” Kejora.

“Kau fikir kau siapa mau halau saya?😤” Sandra.

“Saya Kejora, wife Dr Peter dan pengurus akaun di klinik ni. Jadi itulah hak saya mau halau orang gila macam kau ni. Faham?!😜” Kejora.

“Kurang ajar!😤” Sandra maju dan terus menarik rambut Kejora. Dia menampar Kejora beberapa kali.

Kejora pada awalnya tidak mahu memulakan peperangan, tetapi bila dia di pukul dan rasa sakit di tubuhnya, hatinya jadi panas👿.

“Sandra!😠” Peter menarik lengan Sandra.

Kejora pantas menangkap tangan Sandra kemudian dia terus memulas tangan wanita itu sehingga wanita itu terjatuh ke lantai. Kejora duduk di atas perut Sandra👿.

“Hoi!😠” Sandra menjadi berang bila Kejora duduk di perutnya.

“Apa hoi-hoi! Saya ada namalah! Nama saya Kejora! Wife si Duktur Peter yang sah!👿” Kejora membesarkan biji matanya.

Bitch... Me? Where stories live. Discover now