Chap 2

7.6K 401 59
                                    

Kejora tersedar kerana merasa denyutan di kepalanya.  Rasa sakit seperti di hentak-hentak.  Kelopak matanya dibuka perlahan. Jemarinya kejang sedikit.

Terasa berat tubuhnya untuk di gerakkan. Matanya terbuka luas bila memandang sekeliling yang terlalu asing buat dirinya.

Dia menarik selimut tebal berwarna peach yang menutupi tubuhnya.  Kepalanya terasa seperti tercabut dari lehernya tatkala dia melihat tubuhnya berbogel.😵

"Napa saya bogel???😱" tanda soal besar di kotak fikirannya. 

cepat-cepat dia turun dari katil. Dia menarik selimut untuk membalut tubuhnya. Dia terpinga hairan melihat ruangan bilik yang terlalu besar dan nampak sangat mewah.

"Di mana ni??" Kejora mengurut dahinya.

Semakin dia cuba fikir dan ingat apa yang berlaku semalam,semakin terasa sakit kepalanya.

Kejora melangkah menuju ke pintu bilik. Pintu di buka dan dia melangkah keluar dari bilik itu. Terkebil-kebil matanya melihat suasana ruangan yang terlalu classy dan kemas.

"Dimana ni???" Kejora.

Kejora terhidu bau masakkan yang menyelerakan. Walaupun didalam fikirannya penuh tanda tanya,dia masih berselera. Dia cuba berjalan menuju ke arah bau haruman masakkan tersebut.

Terpaku Kejora melihat seorang lelaki bertubuh agak tinggi dan tough dengan hanya memakai tuala putih sedang berdiri membelakanginya.

"Siapa kau??!!!😠" Kejora menjerit.

"Ahh!!!😨" Peter.

Peter terkejut di terjah begitu oleh Kejora. Sudu di tangannya terlepas, dia berpaling melihat Kejora yang hanya berbalut selimut.

"Kau?!!! Kenapa saya boleh ada di sini? Napa saya bogel?!!! Kau buat apa??! Hah!! Kau rogol saya kah?!!!!!😤" Kejora.

Peter diam. Dia sambung menyiapkan mee hun goreng. Mungkin juga dia cuba bertenang agar dia boleh terangkan keadaan yang terjadi antara mereka.

"Saya tanya kau ni!!! Apa kau buat?!!!" Kejora.

"Kita makan dulu.." Peter.

Peter meletakkan mee hun goreng di atas meja. Kemudian dia berjalan menghampiri peti ais. Pintu peti ais dibuka,Peter mengambil dua biji limau kasturi.

"Saya tidak lapar!!!!" Kejora.

Kejora membaling piring berisi mee hun goreng ke lantai.  Peter hanya diam dan memerhatikan sahaja.

Dia tahu Kejora berada di luar kawalan emosi.  Peter ke sinki. Dia membersihkan mee hun yang sudah jatuh ke lantai.

"Kau mau makan apa?" Peter masih berlembut.

"Saya cakap saya nda lapar!!!" Kejora

Minum ni air limau.. Bagus untuk orang kogutan..." Peter.

"Kau jangan mau ubah topik! Arrgg!!!" Kejora terasa tekanan di bahagian belakang kepalanya. Tekaknya juga terasa pedih.

"Kau minum dulu.. Saya tau kepala kau sakit sekarang ni..." Peter.

"Diam!! Cakap sama saya apa kau buat dengan saya sampai saya bogel?!!" Kejora.

Tiba-tiba pintu rumah Peter di buka. Dato George dan Datin Jenny masuk.  Empat mata itu bertemu dan masing-masing terkejut.

Mata tajam Datin Jenny menerkam Kejora yang hanya berbalut dengan selimut. Dato George geleng kepala melihat anak bujangnya,Peter yang hanya bertuala.

Didalam fikiran dua orang tua itu tidak ada lain,sudah tentu ada sesuatu terjadi antara mereka berdua sehinggakan keduanya berakhir tanpa pakaian yang lengkap.

Bitch... Me? Where stories live. Discover now