Keroja teruja bila kenderaan Peter masuk ke perkarangan Pine Resort. Sebelum ini dia biasanya menginap di Walai Tokou bersama Winnie.
Pertama kali menjejakkan kaki di resort itu, Kejora terlompat-lompat gembira sehingga gelagatnya jadi perhatian orang.
Peter menggelengkan kepalanya. Dia mendekati Kejora dan terus menepuk punggung empuk milik Kejora.
"Hei!! Orang nampak bah!😫" Marah Kejora.
Peter menjeling😏.
"Jadi yang kau lompat-lompat macam munyit tu kenapa?😏" Peter.
"Ish..! Saya terlampau happy bah. Kau ni...😫" Kejora menepuk punggung Peter.
"Membalas nampak!😐" Peter.
Kejora terus berlari meninggalkan Peter. Peter mengangkat bag pakaian mereka mengejar Kejora.
"Wah! Sioknya!😍" Kejora melompat di atas katil. Peter menggelengkan kepalanya sahaja.
Peter meletakkan bag pakaian di tepi katil. Dia kemudian keluar ke beranda menikmati pemandangan gunung kinabalu.
Peter berpaling melihat Kejora yang berbaring di katil. Dia melangkah masuk semula.
"Syg.. Jom mandi...😍" Peter selamba mengajak Kejora mandi.
Kejora melihat Peter. Dahinya berkerut.
"Sayang?🤔" Kejora.
"Ya.. Syg.. Kah mau saya panggil Kejoro?😏" Peter.
"Er... Macam janggal pula..🙄" Kejora.
"Janggal? Hrmm...😕" Peter.
Peter memalingkan kepalanya dan terus berjalan selamba masuk ke dalam bilik mandi.
Kejora terpinga-pinga. Baru sebentar tadi Peter mengajak dia mandi. Kini dia di tinggalkan pula?
Kejora memusingkan tubuhnya lalu bertiarap.
"Mari mandi...😝" Peter tiba-tiba datang semula sambil menepuk punggung Kejora.
Kejora tersenyum😍. Cepat dia bangun dan mengikut langkah Peter ke bilik mandi.
Kejora menanggalkan pakaiannya satu per satu begitu juga dengan Peter. Mereka berdiri sambil menatap tubuh masing-masing tanpa seurat benang.
"My wife...😍" Peter menarik pinggang Kejora mendekat dengan tubuhnya.
Kejora memejamkan mata ketika Peter cuba mengucup bibirnya.
"Peter... Saya sudah mula sayangkan kau.. Saya nda mau kecewa..." Kejora.
"Pegang kata-kata saya ni.. Kau nda akan kecewa... Percayalah.." Peter.
*****
Winnie meletakkan telefon pintarnya di meja. Sejak petang tadi dia cuba menghubungi Kejora tetapi tidak dapat. Begitu juga dengan Josh yang tidak dapat menghubungi Peter.
"Mana bah durang ni? Bagus jangan pakai telefon!" Winnie.
"Nda kebiasaannya si Peter macam ni. Selalu kalau call cepat dia jawab... Atau jangan-jangan durang 'proses' baby kali ni...😂" Josh.
"Ya kan!😂" Winnie. Pasangan itu ketawa terbahak-bahak.
"Tapi masih saya nda puas hati. Nda sedap hati saya pasal si Sandra sama si Ryan tu.." Winnie.
"Lama sudah saya perhatikan si Ryan tu. Dia dari dulu saya tengok macam ada sesuatu." Josh.
"Saya rasa durang macam plan sesuatu oh..." Winnie.
YOU ARE READING
Bitch... Me?
Romance"How dare you!!! Saitan!! She's my wife!!!!" Peter. Peter memberikan tendangan tepat di kepala Ah Hiong. Pemilik pub terkemuka itu jatuh ke lantai dan hidungnya berdarah. "Peter!! Tunggu dulu! Kau salah faham!!" Ah Hiong. "Aargggrr!!!!" Pete...