Chap 15

6.1K 423 64
                                    

Kejora mengintai Peter dari balik dinding Peter sedang menyediakan makan malam untuk mereka ketika itu.

Kejora tersenyum nakal. Dia sudah ada idea untuk kenakan Peter kerana memicit buah dadanya tadi di market.  Kejora berjalan masuk ke dalam biliknya semula.

'Nanti kau...😎' Kejora senyum dengan wajahnya yang masih tidak berpuas hati. Dia membuka pakaiannya dan masuk ke dalam bilik air untuk mandi.

"Kejora!  Mari makan!" Peter menjerit memanggil dia. Ketika itu dia baru sahaja keluar dari bilik mandi😏.

Di luar Peter sudah pun duduk menantikan Kejora di meja makan. Dia melihat hidangan di meja dan dia tersenyum sendiri. Semua kelihatan sangat sempurna sekali.

Dia terdengar bunyi pintu bilik Kejora. Dia terus berpura-pura menundukkan kepalanya ke meja😆.

Kejora menjeling Peter yang tertunduk 😒.  Peter mengangkat kepalanya dengan senyuman.

Tetapi senyumannya hilang. Dia kaku keras melihat Kejora di depannya.😱

"Kenapa kau berbogel ni?!  Kau buang tebiatkah?!😤" Peter.

Kejora tidak memperdulikan Peter. Dia terus menarik kerusi dan duduk berdepan dengan Peter. 😝

Peter menarik nafas dua tiga kali dan menghembus kuat. Peluh membasahi dahinya. Dia makan dalam keadaan yang tidak selesa. Dia tidak boleh melarikan matanya yang gatal memandang buah dada Kejora yang besar dan gebu.

Tangan kirinya pula menumbuk dan memulas pahanya untuk mengecutkan pedangnya yang menegak.

'Arggg!!  Kenapalah kau suka seksa saya macam ni Kejora! 😫kejam😖' Peter menangis di dalam hatinya.

Kejora pula sengaja mengipas rambutnya yang panjang menampakkan lehernya yang seksi hingga ke buah dadanya. Sengaja dia naikkan kakinya sebelah ke atas kerusi untuk tambah 'menyiksa' batin Peter.

"Saya kenyang sudah." Peter tidak dapat menghabiskan makanannya. Dia terus bangun dan berlari ke dapur  bersama piringnya. Kemudian dia berlari ke masuk ke biliknya sambil mengesat peluhnya.

Masuk sahaja di dalam bilik dia terus menyandar di belakang pintu. Nafasnya turun naik.

"Arrggg!!! Kau pun satu juga!!" Peter menampar lembut batangnya yang menegak. Perlahan batangnya kecut.

Peter sudah mulai tenang. Tetapi gatal hatinya ingin mengintai Kejora di luar. Di membuka pintunya.

Sekali lagi dia terkejut bila melihat Kejora duduk berbangkang di sofa yang berdepan dengan pintu biliknya 😱 sepantas kilat dia menutup pintu sehingga jarinya terkepit.😭

Batangnya kembali mengeras dan nafasnya turun naik menahan kerasnya batang di tambah lagi dengan jemarinya yang sakit.

"Shit!!😭😭😭" Peter merebahkan tubuhnya di atas tilam. Dia bergulik menahan kesakitan.

Di luar pula Kejora sudah tidak dapat menahan tawanya. Dia ketawa terbahak-bahak melihat reaksi Peter yang tidak keruan tadi.

"Padan muka!  Tu baru sikit😝" Kejora terfikirkan idea yang lebih jahat. Segera dia mengambil kotak kecemasan.

Tok.. Tok.. Tok...  Pintu bilik Peter di ketuk. Peter yang terbaring kelemasan tidak mampu untuk bangun. Pintu biliknya di buka. kejora masuk membawa kotak kecemasan.

"Mana jari kau tu? Sakitkah?😜" Kejora sengaja bertanya. Peter diam tidak menjawab. Merajuk😝

Kejora duduk di tepi katil Peter. Dia menarik tangan Peter. Matanya melihat ke jari Peter yang bengkak. Rasa kasihan juga dia dengan suaminya itu.

Bitch... Me? Where stories live. Discover now