"Balik apartmen😱?!" Besar mata Kejora melihat Peter.
"Ya.. Kenapa? Ada masalah? Sampai bila kau mau tinggal di villa durang mommy😒?" Peter.
'No! Saya nda mau balik! Mesti dia sengaja ni bawa balik supaya dia buli buat hal sama si Sandra😖!' Kejora menelan air liurnya. Dia tidak mungkin benarkan hal itu terjadi.
"Kejora🤔?" Peter.
Kejora melihat peter. Dia terfikirkan cara untuk mengelakkan hal itu.
"Nantilah saya fikir dulu. Malas saya mau balik sana..." Kejora.
Peter tunduk. Bagaimana dia mahu memujuk Kejora balik. Wanita itu memang keras kepala.
"Kenapa kau susah sangat mau balik ni? Saya nda selesa tinggal sama durang mommy...😏" Peter.
"Alasan?🙁" Kejora.
"Nda selesa la ba. Saya mau tinggal di tempat sendiri. Saya nda bebas kalau tempat mommy.😞" Peter
"Nda selesakah atau kau sengaja supaya kau bebas jumpa si Sandra😒" Kejora.
"Hah?! Apa kau cakap ni Kejora?!😏" Peter.
Kejora menjeling dan menjelirkan lidahnya kearah Peter. Dia terus keluar dari ruangan Peter dan menuju ke ruangannya di sebelah.
Peter memerhatikan langkah isterinya itu sambil menggelengkan kepalanya. Tidak perna terlintas di fikirannya tentang Sandra. Tujuan dia mengajak Kejora balik semula ke apartmen mereka kerana dia mahukan masa berdua bersama isterinya itu. Tetapi Kejora pula yang salah faham.
Kejora menjeling Peter dan terus menarik lamgsir menutupi ruangannya.
'Macam mana ni? Dia berabis mau bawa balik sana! Perlukah saya minta tolong mommy? 🤔 tapi kalau saya minta tolong mommy, nampak betul macam saya terdesak. Nanti si Sammy tu tambahlah tambirang sama saya😒macam saya ni tidak pandai jaga laki sendiri.. 🙁 ish! Peter ni pun!' Kejora di kerusi.
*****
Sandra memeluk erat tubuh lelaki yang baring di sebelahnya. Semalaman Fred menemani dia kerana Erica pergi ke KL atas urusan kerja."Fred...😚" Sandra memanggil manja.
"Ya...😴" Fred menjawab lemas dengan matanya yang masih tertutup.
"Bila Erica balik?🤔" Sandra.
"Lusa dia balik. Kenapa?🙄" Fred.
"Saya mau guna duit..😪" Sandra.
Fred membuka matanya dan memandang Sandra. Sandra membalas renungannya dengan mata pandangan yang lebih menggoda.
"Berapa?🤔" Fred.
"50k😫." Sandra.
Fred membesarkan matanya. Duit 50k bukan jumlah yang sedikit baginya walaupun dia mampu. Tetapi dia perlu tahu untuk apa duit yang banyak itu.
"Banyak juga. Kau mau buat apa dengan duit tu?🤔" Fred.
"Ada saya mau guna. Kira mau pinjam Erica. Saya tengok banyak job dia masuk. Mesti ada juga duit dia tu kan...🤔" Tanpa segan silu Sandra bercakap membuatkan Fred terdiam seketika.
"Kalaupun dia ada duit, dia perlu simpan untuk diri dia sendiri. Urmm.. Kau belum ada kena call pasal job?🤔" Fred.
Sandra menekap mukanya.
"Buat masa sekarang belum ada panggilan lagi." Sandra bangun. Dia melilitkan tuala di tubuhnya.
Ting! Ting! Ting!
YOU ARE READING
Bitch... Me?
Romance"How dare you!!! Saitan!! She's my wife!!!!" Peter. Peter memberikan tendangan tepat di kepala Ah Hiong. Pemilik pub terkemuka itu jatuh ke lantai dan hidungnya berdarah. "Peter!! Tunggu dulu! Kau salah faham!!" Ah Hiong. "Aargggrr!!!!" Pete...