Ryan kesiokkan sudah menuangkan beer ke dalam minuman Peter dan Kejora. Pasangan itu menerima baik pemberian Ryan dan terus meneguk.
🍻🍻
Kejora sudah terlalu banyak minum sehinggakan tubuhnya merasa ringan di goyangkan ke kiri ke kanan mengikut rentak muzik.
Peter terpaksa mengawal dirinya dari minum terlalu banyak, dia melihat Kejora sudah mabuk, tidak mungkin dia juga ikut mabuk. 😏
Dia tidak mahu lalai dan cuai. Kalau dia ikut mabuk, bermacam hal boleh terjadi nanti dan mungkin keselamatan Kejora akan terancam memandangkan ramai kawan lelakinya pada malam itu.
'Ni munyit ah!😤 Sudah tau nda pandai minum, minta puji lagi minum sana macam terer! Tu hari minum sikit sudah mabuk terus tuduh orang rogol dia! Ni kali nda tau apa lagi dia mo tuduh saya!😤' Marah Peter di dalam hatinya.
“Kejora, buli kau jangan terlampau guyangkah? Sakit paha saya kau gesel-gesel busul kau ni!😠” Peter berbisik keras di telinga Kejora.
“Ish kau ni!😒” Kejora mencebik.
“Bangun dulu kau, saya mau pigi toilet...😠” Peter.
“Saya ikut..😏” Kejora berdiri dan terus memeluk lengan Peter.
“Kenapa?😒” Peter bertanya hairan.
“Nanti kau kena rogol oleh si sundalon sana jamban. Dari tadi mata dia tinguk kau saja..😒” Kejora menjeling Sandra.
Peter tergelak mendengar kata-kata Kejora😂. Memang gadis itu tidak tahu bercakap perkara yang baik-baik. Peter terus memeluk pinggang Kejora menuju ke tandas.
Langkah mereka di perhatikan oleh Ryan dan Sandra. Ketika itulah mereka menjalankan kerja kotor mereka.
😈😈
Busuk hati Sandra, dia memasukkan serbuk menaikkan nafsu ke dalam gelas Kejora dan Peter. Matanya liar memandang sekeliling.
Sementara itu Peter sudah selesai dengan membuang airnya, dia berdiri di luar menantikan Kejora yang juga masuk ke dalam tandas. Peter menyandarkan tubuhnya di dinding sambil menundukkan kepalanya.
“Aik! Lama juga ni munyit dalam tandas?😤” Peter merungut.
Tok..tok..tok...! dia mengetuk pintu tandas.
Pintu terbuka kerana tidak di kunci. Peter menggelengkan kepalanya di atas kecuaian Kejora yang tidak mengunci pintu tandas. Dia menolak daun pintu perlahan.
😱😱😱
“Astaga! Kejora! Kenapa kau pigi tidur di sini?! Adui! Kau ni! Marilah kita balik!😤” Peter menarik lengan Kejora sambil membebel.
Gadis itu minum sehingga mabuk dan dia tertidur di dalam tandas. Peter menahan rasa malu menggendong Kejora keluar dari tandas.
“Kita balik! Kau ni..bikin malu saja...😤” Peter masih mengomel geram.
“Inda mau.. Saya masih mau enjoy ba...😋” Kejora menolak tubuh Peter.
Peter memeluk erat pinggang Kejora. Gadis itu jalan terhuyung hayang. Mereka kembali ke meja Ryan dan Sandra untuk meminta diri.
“Bro! Kami balik dulu! Kondem sudah saya punya wife ni...” Peter tersengih.
“Aik! 😨Cepat juga...! relax dulu bah. Kasih duduk dulu dia sini sofa... Masih awal bah...😎” Ryan cepat-cepat menepuk bahu Peter. Sempat dia menoleh melihat buah dada Kejora.
“Indalah.. Kasian wife saya ni😥. Saya nda suka orang tengok wife saya dalam keadaan begini.. sorry bro...😅” Peter berkeras ingin pulang.
“Bah! Minum dululah...😄” Ryan menyerahkan gelas Peter.
YOU ARE READING
Bitch... Me?
Romance"How dare you!!! Saitan!! She's my wife!!!!" Peter. Peter memberikan tendangan tepat di kepala Ah Hiong. Pemilik pub terkemuka itu jatuh ke lantai dan hidungnya berdarah. "Peter!! Tunggu dulu! Kau salah faham!!" Ah Hiong. "Aargggrr!!!!" Pete...