Noa.
Ik loop samen met Nisrin naar het huis van Laura, we halen Laura op en lopen met z'n drieën naar de stad. We gaan chillen met de jongens. Nog maar twee straten. Opeens zien we Isa zitten op een bankje helemaal alleen, ze kijkt niet blij. "Hey Isa" zegt Nisrin. "Hey meiden" zegt ze met een zachte stem. "Wat is er" vraagt Laura die naast haar is gaan zitten. "Ik heb nog helemaal niks van Jai gehoord sinds ze terug zijn en als ik hem app komt het niet aan" Zou Jai haar geblokkeerd hebben? Maar waarom? "Wij gaan nu naar de jongens toe, wil je mee? Dan kan je het hem vragen?" vraag ik en steek m'n hand naar d'r mee. "Als jullie dat niet erg vinden?" zegt ze. We schudden allemaal ons hoofd en Isa pakt m'n hand. Ik trek d'r omhoog en we lopen richting de McDonald's.
We zien de jongens in de verte al staan. Als we bij ze zijn loop ik naar Sam, Laura naar Dioni, en Nisrin blijft bij Isa staan. "Zullen we naar het park?" stelt Cassius voor. "Hey Noa'tje" zegt Cass en hij geeft me een knuffel. Cassius is echt m'n allerbeste vriend.
Als we bij het parkje zijn rennen Laura en Dioni op een grote plek af. Ze gaan languit zitten. We gaan erbij zitten en Jai zet een tas met eten en drinken neer. "zullen we voetballen?" vraagt Dioni. Kaj, Sam, en Jai gaan mee. Cassius komt naast me zitten. "Had Sam het je verteld?" Ik knik voorzichtig. "Waarom had je me niet ge'appt?" vraag ik. "Sam wou het zelf oplossen, ik mocht me er niet mee bemoeien.." zegt hij. Ik knik begrijpend en geef hem een knuffel. "Ik heb je gemist Cass" "Ik jou ook Nootje"
Cassius staat op en gaat voetballen.Nisrin.
"Meiden ik moet jullie wat vertellen" zeg ik. Ze kijken alledrie op. "Ik was gisteren bij Kaj. En hij vertelde me over Abigail, en ik knuffelde hem en opeens zoenden hij me" De meiden kijken blij. "En toen?" "Ik trok weg, omdat ik het raar vond, maar eigenlijk wou ik dat hij doorging" zeg ik verdrietig. "Nis, vind je hem nog steeds leuk?" vraagt laura. ik knik. "Maar wat zei die dan over Abigail?"vraagt Isa. "Dat ze wel erg close was met n jongen en volgens mij wou hij het niet meer" zeg ik met een klein lachje op m'n gezicht. De meiden zijn zo lief voor me. "Heb je nog met Jai gepraat?" Vraag ik aan Isa. ze knikt. "Ik ga dadelijk met hem mee, zijn telefoon is gestolen" "Dat verklaar een hoop" zegt Noa. We moeten allemaal lachen. We bespreken nog veel meiden dingen. Ook Noa verteld haar ruzie met Samuel, samuel zou dat nooit doen, gelukkig is het weer goed.
Half 6
We pakken onze spullen en nemen afscheid. Ik loop met Noa, Samuel, Laura en Dioni richting huis als opeens iemand me meetrekt. "Wil je asjeblieft mee naar mij?"vraagt Kaj. Ik knik. Ik zeg tegen de rest dat ze alvast zonder me mogen gaan. Kaj loopt richting zijn scooter en ik ga achterop.
Als we bij Kaj's huis zijn stap ik af. Ik loop via de zijdeur naar binnen waar zijn zus staat te koken. "Hey!" zegt ze blij en geeft me een knuffel. "Leuk je weer te zien" zegt ze. "Hetzelfde!" zeg ik lief. Zijn zussen behandelen als hun kleine zusje, super lief. Als Kaj binnen is lopen we naar zijn kamer. "Waarom moest ik mee komen?"vraag ik en ik ga op z'n bed liggen. "het is uit met Abigail" zegt hij. Ik schrik en ga rechtop zitten. "Sinds wanneer?" vraag ik. "Vanochtend"antwoord Kaj zonder ook maar op te kijken. Ik ben stil. "Maar de reden waarom je echt hier bent... Waarom heb je de meiden verteld over onze kus" Ik krijg een steek in m'n hart. "Omdat ze m'n beste vriendinnen zijn en trouwens hoe weet je dat" zeg ik met een wat hardere stem. "Dat doet er niet toe Nis" "Dat doet er wel toe" Ik sta op. "Nee niet waar" roept Kaj. Hij draait zich om maar wist niet dat ik vlak achter hem stond. Hij schrikt. Ik sla mijn armen om heen. "Kaj...." snik ik. Kaj schrikt en probeert me aan te kijken. "wat is er nis" Ik wil hem eigenlijk vertellen hoe veel ik van hem houdt. Hij houd me stevig vast, ik ga op m'n tenen staan en geef hem een lange kus op z'n mond. Ik kijk hem aan en hij heeft z'n ogen nog dicht. Hij kijkt me aan en tilt me op. Ik begin te huilen. "Calm down my little princess" zegt hij en ik kijk hem aan. De tranen rollen over me wangen. Hij kust m'n tranen weg. Ik wil hem knuffelen maar hij geeft me nog een kus. Daarna knuffelt hij me. Er word op de deur geklopt, ik spring uit z'n armen en veeg m'n tranen weg. "Eet je mee Nisrin?" Ik schudt mijn hoofd en lach lief naar z'n zus. Ze doet de deur weer dicht. "waarom niet?" vraagt Kaj. "Omdat ik nu moet gaan." Ik loop naar de deur met Kaj achter me aan. Halverwege de gang trekt hij aan m'n arm, hij trekt zo hard dat ik weer tegen hem aan val. Hij zoent me en laat me weer los. "Doei kaj.." zeg ik. "Doei Nisje" zegt hij..
JE LEEST
Life is hard - B-Brave fanfic
FanfictionDrie beste vriendinnen, Noa, Nisrin en Laura hebben het perfecte leventje maar toch loopt niet altijd alles op rolletjes. Ze leren mensen echt kennen en ze leren de slechte kant van het leven kennen