Noa.
Het is zaterdagochtend, ik pak mijn telefoon en kijk op twitter. Mn hele tl staat vol met tweets van Samuel, Cassius, Nisrin enzo. Ik lees ze allemaal door.
@samuelypl: Today will be the best day of my life!
@casszron: Vandaag word ram vet!
@Nisrinxx: vandaag word aan! Met de allerbeste !!
Het boeit me allemaal niks meer, fake friends. ik krijg een app van Sven.
Sven: Waar ben je hoertje??
Noa: Thuis
Sven: je moest hier zijn al n uur geleden
Noa: kom eraan X ly
Sven: zalwel
Ik pak wat kleren en trek ze aan. ik doe m'n haren in een knot en loop naar de garage. ik pak m'n fiets en rijdt richting sven. Als ik langs de straat van Nisrin fiets konen Nisrin, Laura, Cassius, Samuel, Kaj en Dioni aangefietst. Ze kijken me allemaal aan, maar ik doe alsof ik het niet zie. "Doe maar alsof je blind bent he!" Hoor ik Cassius roepen. Ik kijk mer een boze blik om en fiets dan door.
Samuel.
"Doe maar alsof ke blind bent he!" roept Cassius. Noa kijkt met een boze blik om. Stomme trut. We fietsen achter haar, ze probeert steeds sneller te fietsen maar dat kunne wij ook. Als Noa opeens rechtsaf gaat weten we dat ze naar Sven gaat. Sven staat al buiten en schreeuwt naar Noa. We fietsen langs maar horen Sven nog schreeuwen. "ROT OP KUT HOER!" horen we hem schreeuwen. "STOP DAN MET MIJ TE DWINGEN" plotseling duwt Cassius op de rem. we blijven staan en horen nog wat. We horen een fiets vallen en meer niet. Sven komt om de hoek gelopen, snel fietsen we door. Wat zal hij gedaan heben?
LEES MN NIEUWE BOEK! don't forget me with bbrave!
JE LEEST
Life is hard - B-Brave fanfic
FanfictionDrie beste vriendinnen, Noa, Nisrin en Laura hebben het perfecte leventje maar toch loopt niet altijd alles op rolletjes. Ze leren mensen echt kennen en ze leren de slechte kant van het leven kennen