..

445 14 1
                                    

Hey hallo allemaal!! Sorry dat ik de laatste tijd heel weinig post maar ik heb deze week heel wat meegemaakt, m'n zus was namelijk weggelopen van huis en ik ben m'n beste vriend kwijt geraakd. En zoals jullie weten ga ik in dit verhaal over m'n verleden vertellen. Vanaf dir part komen dingen voor die ik mee heb gemaakt! Hoop dat jullie begrip voor m'n afwezigheid hebben en dat jullie het leuk vinden!!

Noa.

Ik pak mijn jas en fiets en fiets naar het huis van Samuel. Deze ruzie is net wat erger dan allen anderen. Ik fiets het zijn oprit op en zet m'n Diets aan de zijlant. Ik bel aan. "Hey no" zegt Samuel die de deur direct open maakte. "Hey sam" zeg ik en ik wil hem een kus geven. Voorzijtig draait hij z'n hoofd en geeft me een kis. We lopen naar z'n kamer. Ik ga zitten op z'n bed en Sam komt naast me zitten. "Noa, ik w eet het niet meer. Kunnen we niet een time-out nemen" Ik schrik. "Een t-t-time-out." stotter ik. Sam knikt en ik zie tranen in zijn ogen. "Ik weet het noet Sam.." Hij pakt m'n hand. "Het spijt me" zegt hij. Ik kan het nie geloven. Ik sta op en ren naar buiten. Ik pak m'n fiets en fiets richting een klein pleintje. Hie spraken we vroeger altijd af. Ik gooi m'n fiets neer en plof neer op n bankje. Ik begin te huilen, ik laat m'n hoofd in m'n handen vallen.

Nisrin

Ik heb niet meer met Kaj gepraat sinds ik het heb uitgemaakt. Vanavond is het buurtfeest dus we zien elkaar weer. Ik app Noa hoelaat we gaan maar ik krijg geen antwoord, ze zal wel bij samuel zijn. "Mam, ik ga naar de stad. Een nieuwe outfit scoren" roep ik en voordat ze antwoord kan geven ben ik al de deur uit. Ik pak m'n fiets en fiets richting de stad. ik zet m'n fiets neer en loop naar de forever 21. Kaj staat voor de winkel. Hij lacht naar me. Ik loop naar hem toe. "Hey, wat doe jij hier?" vraag ik. "Ik zag op Twitter dat je naar de stad ging, dus ik dacht wel dat je hierheen ging dus ik kwam zo snel mogelijk naar hier" Ik krijg een glimlach op m'n gezicht. Kaj slaat een arm om me heen. "Alles komt goed Nis, kom ik betaal al je kleren" fluistert Kaj in me oren. "doe normaal, ik kan me eigen kleren wel betalen..." "Ik wil het betalen, omdat ik van je houd.." zegt Kaj en hij geeft me en kus op m'n wang. hij pakt m'n hand en we lopen naar binnen. ik hou van hem!

Life is hard - B-Brave fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu