Finally

281 15 1
                                    

Cassius

Het is eindelijk vakantie, en de eerste nacht heb ik al met Noa doorgebracht. We hebben films gekeken en geknuffeld. We hebben gepraat en gelachen. Nu is Noa douchen en als ze dadelijk terug komt ga ik vragen of ze mijn meisje wil zijn. Ik heb hulp gevraagd aan de rest en zelfs Samuel wou helpen. "Ben er weeeeer" zegt Noa die al helemaal klaar in de deuropening staat. Noa denkt dat we gewoon gaan chillen bij Nisrin. Ik doe snel mijn haar en dan fietsen we richting Nisrin. Als we bij Nisrin aankomen loopt Noa al naar binnen. "Wacht op mij babee!" roep ik. Als we eenmaal binnen zijn roept Kaj me. "Ben ff boven he" zeg ik en Noa knikt.

Noa

"Waar is Nisrin?" vraag ik aan Samuel. " Douchen" zegt die droog. Ik ga naast hem zitten op de bank en kijkt hoe die Fifa speelt. "Noa.. We moeten even praten" Ik knik. "Je moet niet bang voor me zijn en je moet je echt niet tegen laten houden bij Cass door mij. Ik gun het je echt wel hoor" De tranen staan in me ogen maar ik hou ze binnen, tenminste dat probeer ik. "Hey, niet huilen. Ik heb je alles toch vergeven en we hebben er samen voor gekozen om er mee te stoppen!" stelt Samuel me gerust. Dat kan ik me niet meer herinneren maar ik ga er maar even in mee. "Ik wil je geen pijn doen" zeg ik zachtjes. "Je doet me pijn als je je laat tegenhouden door mij!" zegt Samuel. " Sorry" Ik kijk hem aan en hij krijgt een glimlach op zijn gezicht. "Kom hier" zegt hij en hij trekt me in een knuffel. "Ga voor Cassius, hij houdt van je!" fluistert hij. "Maar wat ga jij nou doen dan?" "Ik? Ik ga genieten hoe mijn beste vriendin weer gelukkig is!" Ik krijg een glimlach op mijn gezicht en geef Sam nog een dikke knuffel. "Hup ga naar Cassius en zoen 'm ofzo weet ik niet doe iets!" zegt Samuel lachend en hij geeft een tik op me kont.

Ik loop naar boven maar ik zie Cassius niet. Niet op de kamer van Nisrin. " Cassius?" Ik hoor niks. Ik kijk op het dak bij Nisrin en ik schrik. Cassius en Kaj staan er. Kaj staat met een lamp in zijn handen en Cassius met een bos bloemen, Nisrin staat er achter met haar Iphone te filmen. Jai en Dioni houden een gordijn vast bij het raam. Isa staat met Laura achter de laptop. De muziek begint met spelen. "When she's okay, then i'm allright. When she's awake, i'm up all night and nothing really matters. Nothing really matters. I see her face and in my mind, I sieze the day when ever she's nearby, it's like nothing really matters, no nothing really matters. She completes me, it's how she reads me, right or wong oooh, it's so clear she is all i need, all i need yeah, i don't want it feels like, i don't know what it feels like..." en dan stopt de muziek. De tranen staan in me ogen en Cassius komt naar me toe gelopen. " I don't know what it feels like in a world without you. Lieve Noa, wil je mijn meisje zijn? Want zonder jou weet ik niet wat ik moet." Ik krijg geen woord uit me mond zo lief is het. Samuel staat ondertussen achter me en wrijft over me rug. "Say yes, you can do this!" fluistert hij. Ik knik en val Cassius in de armen. "AAAAAAAHH" Iedereen is blij en ik kan Cassius niet meer loslaten. Het is zo lief. "I love you" zeg ik. "I love you more princess"

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Nov 13, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Life is hard - B-Brave fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu