Noa.
Samen met de meiden pakken we onze spullen. We hebben afgesproken bij het zwembad. "Schatjes, zijn jullie klaar?" roept mijn moeder. Ik stop m'n handdoek in m'n tas en we lopen naar onder. M'n moeder zat al in de auto. Ze brengt ons naar het zwembad ook al is het 15 minuten lopen. We zien de jongens al staan. "Veel plezier dames, bel me als jullie mee-eten" zegt m'n moeder en ze geeft me ene kus. "Dankjewel mevrouw" zeggen Isa en Laura. "Thanks mom" zegt Nisrin. We lopen naar de jongens toe. De jongens kijken naar Kaj en Nisrin. Nisrin kijkt Kaj niet aan. Ze staat naast mij en Sam. We lopen naar binnen en kleden ons om.
Nisrin.
Ik kleedt me om. Ik voel me best eenzaam, er rolt een traan over me wang. ik zak neer tegen de deur. Ik verberg mijn gezicht in m'n handen. "Nis? Ben je al klaar?" hoor ik Laura vragen. Ik sta op en veeg m'n tranen weg. Ik loop het kleedhokje uit. "Nis? Heb je gehuild?" vraagt Noa zachtjes. Ik knik en alweer begin ik te huilen. Ik zie de jongens staan. Noa en Laura trekken me in een knuffel. Isa doet m'n spullen in de kluis en knuffelt daarna mee. De jongens kijken ons aan maar zeggen niks. "Nis, het komt goed. Hij vind je echt wel leuk." zegt Isa misschien net iets te hard. Noa veegt m'n tranen weg en we lopen naar de jongens toe. Ik kijk Kaj aan maar hij kijkt snel weg. Het boeit helemaal niks. We gaan het water in. Ik zwem achter Isa aan. Opeens voel ik twee armen om me heen. Ik voel dat het Kaj is, ik voel zijn warme lichaam tegen me aan. Hij draait mij om. "Wat was er net?" "Niks" "Lieg niet tegen me. Is er een jongen in je leven waar ik nog niks van weet?" "Nee, laat me los." "Nis, ik vind je leuk" M'n hart gaat sneller slaan. Voordat ik weer zitten mijn lippen op die van Kaj. Iedereen kijkt ons aan, maar voor even boeit me dat helemaal niks. Totdat we een bekende stem horen. "Kaj?" Kaj kijkt om. Het is Abigail. "Hoi Abigail" Abigail springt naast ons het water in. "Ik wist wel dat jullie al die tijd stiekem wat hadden..." zegt Abigail teleurgesteld. "Nee, Abigial ik en Nisrin hadden niks toen wij nog hadden" hoor ik Kaj nog zegen. Ik zwem naar de rest. "Waarom blijf je niet bij Kaj?" vraagt Laura. "Ik hoef geen ruzie met Abigail" zeg ik. Even later komt Kaj weer aanzwemmen. Hij tilt me en begint me kusjes te geven. "Kaj?" "Ja prinses?" "kijk eens achter je?" Kaj laat me los en kijkt achter zich. Ik zwem zo snel mogelijk weg. "Ik krijg je wel hoor!" hoor ik Kaj roepen.
Noa.
Samen met Samuel ga ik in de tweepersoons sauna. Samuel doet de deur achter zich dicht en komt op me afhelopen. Hij begint me te zoenen en voor ik het weet lig ik op hem. "Zouden Kaj en Nisrin wat krijgen?" vraagt Samuel. "Ik hoop het wel, maar Nisrin is een pittige tante in dit soort dingen" "haha inderdaad, net zoals jou" lacht sam. Ik begin hem te kietelen, m'n handen glijden langzaam over z'n buik, z'n mooie sixpack.
In de avond
We zijn met zijn allen bij mij. M'n moeder is zojuist met papa een weekendje weggegaan. Dus vandaag blijft iedereen slapen. Iedereen is onder de matrassen en luchtbedden klaar aan het leggen als Samuel me mee naar boven trekt. "Babe, ik mis je" zegt hij en hij geeft me kusjes in m'n nek. "Ik jou ook" zeg ik. We lopen naar m'n kamer. Ik wil m'n deken en kussen pakken als ik opeens een doosje van Lady Million op m'n bed zie liggen. "Oh my god! heb ik deze van jou gekregen" roep ik blij. Samuel knikt en ik spring hem in zijn armen. "Dankjewel schatje, ik hou van jou" "Voor jou alles bane, ik ook van jou"
JE LEEST
Life is hard - B-Brave fanfic
FanfictionDrie beste vriendinnen, Noa, Nisrin en Laura hebben het perfecte leventje maar toch loopt niet altijd alles op rolletjes. Ze leren mensen echt kennen en ze leren de slechte kant van het leven kennen