Welcome back

390 16 3
                                    

Noa.

Ik duw mijn lippen op die van Cassius en hij schrikt maar zoent terug. Zijn handen glijden naar m'n heupen. Hij laat z'n tong naar binnen glijden. Hij begeleidt me naar de trap en we gaan op de trap zitten. Hij blijft me zoenen. Ik voel me goed. dit had ik nooit gedacht. Opeens horen de deur open gaan. Cassius laat me los en trekt z'n tshirt goed. Ik sta op en pak Cassius zijn hand. Hij glimlach naar me, en we lopen samen naar de deur. 'Hey cass en Noa' zegt zijn vader. 'Hallo meneer' 'Noem me maar gewoon Lucas, zoals altijd' zegt hij en hij knipoogt 'pap wij gaan weer, doei' 'Doei Lucas' zeg ik lachend en z'n vader zwaait nog even.

Ik zit bij Cassius achterop. We zijn bijna bij het parkje. 'Cass, hoe zit dat nou met van net?' 'Ik weet het niet, laten we niks zeggen' Ik knik en stap af. Cassius zet zijn fiets neer en we lopen richting het parkje. De rest staat er al. Ik voel de zenuwen door me lichaam stromen. Ze kijken me een voor een aan. Nisrin's blik belooft niet veel goeds. 'Hey guys' 'Hey Cass..' zegt Samuel. 'Hoi..' zeg ik rustig. Ze kijken me aan. 'Jongens, Noa heeft echt spijt en ik ben samen met d'r naar het politiebureau gegaan om aangifte te doen. Ze is van Sven af.' neemt Cassius het voor me op. 'Het was nooit mijn bedoeling om jullie te laten vallen' De tranen springen in m'n ogen. 'Noa, waarom had je ons niks gezegd?' zegt Laura. 'Sven controleerde alles, hij had me facebook, twitter, instagram gehackt. Hij controleerde alles echt alles.' snik ik. Nisrin komt naast me staan en geeft me een knuffel. 'Maar sloeg hij je ook?' Ik knik voorzichtig. Ik trek m'n shirtje omhoog en laat ze de grote blauwe plek op m'n buik zien. Ze schrikken, vooral Samuel. 'Het is weer goed Noa, we weten dat het niet opzet was' zegt Kaj. Samuel knikt voorzichtig en kijkt de andere kant op. 'Had je een relatie met Sven?' vraagt Samuel. Ik haal m'n schouders op. 'Ik was niet verliefd op hem' Samuel knikt.

Het is half 6 en ik loop weer met Cassius terug naar zijn fiets. Samuel loopt achter ons aan. 'Vrienden?' vraag ik aan hem. Hij schudt zijn hoofd. even schrik ik. 'beste vrienden' zegt hij en hij knipoogt.

Ik zit samen met Cassius op m'n kamer. We kijken gtst, zoals vroeger. Ik ben moe en leg mijn hoofd op zijn borst. 'Wat is die Anton toch een rare man' zegt Cassius. 'Rikki ook' zeg ik lachend. Cassius probeert recht te liggen. Ik ga van m af en ik verlies m'n kracht en val weer op hem. Hij lacht en geeft me een kus. Ik vind het fijn en geef hem nog een kus. Cassius trekt me omhoog en zoent me. Hij tilt me op hem en we blijven zoenen. Totdat we de bel horen gaan, ik ga weer naast hem liggen en leg m'n hoofd op z'n schouder. Plotseling gaat m'n deur open. Samuel staat in de deuropening. Z'n ogen worden groot. Ik sta op en Cassius blijft liggen. Samuel geeft me een knuffel. 'Hebben jullie wat?' Cassius en ik zwijgen..

Life is hard - B-Brave fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu