Soarele amiezii ocupa deja mijlocul cerului cand in sfarsit Faith a hotarat sa se ridice din pat. A petrecut trei ore incercand sa gaseasca un motiv cu adevarat bun pentru a cobora si a incepe aceasta zi, facand o lista in mintea sa. Isi pieptana parul cu miscari incete si plictisite cand Rachel a dat cu usa de pereti, intrand in camera ca o tornada si aratand ca dupa un maraton.
-S-a intamplat ceva? Intreaba roscata cu un ton de ironie in voce lasand peria deoparte si acordandu-i atentie prietenei sale.
-A sunat Ryan mai devreme. O anunta aceasta sprijinindu-se cu mainile de genunchi si gafaind .
-Nu imi spune ca te-a invitat la o intalnire? Glumeste aceasta ranjind pe sub mustati.
-Este serios Faith. Ii atrage bruneta atentia. Cel care a intrebat despre harta s-a intors cu alte intrebari. Spune serioasa continuand. De aceasta data despre tine. Spune ultima propozitie dupa o pauza destul de lunga.
-Doar nu.. Se ridica nervoasa de pe scaun, dar Rachel o intrerupe.
-Nu a facut-o. O linisteste. A spus ca imediat ce la refuzat ma sunat.
-De ce ar avea nevoie de informatii despre mine? Intreaba Faith trantindu-se la loc pe scaun.
-Ca sa dobori concurenta trebuie sa o cunosti mai intai. Constata negresa. Si noi am vrut sa facem asta. Continua pe acelasi ton.
-Se pare ca acest individ ne-a luat-o inainte. Spune ridicandu-se in picioare indreptandu-se spre fereastra de unde se vedea perfect casa lui Ahton. Poate este doar un truc de-al lui Ahton. Gandeste-te, mai intai se reintoarce in oras iar apoi apare la societate? Nu este un pic ciudat? Continua sa vorbeasca privind catre casa inamicului. Poate incearca sa ne bulverseze pentru a lasa garda jos.
-Nu stiu ce sa zic. Raspunde prietena sa nesigura. Apropo, cel ce a cerut informatiile nu a intrebat de Freya, ci de Faith. Aproape sopteste ultimele cuvinte, facand-o pe roscata sa mareasca ochii de uimire.
-Suna-l inapoi pe Ryan si cere-i sa afle tot ce poate despre acest barbat. Rosteste roscata intorcandu-se cu fata la amica sa.
-In regula. Aproba aceasta parasind camera.
Cateva clipe dupa aceea a ramas postata in fata ferestrei privind casa de vizavi, incercand sa isi puna ordine in ganduri. A oftat, un oftat prin care a incercat sa elimine toata presiunea din ultimele zile apoi s-a reasezat in fata oglinzii. A sperat ca poate face ceva cu acele bucle, dar oricat incerca ele tot cum voiau se asezau. Aproape ca a aruncat cu peria prin camera de nervi, dar s-a calmat la timp. Ca o tornada s-a ridicat si a apucat prima jacheta pe care a gasit-o apoi a iesit afara, anuntandu-si prietena in drum ca va lipsi cateva ore. Rachel dorea sa stie ce este cu aceasta plimbare spontana a prietenei sale, dar nu il putea lasa pe Ryan sa astepte, pe Ryan si informatiile sale.
Faith intra in cafeneaua calduroasa si imbibata in mirosuri dulci , arunca un ochi dupa Nick, dar nu era nicaieri. De fapt, in afara de ea ce a ocupat o masa langa geam si chelnerul ce tocmai i-a luat comanda nu mai este nimeni . Un fior ciudat i-a traversat trupul si organele sale au inceput sa freamate, simtindu-se urmarita si privita in atentie. S-a foit pe scaun si a incercat sa isi plimbe privirea prin jur fara sa para prea evidenta, dar in afara de chelnerul ce ii pregatea milkshake-ul nu vazu pe nimeni, nici pe Nick care ar fi trebuit sa ajunga inaintea ei. Si-a mutat privirea afara, spre straduta scaldata in lumina soarelui si linistea unei dupa-amiezi obisnuite din Rockford. Dupa inca cinci minute de muzica jazz si miros de capsuni, chelnerul, un baiat de douazeci si ceva de ani cu cateva cosuri in barba si monospranceana, i-a intins comanda si a plecat in spatele barului.
CITEȘTI
Absquatulate
Teen FictionABSQUATULATE - a pleca fara sa spui "ramas bun" "-Nu suntem prieteni, dar nu suntem nici inamici, suntem doar niste simpli straini. Straini cu amintiri. Spune reticenta privind in asfalt. - Asta este tot? Intreaba aproape sever dar cu o urma de nad...