~ X ~

9 2 0
                                    

  -Nu m-am asteptat la asta. Spune Leif ranjind.

  -Nu te flata singur, a fost doar pentru joc. Rosteste afisand un zambet pe care si soarele ar fi gelos. Si-a intors privirea fix catre Ashton analizandu-i chipul incruntat cuprins de furie. Ii facea placere sa il vada asa, dar totusi baiatul asta o ametea si enerva. De ce se comporta asa daca el este cel care a plecat ? Asta nu ar trebui sa insemne ca nu o mai iubeste sau ca nu a iubito vreodata? Iar acum pretinde ca este indragositit de Faye, cum poate fi atat de complicat?

  -Vii? 

  -Hm? Isi scutura capul observand ca toti au disparut mai putin Leif care era in fata sa intinzandu-i mana. A trecut pe langa el ignorandu-i complet gestul.

  S-au plimbat cativa kilometri buni pe plaja pana ce Ashton si Faye au hotarat ca vor merge sa faca o plimbare singuri. Rachel a inceput sa se planga ca ii este foame si s-a intors la pensiune ramanand doar Leif, Faith si Ryan.

  -Cred ca in timp ce ne plimbam am simtit ceva cand un barbata a trecut pe langa noi, era o energie puternica si intunecata. Explica Ryan continuand sa inainteze in mica padure de pe insula.

  -Un vampir, am simtit si eu. Afirma barbatul cu par alb.

  -Imposibil, as fi observat daca un vampir trecea pe langa noi. Rosteste sigura pe ea.

  -Nu stiu ce sa zic, parea-i cam distrasa. Ii spune Leif serios plecand in fata.

  -Care e problema ta?! Exclama roscata aparand in fata barbatului.

  -Care e problema ta!? Vrei sa il distrugi pe Ashton sau sa il recuceresti?! Ii tipa in fata lasand-o pe ganduri. Asa ma gandeam si eu. Spune ocolind-o.

  -Esti nebun! Nu ai habar de ce gandesc eu sau ce vreau!

  -Hei prieteni. Satenul le atrage atentia oprind conflictul. Le arata o gramada de cenusa facandu-i pe ambii sa inghita in sec. Cred ca ne apropiem.

  -Niste cenusa de vampir nu iti poate spune asta. Isi incruciseaza roscata mainile la piept.

  -Fii serioasa, e clar ca aceata cenusa era unul de-al lor. Si daca nu ei l-au omorat si nici noi, inseamna ca mai este cineva pe insula care il cauta pe V.

  -Sau poate ca ei l-au omorat.

  -De ce la-r fi adus pana aici?

  -Poate a fugit.

  -Totul este posibil momentan. Ryan le intrerupe din nou ciondaneala. Trebuie sa le gasim fortareata, dar acum pare imposibil. Nu simt nici un fel de magie pe aceasta insula. Se da batut privind in jur.

  Faith ofteaza asezandu-se pe un bustean.

  -Vom mai cauta si maine, intoarcete la Rachel. Ryan aproba din cap si pleca in directia opusa.

  -Poti sa pleci si tu. Isi ridica privirea obosita catre barbat.

  -Nu ma pot intoarce fara iubita mea.

  -Dispari! Ii ordona serioasa trecandu-si mainile prin par.

  -Esti inteligenta, nu fi fraiera. Ii spune pierzandu-se printre copaci. Stia prea bine la ce se referea si avea dreptate. Avea momente de slabiciune in care se gandea la zilele bune in care erau fericiti, o prostie din parte sa. Dar nu putea elimina partea umana din ea chiar daca isi dorea asta cu disperare.

  A auzit un fosnet, iar dupa acela mai multe. Si-a ridicat privirea fiind inconjurata de mai multi indivizi. Toti erau imbracati in negreu si aveau un tatuaj ciudat pe gat, ca o runa. Niciunul dintre ei nu trada vreo emotie iar toti se apropiau incet de ea. A sarit in picioare incercand sa se apere, dar foloseau un fel de vraja ce o slabea. Erau vampiri sau vrajitori? Unul dintre ei a intins mana catre ea iar cand aceasta a incercat sa il loveasa s-a prabusit pe jos orbita de o lumina stralucitoare.

AbsquatulateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum