~ XII ~

11 1 0
                                    

  Isi pierdea timpul in cafeneau din centrul orasului privind cheia ce nu ii deschidea nici o usa. Il astepta pe Leif pentru a discuta despre un plan nou, insa Faye a intrat in cafenea si s-a asezat la masa ei.

  -Buna, Faith. Pot sa stau?

  -Deja te-ai asezat oricum. Raspunde detasata.

 -Uite, am observat ca te deranjeaza ca Rachel sa ma ajute la magazin. Daca nu esti in regula cu asta ii voi spune sa nu mai vina. Rosteste asezandu-si mana peste a lui Faith.

  -Nu ma deranjeaza, Faye. Nu ma intereseaza ce face Rachel. Isi trage mana indiferenta.

  -Daca te-am deranjat cu ceva...

  -Nu mai fi atat de amabila, bine!? Ridica tonul ridicandu-se in picioare. Nu suntem prietene. 

  -Faith. Faye se ridica in picioare iar cand intinde mana catre roscata varsa cafeaua pe bluza sa.

  -Nu pot sa cred! Exclama furioasa privindu-si bluza.

  -Faith, imi pare atat de rau. Sa te ajut.

  -Stai departe de mine. Cand bruneta incearca sa stearga pata, Faith o impinge cazand pe jos.

  -Faith!

  -Faye!

  Doua voci s-au auzit simultan din spre usa, una era intepata iar cealalta ingrijorata. Cea ingrijorata era a lui Ashton care si-a ridicat imediat iubita de pe podea, iar cealalta era a negresei pregatita sa tipe la Faith care ca intodeauna era personajul rau.

  -Cum ai putut sa faci asta? Rachel ridica tonul l-a ea.

  -Nu am facut nimic.

  -Te-am vazut cum ai impins-o, Faith. Intervine Ashton la fel de suparat.

  -A fost vina mea, am varsat cafeaua. Se scuza Faye. Imi pare rau.

  -Incredibil! Exclama scoasa din minti. Nu mai fi draguta cu mine! Rosteste irascibila iesind din cafenea.

  -O urasc! Tipa in masina lovind volanul cu pumnii. Trage aer in piept accelerand pana ce depaseste viteza legala. Opreste in fata casei incunindu-se in dormitorul sau. Telefonul ii suna.

  -Nu esti la cafenea.

  -Nu am putut sa raman acolo, s-au intamplat chestii.

  -Undes esti? vin acolo.

  -Acasa, nu trebuie sa vii.

 -Ajung imediat. Spune si inchide.

  Si-a acoperit fata cu palmele respirand adanc. Nu mai pot.

  -Freya. A deschis ochii speriata iar mama sa o privea de langa fereastra.

  -Mama?

  -E asa intuneric aici. Spune si trage draperiile facand-o pe roscata sa isi acopere ochii cu palmele. De ce stai inchisa aici, singura?

  -Mereu sunt singura. Raspunde privind podeaua.

  -Eu sunt mereu langa tine.

  -Nu esti reala.

  -Rachel este.

  -Ea nu este prietena mea acum.

  -Dar Leif?

  -Il urasc.

  -Ei bine, stii ce am observat puiule? Sunt muti oameni in jurul tau, dar tu refuzi sa ii lasi inauntru.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 30, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

AbsquatulateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum