~ XI ~

10 1 0
                                    

Revenirea in Rockford a facut ca toti sa piarda din nou legatura, poate doar se mai salutau cand se intalneau pe strada, dar asta era destul de dificil avand in vedere ca Faith a preferat sa se ascunda in adapostul camerei sale pentru cateva saptamani.

"Te urasc...Pentru ca daca nu o faceam...Te iubeam"

Inchide cartea rasunator trantind-o pe noptiera.

Privind tavanul o amintire i-a revenit in minte.

Erau in gradina iar Ashton o imbratisa de la spate.

-Opreste-te. Rosteste chicotind.

-Nu pot, nu pot sa iti dau drumul. Vorbele sale sunt dulci, dar in acelasi timp pare ca este trist cand le spune.

Se intoarce brusc cu fata catre el privindu-l in ochi.

-S-a intamplat ceva, Ash? Il intreaba ingrijorata asezandu-si mainile pe obrajii sai. El da negativ din cap zambind, o saruta. Ea observa ca nu este sincer, dar o lasa balta.

-Voia sa plece inca de pe atunci. Gandeste cu voce tare, oftand cu apasare. De ce nu mi-a spus? L-as fi ajutat sa ia porcaria de potiune, as fi facut orice pentru el. Si acum vorbesc singura. Constata trecandu-si mainile prin par. O iubeste pe ea, de fiecare data cand ii vad impreuna are acea privire protectiva, dragastoasa.

-Merg la cinema. O aude pe Rachel strigand dupa care usa inchizandu-se.

Singura. Zambeste coborand in sufragerie. Isi ia popcorn, doua doze de suc si se arunca pe canapea aprinzand televizorul. Planuia sa stea tolanita acolo pentru intreaga zi. Dar peste cateva ore Rachel s-a intors insotita de Faye.

-Nu ai idee cat de recunoscatoare iti sunt ca ma ajuti, esti cea mai tare. Vorbeste sincer imbratisand-o pe Rachel.

-Nu e nevoie sa imi multumesti, vreau sa te ajut. Ii zambeste negresa dupa care o observa pe roscata iar zambetul ii piere.

-Buna, Faith. Faye o saluta zambitoare ca in orice alta zi. Roscata ii face scurt cu mana, dar nu isi i-a privirea de la Rachel. Nu stia cum se simtea mai mult, tradata sau dezamagita.

-Ne vedem maine la aceasi ora? Rachel o intreaba pe bruneta luandu-i punga din mana.

-Desigur, pe maine atunci. Pleaca lasand o situatie tensionata in urma.

-Cum a fost la film? Intreaba pe un ton rece.

-Faith....Incearca sa se explice, dar roscata o intrerupe dand negativ din cap.

-Stii cat de mult o urasc. Cum poti fi prietena cu ea? Intreaba pe un ton suparat ce ascundea de fapt cat de ranita era.

-Chiar o urasti Faith, sau doar esti geloasa pe ea? Intreaba cu vocea stinsa privind in podea.

-Nu sunt geloasa pe ea. Esti prietena mea! Incearca sa ii reaminteasca strigand.

-Exact asta e problema! Vreau sa fiu Rachel! Ii raspunde pe acelasi ton ridicat. Ma ignori de saptamani bune iar tot ceea ce am facut eu a fost sa fiu prietena ta, m-am saturat Faith.

-Imi cer scuze ca a fi prietena mea inseamna sa nu fii tu.

-Esti imposibila! Exclama plecand furioasa in camera sa.

-Eu?

Ia cheile de la masina si pleaca sa se plimbe. Drumul o duce la casa lui Leif. Bate la usa iar o fata in jur de 20 de ani pe jumatate dezbracata ii deschide cu o figura plictisita. O dezgusta fetele de acest gen asa ca nici nu se chinuie sa ii zambeasca.

AbsquatulateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum