~ IX ~

10 1 0
                                    

  -Neata, iubito. O saluta Leif punandu-si mana pe umarul ei.

  -Daca nu iti iei mana de pe mine o voi rupe si te voi bate cu ea. Rosteste pe un ton amentintator.

  -Credeam ca ai spus ca vrei sa fim convingatori, uite Faye si Ashton vin chiar acum. Spune si o trage si mai aproape de el.

  -In regula, luati biletele. Spune Rachel dandule fiecaruia biletul cu numele sau.

   Pe bune? Reactioneaza cand observa ca locul ei este chiar langa Leif. Acesta zambeste invingator si o trage de mana pana la masina. Rachel a urcat si ea in masina iar Faye si Ashton au mers separat. Au ajuns tarziu la aeroport asa ca imediat ce au fost acolo si-au ocupat fiecare locurile. Faith i-a aruncat o privire plictisita barbatului de langa ea si si-a pus castile in urechi inchizand ochii. Leif si-a scos o carte din ghiozdan si a citit aproape pe toata perioada zborului. Dupa ceva timp Faith a adormit iar capul sau a cazut pe umarul barbatului. Ar fi trebuit sa o trezeasca, dar in schimb doar a zambit satisfacut si s-a intors la lectura sa.

  Ashton ii privea de pe locul sau strangandu-si palmele in pumni. Era confuz sa o vada pe Freya, sau cineva care arata identic ca ea impreuna cu Leif. Dar poate trebuia sa se bucure, aceasta legatura intre roscata si Leif scadea considerabil sansele ca ea sa fie inocenta sa Freya. Cum ar pute ea sa stea langa acel monstru? Ar merge atat de departe pentru al rani pe el? Nu era posibil. Dar daca a putut schimba atatea la ea era posibil sa fie in stare de asa ceva.

   -Aterizam. Faye il apuca de mana zambind. I-a zambit inapoi si si-a intors din nou privirea catre cei doi observandu-i cum isi strang lucrurile vorbind intre ei.

  Au coborat toti din avion luand apoi autobuzul care tocmai sosise indreptandu-se catre plaja. A fost un drum de jumatate de ora in care nu s-a intamplat nimic interesant. Cand au ajuns Rachel s-a indepartat de ei cautandul pe Ryan care aparent venise mai devreme de cat stabilise.

  -Unde ne vom caza? Intreaba Ashton carand dupa el doua valize.

  -Nu stiu. Raspunde roscata scurt. Rachel s-a ocupat de aceste detalii, o poti intreba pe ea.

  -Si unde este ea? Intreaba arogant.

  -Sunt sigura ca se va intoarce imediat. Raspunde abtinandu-se sa nu ii indese un pumn in moaca.

  Simte cum greutatea din mana sa dispare iar cand se intoarce se loveste de abdomenul lui Leif bine lucrat. Se da cativa pasi in spate pentru al putea privi in ochi, dar nemernicul doar zambeste si trece pe langa ea cu tot cu troler.

  Alearga dupa el pana ce il prinde de mana obligandul sa se opreasca.

  -Ce faci? Il intreaba incruntandu-se.

  -Ma comport ca un gentlemen. O saruta pe obraz continuandu-si drumul.

  Ce naiba crede asta ca face? Gandeste aceasta inca stand nemiscata. Ashton a trecut pe langa ea ca si cum ar fi fost invizibila iar Faye s-a oprit o clipa zambindu-i.

  -Faith! Se intoarce catre directia in care si-a auzit numele vazand-o pe prietena sa langa un tip bine facut ce-i drept, care cel mai probabil este faimosul Ryan de care vorbeste tot timpul.

  -Ryan a luat un autobuz gresit si a ajuns in partea cealalta a insulei. Explica cand se apropie. 

  -Ryan. Se prezina baiatul intinzand mana catre roscata. Tu trebuie sa fii cea care ma angajat.

  -Prefer doar Faith. Ii strange mana.

  -Unde-s toti? Intreaba Rachel uitandu-se in jur.

  -Cauta un hotel cred. Ridica din umeri indiferenta.

AbsquatulateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum