-Ma bazez pe tine ca imi vei aduce ce vreau.
Ii sopteste atat de incet incat si ea se mira ca a auzit. Cand cei doi isi ridica privirile catre ea, aceasta se straduieste sa se prefaca ca nu a auzit nimic si ca nu vrea sa ii rupa parul din cap acelei brunete nenorocite. Nenorocita ii ofera cel mai dulce zambet pe care l-a putut vedea vreodata iar asta ii intorcea stomacul pe dos. Sentimentul se amplifica cand ochii lui Ashton poposesc pe ea iar ea se abtine sa nu ii dea cu acea statuie egipteana ce sta pe masa din dreapta ei direct in cap. Dupa alte cateva priviri Ashton ii mai sopteste ceva brunetei si inainteaza impreuna catre Faith. Aceasta se intoarce cu spatele dorindu-si ca cei doi sa o evite, dar spre ghinionul sau cei doi se opresc chiar in dreptul sau. Se intoarce catre ei afisand cel mai fals zambet al ei, fiind intampinata de unul sincer din partea brunetei. Fata asta chiar zambeste mereu? Si de ce Dumnezeului ii straluceste parul asa?
-Fiona nu? O intreaba dezinteresat, cu aroganta ascunsa printre cuvinte.
-Faith. Il corecteaza cu vocea glaciara. Era uimitor cat de repede se schimbase atitudinea lui fata de ea intr-o singura zi, vocea sa era precum un iceberg.
-In fine, il caut pe cel care se ocupa cu toata..asta. Cu cine trebuie sa vorbesc? Rosteste privind in sala cu sila.
Nervii roscatei erau intinsi la maxim si putin mai avea pana sa revina la ideea cu statuia, dar sa stapanit formand un zambet chinuit.
-Nu se poate. Raspunde cu toata stapanirea de sine pe care o mai avea.
-De ce? Intrebarea sa vine imediat, ochii lui fixandu-i pe ai sai.
-Deoarece nimeni nu stie cine este sau cum arata. Ii explica cu glasul chinuit de furie.
-Aha..Murmura absent.
-De ce il cauti? Intreaba straduindu-se sa schiteze un zambet binevoitor asemeni brunetei,dar putea sa jure ca i-a iesit doar o strambatura.
-Nimic important, doar voiam sa ma asigur ca iubita mea este in siguranta. Cu acele cuvinte Faith a simtit ca tot aerul se evaporase iar ea era predestinata la o moarte chinuitoare prin sufocare. Clipi des observand mana brunetei intinsa catre ea impreuna cu un zambet la fel de cald.
-Eu sunt Faye. Rosteste bland, chiar si vocea ei era una melodioasa placuta auzului iar asta o scotea din minti pe roscata. I-a strans mana formand un mic zambet in coltul gurii.
-Faith. Raspunde scurt.
-Imi face placere sa te cunosc. Spune aceasta retragandu-si mana. As vrea sa pot spune la fel. Gandeste preschimbandu-si zambetul doar intr-o linie ce nu schita nimic.
-Eu plect atunci. Anunta iubitul brunetei saruntand-o. Te descurci. Ii spune fara vreo intonatie iar dupa un shimb de priviri intre cei doi Ashton se indeparteaza.
Faith ii mai zambeste inca o data stramb brunetei si paseste catre Rachel, dar spre surprinderea ei Faye o urmeaza, luand-o ca pe o invitatie.
-Deci cam ce faceti voi aici? Intreaba Faye privind in jur.
-Avand in vedere ca te aflii deja aici, nu ar trebui sa fii deja informata? Se opreste pe loc ridicand dintr-o sprancea.
-Vreau sa zic in mare. Spune prietenoasa. Gen, cum va desfasurati intalnirile, la cat timp, asta voiam sa spun de fapt.
-Aha. Murmura roscata deloc convinsa. Nu avem o data anume, de obicei se intampla o data pe luna cand fiecare primeste un mesaj de la cel care a infiintat societatea. De obicei ne intalnim toti aici si discutam despre cum putem dobandi puteri divine, cei care au deja cauta modalitati de a creste sau de a le controla, este diferit la fiecare. Ii povesteste evitand sa ii spuna despre descifrarea hartii de care se ocupa de mai bine de 6 luni.
CITEȘTI
Absquatulate
Teen FictionABSQUATULATE - a pleca fara sa spui "ramas bun" "-Nu suntem prieteni, dar nu suntem nici inamici, suntem doar niste simpli straini. Straini cu amintiri. Spune reticenta privind in asfalt. - Asta este tot? Intreaba aproape sever dar cu o urma de nad...