Cu greu isi deschide pleoapele amortite, dar le inchide imediat .Este orbita cateva secunde de razele puternice ale soarelui pana ce reuseste sa se ridice in capul oaselor si sa isi aduca aminte de seara trecuta. Casca somnoroasa inca nesigura dacar ar trebui sa se rididice sau ar putea ramane pe canapea pierzandu-si toata ziua dormind.Nu avu prea mult timp de gandire caci Rachel se apropia de canapea taraind pe parchet papucii sai pufosi cu iepurasi.
-Neata! Saluta bruneta impingandu-i pe jos picioarele roscatei facandu-si loc pe canapea. Faith se incrunta la aceasta asezandu-si picioarele sub ea.
-Ai dormit bine? Intreaba Rachel dupa cateva minute lungi de liniste absorbita de ecranul telefonului.
-Aha. Murmura roscata cascand privind in alta directie.
-Sunt sigura. O ironizeaza negresa lasandu-si telefonul pe masuta din partea dreapta a canapelei.
-Atunci de ce ai mai intrebat? Se incrunta Faith uitandu-se catre amica sa.
-Uite, Faith, stiu ca nu esti tu de vina, dar trebuie sa incetezi sa te mai gandesti la Ashton, iti face rau. Roseste prietena sa cuprinzandu-i mainile intre ale sale si privind-o bland. Faith ofta mutandu-si privirea in parchet. Era constienta ca nu era deloc normal sa se gandeasca la el, dar pe bune ca nu o facea cu intentie.
-Ai vreo idee? Intreaba ridicandu-si privirea catre Rachel.
-Cateva. Raspunde Rachel zambind inocent. Nu in mai mult de o ora cele doua si-au schimbat hainele, au facut dus si au luat micul dejun, imediat dupa au plecat la drum. Destinatia era necunoscuta pentru Faith fiind o surpriza dupa spusele negresei. Si asa si fusese, au mers la cinematograf unde rula pentru prima data filmul facut dupa cartea preferata a roscatei, dar putin mai diferit ,mai exact "Mandrie & Prejudecata+zombie".
Dupa doua ore in care Rachel nu a incetat sa faca comentarii pe tema filmului cele doua au ajuns din nou in masina ciondanindu-se. Pentru oricine din exterior, cele doua pareau niste fete ce s-au bucurat de un film si acum vor reveni la problemele tipice adolescentilor din ziua de astazi.
-Esti imposibila! Exclama Faith sprijinindu-se de geam.
-Nu este vina mea ca efectele speciale erau de tot rahatul. Contracara negresa uitandu-se la drum.
-Puteai cel putin sa nu tipi de fiecare data cand zbura capul unui zombie: Pe bune, asta numiti voi efecte speciale?! Imita vocea brunetei, putin mai pitigaiat decat era cazul.
-Ei na, lasa ca au fost altii si mai rau, dar de ala care tot arunca floricele in parul meu ce zici? Se ratoii bruneta indignata.
-Avea cinci ani Rachel. Raspunse Faith tragand aer in piept stiind ca oricum nu avea sa o scoata la capat cu negresa.
-Cinci pe dracu! Injura bruneta in barba mutandu-si atentia pe condus. Rachel a parcat in fata mall-ului tragand-o pe bruneta inauntru impotriva tuturor obiectiilor acesteia.
-Cum se presupune ca ar trebui sa ne distram aici? Intreaba Faith batand din picior plictisita.
-Este un mall, putem face orice aici. Raspunde prietena sa intrand intr-un magazin cu bijuterii. Roscata ofta adanc si o urma pe prietena sa ce deja puse ochii pe un set cu colier si bratara din aur alb cu rubine. Roscata ramase nemiscata intr-un colt uitandu-se in jur.
Poate altadata ar fi zambit vazand un cuplu tanar intr-un magazin ca acesta, in cautare bijuteriei perfecte ce avea sa semnifice toata dragostea ce si-o purtau unul altuia. Candva si ea visa la asta, la o viata linistita, plina de iubire, perfecta, dar cu trecerea timpului a acceptat faptul ca ea nu va avea niciodata asta. Nu daca inseamna ca trebuie sa se minta in fiecare dimineata ca totul este bine.
CITEȘTI
Absquatulate
Teen FictionABSQUATULATE - a pleca fara sa spui "ramas bun" "-Nu suntem prieteni, dar nu suntem nici inamici, suntem doar niste simpli straini. Straini cu amintiri. Spune reticenta privind in asfalt. - Asta este tot? Intreaba aproape sever dar cu o urma de nad...