we komen thuis aan en meteen rennen nate en Isa naar buiten. 'wat is er gebeurt?' vraagt Isa geschrokken. 'Isa je moet naar haar been kijken. ' zegt snow. de jongen draagt me naar mijn bed en legt me voorzichtig neer. 'dank je' zeg ik. de jongen lacht lief en bezorgt. 'sorry' zegt hij dan. 'het maakt niet uit' zeg ik. dan komt isa in combo vorm. 'ik ga eerst kijken hoor voor ik je ga genezen' zegt ze. 'zie je zo erg is het niet.' zeg ik. 'nate, kan jij hem uitleggen over het hele fenrir gedoe?' vraag ik aan nate die ook naar binnen is gelopen. 'uhm oke?' zegt hij vragend. 'Vel heeft hem nog niets verteld omdat hij de jongeste wolf is en nog niet veel weet.' leg ik uit. 'oh, oke en wie is hem eigenlijk?' vraagt hij dan lachend. 'ik ben vitrum, zeg maar vit' zegt vit. 'ik ben nate, dit is nigro mijn partner. dat is isabella, ze is nu in combo vorm met lux dus die ontmoet je zo, buiten zijn nog mike en blaze, mare en quo en snow' zegt nate. 'ik zal je buiten alles uitleggen laat hun maar even met rust.'zegt hij en de twee lopen naar buiten ondertussen gaat isa mijn wond onderzoeken. elke keer als ze mijn been aanraakt schiet er een enorme pijnscheut door mijn been. ook voelt ze aan mijn voorhooft.
(nate)
ik ben net klaar met het vertellen van het hele verhaal man die jongen heeft veel vragen, als isa naar buiten komt. het is ongeveer 2 uur verder. haar gezicht staat ernstig. 'en?'vraagt vitrum. 'de wond is ontstoken en de kogel zit nog in haar been, er is een stuk huid over de kogel gekomen. ik kan het niet genezen tenzij de ontsteking weg is. maar ik kan dat niet doen. ze moet naar een dokter en snel' zegt ze. 'waarom snel?' vraagt mike.'ze heeft door de ontsteking en de bloedverlies een hoge koorts. ze moet naar het ziekenhuis'zegt ze nu enstiger dan ik haar ooit heb gezien. ik knik. we moeten een ambulance laten komen, maar hoe?' vraag ik. 'vit, ga in combo vorm ik heb de kracht alles met kristallen te doen, ook met elke soord kristal, dus ook onze comunicatie kristallen' zegt vel. 'das slim jullie kunnen een ambulance laten komen' zegt isa. ik knik en de twee gaan in combo vorm. de laten een kristal uit de grond komen en leggen hun hand op de kristal. 'wat is dit?' horen we iemand zeggen. 'snel is dit het ziekenhuis?' vraagt vitrum. 'ja, hoezo wat is dit?' vraagt de stem. 'geen tijd stuur snel een ambulance naar het mistero bos aan de oost-kant.' zegt vitrum. 'w-wat is er aan de hand?'vraagt de stem verwart. 'onze vriendin is in haar been geschoten, de wond is ontstoken, ze heeft veel bloed verloren en ze heeft een hele hoge koorts' legt vitrum uit. 'oke, we sturen zo snel mogelijk iemand'zegt de stem.
we wachten bij de rand van het bos, en met we bedoel ik mezelf, vitrum, isa, lux en snow. na een uur komt de ambulance aanrijden. twee mannen komen naar buiten rennen. 'we nemen haar wel over' zegt een van de mannen. de andere neemt delia over. 'wilt een van jullie mee?' vraagt de eerste terwijl de andere delia in de ambulance legt. 'ik en lux gaan mee' zegt isa. 'sorry er is maar plek voor een iemand' zegt de man. 'maar lux is mijn partner' zegt ze en ze aait lux. 'de wolf bedoel je?' zegt de man verbaast. isa knikt. 'nee geen dieren en er is geen plek.' zegt hij. 'oh dat maakt niet uit' zegt isa. lux knikt en ze worden een combo. 'w-wat?' vraagt de man. 'niet vragen maar rijden' zegt isa en de man knikt. isa en de man gaan voorin en de andere man gaat bij delia. 'laat weten hoe het is later met haar. hier, een kleine contact kristal, als je iets wilt zeggen gewoon vastpakken' zegt vitrum en hij geeft haar een ketting. dan rijden ze weg
JE LEEST
dark snow
FantasyDelia krijgt met haar ouders een ongeluk en haar ouders komen om het leven. de auto ligt aan de rand van een bos en in het bos leert ze Snow dark kennen een legendarische wolf die haar als partner kiest. Samen met andere wolven en mensen, leeft zij...