heey mensen, ik wil alvast zeggen dat dit het laatste of een na laatste deel word maar dat ik misschien later een vervolg ga maken. voor de rest hoop ik dat jullie het een leuk verhaal vinden
____________
het is warm buiten. te warm. iedereen ligt buiten en we doen niks. snow en de andere wolven zijn aan het kijken of ze fenrir kunnen vinden. wat je verwacht niet moeilijk moet zijn, fenrir is een 3 meter hoge wolf. als de avond valt komen de wolven terug. 'we hebben hem gevonden, hi is in delia's stad' zegt snow. meteen vertrekken we.
als we mijn straat in komen zie ik een grote wolf alles verwoesten. een stukje verderop liggen twee volwassenen en een klein meisje. ik herken ze meteen. het zijn mijn buren en buurmeisje. 'we moeten hun hier weg halen!' zeg ik. de andere knikken. ik pak mijn buurmeisje en nate en mike pakken mijn buurman en vrouw. we rennen een paar straten verderop. ik bel bij een random huis aan. 'ja, ow, wat is er gebeurt en wie of wat zijn jullie?' vraagt de vrouw. 'geen tijd om het uit te leggen, plzz laat ze hier rusten en van de schrik bijkomen' zeg ik. de vrouw knikt en we leggen ze in bed dan rennen we terug. de rest is al aan het vechten. ook wij springen er in.
na een paar uur te hebben gevechten hebben we allemaal geen energie meer. ook fenrir is uitgeput. mare rent naar fenrir maar hi slaat haar met zijn poot en duwt haar tegen de grond. mike en nate gaan ook in de aanval maar worden ook weg geslagen. ze vallen op de grond en blijven liggen. dan gaan isabella, mare, aira en vitrum ook. zelfs hun vier slaat fenrir zo uit de lucht. ik ben de enige die nig staat. pas op delia, ookal is hij verzwakt, hij blift sterk! zegt snow. ik knik. fenrir haalt uit naar mij en ik weet hem te ontwijken. dit maakt fenrir bozer. 'niemand van jullie gaat dit overleven en dan vernietig ik de wereld die mij heeft opgesloten' zegt hij. hij brult en een vuur, water, licht en schaduw straal komt uit zin mond. ik word geraakt. ik blijf liggen. ik voel dat de volgende slag naar snow gaat en dat dat hem gaat doden. ik ga staan en sluit mijn ogen...
(snow dark)
ik ben uitgeput en nog 1 slag en ik ben er niet meer. delia gaat weer staan. ik ben echt trots op haar dat ze zo sterk is geworden. dan voel ik iets heel raar. delia blokeerd me van haar lichaam maar mijn krachten blijven. ik word uit haar lichaam gestoten. haar lichaam ziet er nogsteets uit alsof ze in combo vorm zit 'delia, wat ben je van plan?!' roep ik. 'jullie redden' zegt ze. en ze gebruikt de kracht van de maan zonder mij. fenrir schreeuwt het uit en valt dan op de grond. dan verandert ze terug, valt op de grond en ik krijg mijn krachten terug. snow,we kunnen het nu afmaken zonder hun, nog een aanval overleven we allemaal niet. hoor ik nigro zeggen. maar somige van jullie ook niet zonder de kinderen' zeg ik. wij hebben hiervoor gekozen, zij niet, zij zijn belangrijker! zegt lux. iedereen stemt in. we gaan om fenrir staan en we gebruiken onze laatste krachten om fenrir voor goed uit te schakelen. dan vallen lux,quo en cielo neer. 'we brengen ze naar onze wereld' zegt nigro. we knikken en gaan met fenrir en de andere wolven naar onze wereld en laten de kinderen achter. 'vaarwel, delia'zeg ik. en ik voel een traan van mijn kop vallen. dan vertrekken we...
(delia)
ik word wakker in het ziekenhuis. was alles maar een droom? vraag ik. dan kijk ik naast me. daar ligt isabella. het was geen droom. 'je bent wakker?!' hoor ik iemand zeggen. ik kijk naast me en zie vitrum naast mijn bed zitten. ik knik. 'hoe is het met de rest?' vraag ik. 'nate, mare en aira zijn al wakker' zegt hij. 'en de wolven?' vraag ik. 'lux,quo en ceilo hebben het niet gered de rest wel en ze zijn terug naar hun wereld' zegt hij. ik knik. dan ga ik het bed uit. 'rustig!' zegt hij meteen en wilt me ondersteunen. 'het gaat wel, rustig'zeg ik. 'delia, er is iemand voor je in de gang' zegt nate die naar binnen is gelopen. 'hoe wist je dat ik wakker was?' vraag ik. 'je praat hard' zegt hij. ik glimlach naar hem en loop dan naar de gang. daar staat een politie agent. 'delia, ik wil dit niet zeggen nu e net wakker bent, maar je moet kiezen of het huis gaat worden verkocht of dat je er blijft wonen' zegt de agent. ik denk na. 'mag ik dat even bespreken met de rest?' vraag ik. de agent knikt. ik loop terug de kamer in. 'jongens, waar gaan jullie eigenlijk nu heen?' vraag ik. 'mike gaat terug met zijn vader, aira en mare gaan ook weer naar huis. en ik en isa kijken nog' zegt nate. 'en jij' vraag ik aan vitrum.'ik weet nog niet ik ga niet meer terug dat weet ik wel zeker. 'willen ullie bij mijn in huis wonen?' vraag ik. 'mag dat?' vragen ze tegelikertijd. ik knik. dan loop ik terug. 'we gaan met een paar in het huis wonen' zeg ik. 'het spijt me maar dan moet er een volwassenen zijn.' zegt de agent. 'een van ons is ouder dan 18' zeg ik. 'oke, dan ik het goed.
en zo wonen ik, isa, nate en vitrum met z'n vierenbij elkaar. en na een jaar hebben ik en vitrum wat met elkaar en nate en isa met elkaar. mike en zjin vader verhuizen naar onze stad en ook mare komt in de stad wonen. we komen allemaal bij elkaar in de klas behalve vitrum die bij de politie mag werken en het huis betaalt. we hebben het nog vaak over de wolven maar hebben ze in het jaar niet 1 keer gezien. en dus gaan wij verder met ons leven.
___________
en zo komt het verhaal aan zijn(wat vage) einde. ik hoop dat jullie het toch een leuk verhaal vonden en ik ben aan het overwegen om een vervolg te maken met nieuwe wolven en nieuwe parters.
ik hoop dat jullie ook mijn andere verhalen willen lezen
- war linfee
-(komt binnenkort) gegijzeld
x♥x fantasymaster776
JE LEEST
dark snow
FantasíaDelia krijgt met haar ouders een ongeluk en haar ouders komen om het leven. de auto ligt aan de rand van een bos en in het bos leert ze Snow dark kennen een legendarische wolf die haar als partner kiest. Samen met andere wolven en mensen, leeft zij...