sorry dat ik zo laat weer een deel maak, ik had het heel erg druk en had gwn geen tijd om een nieuw deel te maken. ik schrijf nu om 23:22 maar ja een deel is een deel. ik probeer meer te gaan schrijven maar ik kan niks beloven.
we zijn weer aan het trainen. een grote vuurbal komt op me af. ontwijk hem. ik flits drie meter naar rechts (want rennen kan je het niet noemen). hou je aandacht er bij. links van je! naast me komen allemaal kristallen naar boven. ik zet af en spring 5 meter de lucht in. je moet weten dat door je snelheid je springkracht ook versterkt. achter je! ik draai me in de lucht om en zie dit keer water op me afkomen. ik begin te draaien en ontwijken het water. ik land in de schaduw. naast je! uit mijn ooghoek zie ik een arm van schaduw op me afkomen. ik doe twee stappen naar achteren en ga staan in de zon. ik draai me om en wacht af tot de hand verdwijnt. Dit gebeurt niet. de hand komt met een noodgang op me af. zodra hij me raakt vlieg ik twee meter naar achteren. de schaduw aanvallen van nigro en nate moeten in schaduw worden gecreëerd maak kunnen gewoon ik de zon aanvallen. dan veranderen ik en snow weer naar normaal. ook nate en nigro zijn terug naar normaal. nate helpt me overeind. 'gaat het?'vraagt hij. ik knik.'vanmiddag gaan we verder.'zegt snow 'nee snow, vanmiddag hebben ze rust we traienen nu al dagen non stop, het zijn kinderen ze houden dit niet vol' roept quo. 'ik had het ook niet tegen jullie partners. ik knik en met nate en de rest lopen we naar huis. de wolven blijven achter. 'je moet wel veel trainen zeg, je traint twee keer zo veel als wij al de hele week, ben je niet moe?' vraagt Vit bezorgt. ik knik. 'het gaat wel. gelukkig is trainen met jullie makkelijker dan als ik indifidueel train dus heb ik wat rust.' zeg ik. 'makelijker!?' vraagt nste verbaast. 'waarom moet je zoveel trainen?' vraagt mare. 'snow zegt dat ik nog serker moet worden' zeg ik. 'nou ik vind het erg overdreven' zegt isa. 'het is oke jongens, ik red het makkelijk' zeg ik. 'mooi want we gaan weer verder' zegt snow die opeens achter ons staat. 'nu al, ze heeft zo kort pauze?' vraagt isa. 'het is oke, bye' zeg ik en ik en snow rennen weg.
zonder een druppel energie plof ik op mijn bed neer. 'gaat het wel je hebt 8 uur met hem getraint non-stop?' vraagt mare bezorgt. ik heb te weinig energie om mijn hooft op te trekken. 'ja het gaat wel, maar de trainig wordt wel veel zwaarder maar ik red me wel.
(mare)
ik lig wakker in mijn bed. delia is nog niet terug. ik maak me zorgen. na een paar minuten komt delia de kamer in gesjokt. ze valt neer op haar bed. 'gaat het wel je hebt 8 uur met hem getraint non-stop?' vraag ik bezorgt 'ja het gaat wel, maar de trainig wordt wel veel zwaarder maar ik red me wel.' zegt ze en ze valt in slaap. ik ga uit mijn bed, dit moet stoppen. ik loop naar nate. 'nate word wakker' fluister ik terwijl ik hem wakker schud. nate kreunt. 'wat is er?' vraagt hij. 'het is delia, ze houd dit niet vol' zeg ik. meteen is nate klaarwakker. 'laat zien' zegt hij. we haan naar onze kamer. 'dit is inderdaad te veel voor haar' zeg ik.
de volgende dag ben ik extreem vroeg wakker, de zon is nog niet eens op. snow loopt naar binnen. 'delia, word wakker we gaan verder met trainen' zegt hij. 'snow dit moet stoppen'zegt quo. 'waar heb je het over?' vraagt hij geiriteerd. 'kijk naar der, ze is kapot' zeg ik boos. 'jongens, het geeft niet ik red me wel' zegt delia en ze loopt achter snow aan.
(snow)
'ga in die boom' zeg ik. meteen gaat delia klimmen. en gaat staan op de hoogste tak. uit het niets komt er een harde windvlaag van achteren. hij is zo hard dat delia valt. ze knalt tegen verschillende takken en baland op haar rug op de grond. ik ren naar haar toe. 'wat was dat?' roep ik tewijl ik boos om me heen kijk. 'dat was ik' zegt een meisje. ze is in combo vorm. 'wat wil je,wie ben je en waarom val je je teamgenoten aan?' vraag ik boos
JE LEEST
dark snow
FantasiDelia krijgt met haar ouders een ongeluk en haar ouders komen om het leven. de auto ligt aan de rand van een bos en in het bos leert ze Snow dark kennen een legendarische wolf die haar als partner kiest. Samen met andere wolven en mensen, leeft zij...