ik word wakker. iedereen staat om me heen. alles draait. aria staat bij mijn bed. 'aria, wat doe jij hier?'vraag ik. 'jullie kennen elkaar?' vraagt nate. langzaam knik ik. 'we zaten bij elkaar op school, tot het hele fenrir gebeuren. maar ik meen het wat doe jij hier?' vraag ik. ik merk dat mijn stem erg zwak klinkt. 'rustig aan, zelfs als ik met lux in combie vorm ben kan ik je niet genezen, je energie niveau is erg laag, zonder dat kan ik je niet helpen, je genezing eist energie van jezelf' zegt isa. 'waarom viel je delia eigenlijk aan?' vraagt mike. 'nou omdat we niet echt vrienden meer zijn' zegt aria. 'jij haat mij, ik jou niet' zeg ik. 'waar heb je het over ik dacht dat je mij haate, je praatte nooit tegen me na de ruzie'zegt aira.'ik zei niks omdat ik dacht dat je boos op mij was en ik wist dat je dan zo erg tekeer kan gaan, je weet dat ik daar niet tegen kan' zeg ik. 'i-ik had geen idee dat je bang voor me was' zegt ze geschrokken. 'nou bang is wat overdreven' zeg ik. 'laten we het verleden achter ons laten, we zijn nu een team en fenrir kan zijn borst maar nat maken' verander ik de stemming. aria kijkt me in mijn ogen aan en lacht dan knikt ze. 'kom jij hebt je rust nodig en wij hebben wat uitleg te doen' zegt mare. ik knik. 'ik moet delia nog wat zeggen onder vier ogen' zegt snow en hij zucht. hij staat in de deuropening en loopt langzaam naar binnen. oké, maar ik heb zo nog een hardig woordje met je te doen' zegt lux boos. snow knikt. wanneer iedereen weg is ga ik rechtop zitten. snow kijkt me bezorgt aan. 'geen zorgen het gaat wel' zeg ik. snow laat zijn hooft zakken. 'delia ik moet je de waarheid vertellen' zegt snow ernstig. 'welke waarheid?' vraag ik. 'toen fenrir voor het eerst aanviel zijn wij, alle legendarische wolven gekozen om hem te vangen. niemand van de wolven of partners heeft het gered behalven ik. alle wolven zijn met hun partner gesneuveld in het gevecht. ook mijn partner is gestorven. normaal kan dit niet in combo vorm. als je combo vorm hebt dan worden de wilf en zijn partner 1 dat heb ik al uitgelecht. als de een gewond raakt raakt de andere ook gewond, maar bij mij ging het anders. ik en mijn partner waren als enige over en zwaar uitgeput en gewond. mijn partner heeft me afgesloten van hem en ik gen uit zijn lichaam gestoten. hij heeft zich opgeoverd en uit wanhoop,woede en verdriet heb ik een tweede kracht kunnen krijgen een kracht die sterker is dan welke wolfkracht dan ook. ik ehb de kracht van de maan gekregen en heb met mijn laatste kracht fenrir weten te ketenen met de magiers. ik heb moeten rusten voor velen jaren en nadat ik was genezen sloot ik me af van de andere wolven. het verlies van mijn vrienden en partner had of heeft me voorgoed verwond, maar toen ik hoorde dat hij terug kwam kreeg ik het gevoel dat ik het goed kon maken met de vorige legendarische strijders. ik heb je zo veel en hard laten trainen zodat ik zeker wist dat met jou niet het zelfde zou gebeuren als met mijn vorige partner en zodat ik zeker was dat we samen sterk genoeg waren om de kracht van de maan nog een keer maar dan op volle energie te gebruiken, maar daar heb ik ju hulp voor nodig, zodra je genoeg energie hebt gaan we in de avond trainen en als fenrir komt dan zullen we hem in de avond aanvallen.' zegt snow en ik knikte één keer en daarme zou ik alles geven dat ik heb.
een week later begon ik met mijn training. het was moeilijk maar na een maand had ik het helemaal onder de knie. helaas kregen we meteen nadat ik mijn laatste training had gehad een teken dat het tijd was.
heey het einde is in zicht en ik zou het leuk vinden als jullie zeggen wat jullie denken dat het einde zal zijn. het kan van alles zijn. ik heb al een idee maar ik wil weten wat jullie denken dus plzzz zeg het xxx fantasymaster776
JE LEEST
dark snow
FantasyDelia krijgt met haar ouders een ongeluk en haar ouders komen om het leven. de auto ligt aan de rand van een bos en in het bos leert ze Snow dark kennen een legendarische wolf die haar als partner kiest. Samen met andere wolven en mensen, leeft zij...