AUTHOR'S ZONE

122 7 26
                                    

Assalamualaikum dan Hai?

Author nak bagitahu yang author akan update chapter seterusnya secepat mungkin.Tapi author tak tahu bila sebab author belum mula tulis chapter tu.Author perlukan pendapat korang semua.Nak habiskan FF ni secepat mungkin atau tak.Kalau ya,mungkin FF ni hanya akan ada 15 chapter.So,silalah comment pendapat kamu yea?

Oh ya,BTW author teringat kisah author masa form one.Tajuk kisah author ni bolehlah disebut 'Mistake' sebabnya....panjang sebabnya.Meh author nak cerita.

Begini ceritanya,author ada kawan lelaki ni nama dia...author rahsiakan so,kita panggil dia J jelah ye..So,author dengan J ni kira rapat jugaklah.Dia selalu juga chat author dekat facebook.

Malam isnin tu,author chat dia nak tanya esok sekolah ke tak sebab waktu tu BN menang dan PM janji nak bagi cuti sekolah.Tapi author nak confirmkan juga so,author chat dia.

Author-J,esok sekolah ke cuti?

J-cuti..kalau kau nak sekolah pun boleh..boleh temankan kambing-kambing belajar.

Author-Takpe..sis dah jemuh belajar dengan kambing.Kali ni aku bagi special offer untuk kau.

J-Eh,tak perlu.Aku lagi suka belajar dekat rumah.BTW,kau kenapa tak belajar sekarang ni? Online ja kerja.pemalas.

Author-habis,kau tu tengah buat apa?bukan online?

J-eh,aku online sambil belajar.

Author-yelah tu..belajarlah sangat!

J-kalau kau tak nak belajar sudah.Pi tidur sana.Budak pendek macam kau ni kena cukup tidur untuk membesar.

P/S:author tahu author pendek

Author-malam masih muda.Anak muda kenalah tidur lambat.

J-haih..entah dari mana kau dapat petua tu.BTW,aku dengar kau suka capital A.Betul ke?

Author-weh,sejak bila pula ni? Siapa yg cakap ni.Aku mana pernah suka dia.Kau ni kalau nak bagi pun biarlah yang upgrade sikit!

J-adalah orang cakap.Nak upgrade?handsome apa capital A tu.Dah lah pandai.Esok aku nak bagitahu dekat dia lah pasal kau..

Author-hoi!kau jangan nak memandai ye.Aku pun tahulah yang kau suka capital T!

J-uitss!Sejak bila pula ni!?

Author-sejak aku nampak kau dengan dia makan aiskrim sama-sama dekat coop.Patutlah dah tak hang out dengan aku.

J-kawan ja lah!Kang aku bagi tahu juga kau bukan suka capital A tapi capital F.

Time tu author laju balas mesej dia tnpa author tunggu dia balas so jadinya....

Author-ye lah..aku mengaku yang itu sweet...nak berdalih pula.

Author cakap macam tu sebenarnya author nak perli dia dengan Capital T tapi dia ingat author mengaku yang author suka dekat capital F.

Hari selasa tu,ribut kelas disebabkan berita tidak sahih yang dia bawa.

And then,ada kawan author ni memang minat dekat capital F dan author memang tahu so,kawan author ni pergi dekat author dengan mata yang memerah macam baru lepas nangis.

Kawan-Fiq,kau betul ke suka dekat dia?

Author-uh?dia siapa?

Kawan-J kata tadi kau suka dekat F.

Author-mana ada.Takdelah.Kau percaya ke dengan J tu?Tak boleh harap dia tu.

Kawan-betul ke ni?

Author-yup.

Kawan-thanks.

But!Capital F tu ingatkan author betul-betul suka dekat dia dan dia layan author pelik sangat.Dia buat baik...buat perkara yang dia tak pernah buat and lepas ja pulang sekolah author ugut J untuk bagitahu hal yang sebenar dan..zaman kembali normal.haha

Thanks to me and not J.

Vampires In My Life||Season 2||Where stories live. Discover now