°AUTHOR'S ZONE

102 6 3
                                    

As you guys already know,ini bukanlah sambungan chapter seterusnya but..zone di mana authour ingin mempromotkan story yang baru sahaja author buat memandangkan buku ni dah nak habis.

Kalau ramai yang suka dengan story tu,author akan publish.So,please comment to let me know.

Oh ya,ini sinopsis dan sedikit part di dalam cerita baru tu.Hope you guys like it.

The Prince's Lady

Bagaimana kalau seoarang Prince yang telah dijaga rapi sejak kecil,dan dihantar ke U.K untuk belajar..pulang dengan berita yang dia adalah Gay?Prince Kevin merupakan salah satunya keturunan keluarga Jung dan semestinya Prince Hyunsook iaitu appa kepada Prince Kevin naik angin apabila mendengar berita yang dibawa olehnya.Ramai keturunan diraja yang lain cuba untuk menggugat keselamatan Prince Kevin kerana,keluarga Jung dalah kerabat diraja yang paling berkuasa.Matlamat Kevin pada mulanya,cuma untuk menyakitkan hati Prince Hyunsook disebabkan dendam lama.

Tetapi,kehadiran Lady Sunhwa di dalam keluarga itu telah mengubah strategi Kevin.Perasaan bencinya terhadap Sunhwa makin membuak.Namun,erti berputus asa tidak pernah wujud dalam kamus hidup Sunhwa.Walau bagaimana sekalipun,dia harus mengubah Prince Kevin menjadi lebih baik.

Mampukah,Lady Sunhwa menjayakan misinya?

"Yang awak suka sangat keluar Istana tu kenapa?Awak jumpa siapa tadi?"soalku ingin tahu.

"None of your
bussiness."balasnya dingin.

"Kalau awak cuba untuk buat benda ni sekali lagi,saya tak akan halang."ujarku serius.

Aku penat.Penat layan karenah dia.Kalau bukan disebabkan amanah princess,dah lama aku tinggalkan istana ini dan hidup sebagai rakyat biasa.Tapi,aku ada amanah.Di mana,aku kena jaga Kevin.

"Kenapa pula?Dah penat layan aku?Kalau macam tu baik kau tak payah tegur aku.Jangan panggil aku Kevin.Jangan sibuk tentang urusan aku.Jangan risau tentang aku.Kalau kau terserempak dengan aku,tolong avoid aku."

Kata-kata Kevin membuatkan aku terkedu.

"Bukan tu maksud saya."jelasku yang cuba untuk menahan geram.

Dia selalu macam tu,selalu tuduh yang bukan-bukan.Mata dia tak pernah nampak dengan betul.Aku dah banyak kali cuba untuk explain dekat dia yang Princess Clara dah ada orang yang dia suka.Tapi Kevin tak pernah nak percaya apa yang aku kata.Aku kalau boleh tak nak ambil pusing dengan hal dia tu..yalah,bukan aku yang kahwin nanti.Dia juga.Dia yang tanggung.Tapi...amanah Princess Jung...

Tak boleh jadi Sunhwa.Kau tak boleh mengalah.Yes!Good!

"Awak berhentilah sakitkan hati Prince.Saya tahu awak buat rumour palsu tu sebab nak sakitkan hati prince.Lagipun,saya tahu yang awak bukan gay.So you better stop it and clean all the mess that you make."ujarku atau lebih dalam bentuk nasihat.Kevin Gay?Korang percaya ke?Setahu aku,Kevin makhluk yang tak pernah tahu erti berenggang dengan perempuan.Tengok ja lah
cara dia layan maid-maid dekat istana.Ugh,such a flirty.

"Sunhwa,this time...I want you to take my words seriously.It's true that I'm a gay."ujar Kevin dengan muka serius.Anak mata bewarna hazel nut miliknya memandang tepat ke dalam anak mataku.

Tchh,habis tu kenapa beria-ria sangat nak kahwin dengan Princess Clara?😒

"Prove it then."

Aku mula bertindak berani.Why? Sebab Kevin yang aku kenal bukan macam ni.

Kevin yang sedang berdiri itu menyamakan paras wajahnya denganku lalu dalam sekelip mata,bibirnya sudah dilekatkan denganku.Semuanya berlaku dengan pantas tanpa sempat aku halang.

He..

HE STOLE MY FIRST KISS!!!!

OK!UP UNTIL HERE.KALAU NAK AUTHOR PUBLISH,SILALAH COMMENT YE.KALAU LEBIH DARI 7 YANG COMMENT,AUTHOR AKAN PUBLISH.ANYEONG!


Vampires In My Life||Season 2||Where stories live. Discover now