T W O || N O T E

30 2 0
                                    

ᴅᴇᴀʀ ᴡʜᴏᴇᴠᴇʀ ғɪɴᴅs ᴛʜɪs,
     ᴍʏ ɴᴀᴍᴇ ɪs ɴᴏᴀ sʏᴅɴᴇʏ ʟɪᴏɴᴀʟ. ɪ ᴋɪʟʟᴇᴅ ᴍʏsᴇʟғ ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ᴏғ ᴍʏ sᴇᴠᴇʀᴇ ᴅᴇᴘʀᴇssɪᴏɴ. ᴛʜᴇsᴇ ᴀʀᴇ ᴍʏ ʟᴀsᴛ ᴡᴏʀᴅs:

ᴛᴏ ᴅᴀɴɴʏ:
ᴋᴇᴇᴘ ᴛʀʏɪɴɢ ᴏɴ ᴛʜᴀᴛ ᴠɪᴅᴇᴏ ɢᴀᴍᴇ ɪ ᴄᴀɴ'ᴛ ʀᴇᴍᴇᴍʙᴇʀ ᴛʜᴇ ɴᴀᴍᴇ ᴏғ. ɪ ᴋɴᴏᴡ ʏᴏᴜ'ʟʟ ɢᴇᴛ ɪᴛ. ᴍᴀʏʙᴇ ᴊᴀᴄᴋ's ʙᴏʏғʀɪᴇɴᴅ ᴄᴀɴ ʜᴇʟᴘ. ɪsɴ'ᴛ ʜᴇ ɢᴏᴏᴅ ᴀᴛ ᴛʜᴀᴛ sᴛᴜғғ? ᴀʟsᴏ, ᴀsᴋ sᴀʀᴀ ᴏᴜᴛ ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ! ғʀᴏᴍ ᴡʜᴀᴛ ᴊᴀᴄᴋ's sᴀɪᴅ, sʜᴇ ʟɪᴋᴇs ʏᴏᴜ ᴀɴᴅ ʏᴏᴜ ʟɪᴋᴇ ʜᴇʀ sᴏ ᴀsᴋ. ʜᴇʀ. ᴏᴜᴛ. ʟɪғᴇ's ᴛᴏᴏ sʜᴏʀᴛ.

ᴛᴏ ᴊᴀᴄᴋ:
sᴛᴀʏ ʜᴀᴘᴘʏ ᴡɪᴛʜ ɢᴇᴏʀɢᴇ. ʜᴇ sᴏᴜɴᴅs ʟɪᴋᴇ ᴀ ʀᴇᴀʟʟʏ ɢᴏᴏᴅ ɢᴜʏ. ᴊᴜsᴛ ᴅᴏɴ'ᴛ ɢᴇᴛ ᴘʀᴇɢɴᴀɴᴛ ᴀᴛ sᴇᴠᴇɴᴛᴇᴇɴ. ᴀʟsᴏ, ɢᴇᴛ ʜɪᴍ ᴛᴏ ʜᴇʟᴘ ᴅᴀɴɴʏ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴀᴛ sᴛᴜᴘɪᴅ ᴠɪᴅᴇᴏ ɢᴀᴍᴇ ᴘʟᴇᴀsᴇ. ᴀɴᴅ ᴅᴏɴ'ᴛ ʟᴇᴛ ᴀɴʏᴛʜɪɴɢ sᴛᴜᴘɪᴅ ʙʀᴇᴀᴋ ʏᴏᴜ ᴜᴘ ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ, ʟɪᴋᴇ ɪ sᴀɪᴅ ʙᴇғᴏʀᴇ ᴛᴏ ᴅᴀɴɴʏ, ʟɪғᴇ's ᴛᴏᴏ sʜᴏʀᴛ. ʟɪᴠᴇ ɪᴛ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ғᴜʟʟᴇsᴛ.

ᴛᴏ ᴍᴏᴍ & ᴅᴀᴅ:
ғᴜᴄᴋ ʏᴏᴜ ᴛᴡᴏ. ᴊᴜsᴛ ғᴜᴄᴋ ʏᴏᴜ. ɪ ᴡᴏᴜʟᴅɴ'ᴛ ʙᴇ ʟɪᴋᴇ ᴛʜɪs ɪғ ʏᴏᴜ ʜᴀᴅ ᴊᴜsᴛ ʟɪsᴛᴇɴᴇᴅ ᴛᴏ ᴍᴇ ᴀʙᴏᴜᴛ ʟɪʟᴀ ᴏʀ ʟᴇᴛ ᴍᴇ ᴄʜᴏᴏsᴇ ᴀ ᴄᴏʟʟᴇɢᴇ ɪ ʟɪᴋᴇᴅ ɪɴsᴛᴇᴀᴅ ᴏғ ᴅɪsᴏᴡɴɪɴɢ ᴍᴇ ғᴏʀ ɴᴏᴛ ɢᴏɪɴɢ ᴛᴏ ʏᴏᴜʀ sʜɪᴛᴛʏ ғᴀᴍɪʟʏ ᴏɴᴇ. ʏᴏᴜ sʜᴏᴜʟᴅ'ᴠᴇ sᴜᴘᴘᴏʀᴛᴇᴅ ᴍᴇ ɪɴsᴛᴇᴀᴅ ᴏғ sʜᴜᴛᴛɪɴɢ ᴍᴇ ᴅᴏᴡɴ ᴀɴᴅ ʜᴀᴛɪɴɢ ᴍᴇ ғᴏʀ ɴᴏᴛ ʙᴇɪɴɢ ʏᴏᴜ ᴏʀ ᴛʜᴇ ᴘᴇʀғᴇᴄᴛ ғᴜᴄᴋɪɴɢ ᴅᴀᴜɢʜᴛᴇʀ. sᴏ ғᴜᴄᴋ. ʏᴏᴜ.

ɪғ ʏᴏᴜ ʜᴀᴠᴇɴ'ᴛ ғɪɢᴜʀᴇᴅ ɪᴛ ᴏᴜᴛ ʙʏ ɴᴏᴡ, ɪ'ᴍ ᴅᴇᴘʀᴇssᴇᴅ ᴀɴᴅ ɪᴛ's ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ᴏғ ʙᴜʟʟʏɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴛʜᴀᴛ ʟᴇᴅ ᴛᴏ ᴛʜᴇ sᴜɪᴄɪᴅᴀʟ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛs ᴡʜɪᴄʜ ʟᴇᴅ ᴛᴏ ᴍᴇ ɴᴏᴛ ʙᴇɪɴɢ ᴀʙʟᴇ ᴛᴏ ʜᴀɴᴅʟᴇ ɪᴛ ᴀɴʏᴍᴏʀᴇ. ɪ ᴘᴜᴛ ᴏɴ ᴀ ᴘʀᴇᴛᴛʏ ᴅʀᴇss, ᴡᴀᴛᴄʜᴇᴅ ᴛʜᴇ sᴜɴ ʀɪsᴇ, ʜᴀᴅ ᴀ ɢᴏᴏᴅ ʙʀᴇᴀᴋғᴀsᴛ ᴀɴᴅ ʀᴇᴀᴅ ᴛʜᴇ ɴᴇᴡs ʙᴇғᴏʀᴇ ɢᴏɪɴɢ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ʙᴜɪʟᴅɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴊᴜᴍᴘɪɴɢ.
ɪ ɢᴀᴠᴇ ᴍʏsᴇʟғ ᴛʜᴇ ᴘᴇʀғᴇᴄᴛ ʟᴀsᴛ ᴍᴏʀɴɪɴɢ ʙᴇғᴏʀᴇ ɴᴇᴠᴇʀ ʜᴀᴠɪɴɢ ᴀɴᴏᴛʜᴇʀ ᴍᴏʀɴɪɴɢ ᴀɢᴀɪɴ.
~ɴsʟ~

In The Eyes Of a SaintWhere stories live. Discover now