Πλευρά Marinas
Εχω ανοίξει την τηλεόραση και το μόνο που παίζει είναι ειδήσεις! Αυτή η υπόθεση με την δολοφονία της οικογένειας έχει σοκάρει όλη την Αμερική, όπως κάθε τετοια υπόθεση βασικα. Ο Spencer είναι εκει καθώς τους έχουν καλέσει, αυτόν και όλη την ομάδα. Ειμαι σιγουρη πως σύντομα θα βρουν και θα χώσουν μεσα για τα καλα αυτο το καθίκι!
Αφού τελειωσαν οι ειδήσεις σηκωθηκα και πήγα στην κουζίνα να φτιάξω κάτι να φαω. Ίσως λίγα μακαρόνια θα ήταν ότι πρέπει.
Πλευρά Spencer
"Spencer!" Ακουσα την φωνή του Morgan πισω μου και τότε γύρισα απότομα και το όπλο μου βρέθηκε ακριβώς στο κεφάλι του Mark Dollar!
Ο Morgan τότε όρμησε πάνω του και τον έριξε ακριβώς δίπλα μου στο έδαφος και γρήγορα έσκυψα και του πέρασα τις χειροπέδες!
"Τι είδος ανθρώπου θα έκανε κάτι τετοιο σε μια ολόκληρη οικογένεια μπασταρδε!" Του φώναξε ο Morgan καθώς τον βγάζαμε εξω από την μονοκατοικία που εμένε.
"Τον βρήκαμε!" Φώναξα και τότε όλη η ομάδα έτρεξε προς το μέρος μας.
-
"Κάνατε πολυ καλη δουλειά παιδιά." Είπε ο Hotch μόλις φτάσαμε στα γραφεία.
"Έναν καφε τον χρειάζομαι" ειπα μόλις εκατσα στο γραφείο μου δίπλα στην Emily.
"Εισαι τρελός; 9 η ώρα το βράδυ καφε;" είπε και γελασε
"Ο καφές για μενα δεν έχει ώρα" ειπα και κατευθύνθηκα προς το κυλικείο που ήταν στον κάτω όροφο.
Η αληθεια είναι πως ο καφές εδώ δεν μου αρέσει πολυ αλλά ξερω πως αν πάω στου Tom η Marina δεν θα είναι εκει για να μου φτιάξει εκείνη τον καφε..
Πλευρά Marinas
"Marina καλα θα κανεις να μου πεις πως εισαι έτοιμη" μόλις σήκωσα το ακουστικό η φωνή της Sophie ακούστηκε.
"Δυο τούφες μου έμειναν και ειμαι έτοιμη"
"Τα ισιωσες; Εεελα ρε Marina εγώ μπούκλες εκανα" γκρίνιαξε και εγώ άρχισα να γελαω.
"Σιγά μωρε πως κανεις ετσι.. Αντε, ξεκίνα" της ειπα και άφησα το τηλέφωνο στο κομοδίνο μου.
YOU ARE READING
DAMAGE
RomanceΈπινε σκέτο τον καφε της γιατί εξαλλου αν ήθελε κάτι γλυκό θα επερνε κέικ