is that him?

66 6 0
                                    

Πλευρά Marina

Με είχε φέρει σε ένα μεγάλο εμπορικό κέντρο στο οποίο δεν είχα ξανα έρθει. Ποτε.

Αφού η Sophie πήρε κυριολεκτικά σβάρνα όλα τα καταστήματα με αξεσουάρ και τσάντες που βρίσκαμε μπροστά μας επιτελους μπήκαμε σε ένα μαγαζί με ρουχα. Εδώ ελπιζω να έβρισκα ένα ωραίο φόρεμα γιατί τα πόδια μου είχαν αρχίσει να πονάνε και η κοιλια μου είχε ξεκινήσει εδώ και μια ώρα να παραπονιέται.

"Μόλις βρούμε φόρεμα θα πάμε να φάμε να ξες" της ειπα μόλις εκείνη τρέχοντας πήγε στο πρώτο ράφι που είδε στο μαγαζί το οποίο ήταν γεματο σκουλαρίκια. Αν είναι δυνατόν.

"Λοιπόν κοιτά να βρεις κάτι και για μενα ομως" της ειπα περνωντας από πισω της δίχως ομως εκείνη να μου απαντήσει αφού είχε πέσει με τα μουτρα σε κάτι ασημένιους πελώριους κρίκους. Ειμαι σιγουρη πως σπιτι της έχει τουλάχιστον δέκα τέτοιους!

Ξεκινησα το ψάξιμο και ήταν πράγματι όλα πολυ ωραια. Οι τιμές δεν ήταν τρομακτικές μιας και πετύχαμε εποχή εκπτώσεων.

Και τότε είναι η στιγμη που εντόπισα ένα φόρεμα που δεν είχα ξανα δει.

Ήταν σχετικά αέρινο, έντονο κόκκινο, τιραντέ και θα έφτανε μέχρι τα γόνατα.
Ήταν τόσο απλο και όμορφο ταυτόχρονα με αυτο το χρωμα που ήταν το κάτι άλλο. Πλησίασα την κουκλα η οποία φορούσε το φόρεμα και ζήτησα από μια πολητρια να μου το φέρει στο νουμερο μου.

"Φιλενάδα ναι, ναι ναι ναι" είπε η Sophie μόλις με είδε να το κρατάω στο χερια μου.

"Το λάτρεψα σοβαρα" ειπα γουρλωνωντας τα μάτια μου από ενθουσιασμό.

-

Αφού εκανα την χάρη στην Sophie και μπήκαμε σε ένα ακομα κατάστημα με τσάντες επιτελους καθήσαμε να φάμε σε ένα από τα πολλά fast food του εμπορικού κέντρου.

Η ώρα είχε πάει κι ολας 6:30.
Παντα με την Sophie η ώρα περνούσε τρομερά γρήγορα ομως παρά πολυ ευχάριστα. Είναι η μονη φίλη που εχω από τότε που θυμαμαι τον εαυτό μου, είναι άνθρωπος διαμάντι.

"Το boyfriend πως και δεν τηλεφώνησε;" με ρώτησε τρώγοντας την τελευταία πατάτα από το πιάτο της.

"Υποθέτω κοιμάται. 6:30 η ώρα το πρωί γυρνούσε από Μεξικό πολυ πιθανό να μην είχε κοιμηθεί όλη νύχτα" είπα κοιτώντας το κινητό μου

"Και τι ώρα θα πάτε στο party;"

"Βασικα.. Δεν ξερω, αλλά λογικά κατά τις 10 μάλλον." Ειπα και τότε σοκ.

Έτριψα τα μάτια μου για να σιγουρευτώ.
Νιωθω το αίμα μου να παγώνει και το στόμα μου ανοίγει μόνο του σαν να θέλει εκείνο να πει κάτι από μόνο του.

"Τι έπαθες ρε βλακα;" ακούω την φωνή της Sophie ομως δεν μπορω να παρω τα μάτια που από αυτο που βλεπω.

Η Sophie κουνάει τα χερια της μπροστά στο πρόσωπο μου και ετσι συνέρχομαι.

"Γη καλεί Marina, τι έπαθες ξαφνικά" είπε

Έσκυψα λίγο το κεφάλι μου ώστε κατά κάποιο τρόπο να κρυφτώ και ψυθιρισα στην Sophie η οποία φαινόταν μπερδεμένη..

"Κοιτά διακριτικά πισω σου και εξω από το μαγαζί και πες μου αν βλεπεις αυτόν που νομιζω" τότε είδα τα μάτια της να γουρλωνουν και ξεροκαταπιε.

Γύρισε και έκανε πως ψάχνει κάτι στην τσάντα της και ξαφνικά απότομα ξανα γύρισε μπροστά.

"Σήκω σήκω σήκω" είπε γρήγορα και αρπάζοντας τις τσάντες σηκωθήκαμε και πήγαμε προς το μπανιο καθώς ο Jaxon βρισκόταν ακριβώς εξω από την έξοδο του μαγαζιού που τρωγαμε.
Αυτο μας έλειπε...

Μπηκαμε στο μπανιο.

"Μας παρακολουθεί;" ρώτησε η Sophie

"Ελπιζω πως ήταν απλά ένα τυχαίο γεγονός" ειπα κοιτώντας το ποσό τρομαγμένη ειμαι στον καθρέφτη.

"Πρέπει να βγούμε από δω και να σε πάω σπιτι. Ή καλύτερα στον Spencer" είπε

"Ναι ομως πως θα βγούμε χωρίς να με δει;" ειπα.

"Βγαίνω πρώτη. Ελέγχω αν είναι ακόμη εκει και αν δεν είναι σε παιρνω τηλέφωνο να βγεις γρήγορα και φεύγουμε από δω περα." είπε και χωρίς να με αφησει να απαντήσω βγήκε από το μπανιο.

Ένιωθα λες και βρισκόμουν στο μπανιο αιώνες μέχρι που η Sophie με πήρε τηλέφωνο.

"Έλα βγες γρήγορα τον βλεπω στο ταμείο του απέναντι μαγαζιού αν προχωρήσουμε γρήγορα θα προλάβουμε να φυγουμε" είπε και τότε άρπαξα τις σακούλες και βγηκα φουριόζα από το μαγαζί βρίσκοντας την Sophie ακριβώς απ'εξω.

-

Ξεκινήσαμε με το αυτοκίνητο της Sophie να πάμε προς το σπιτι μου τελικά, θα επερνα ομως τηλέφωνο τον Spencer γιατί όλη την μερα δεν επικοινωνήσαμε ενώ είχε πει πως θα με επερνε τηλέφωνο.

Ειλικρινά θελω να ελπιζω πως βρέθηκε εκει ο Jaxon κατά τύχη και δεν με παρακολουθούσε ή κάτι τετοιο..

DAMAGE Donde viven las historias. Descúbrelo ahora