Herkez gibi doğdum çocukluğu atladım . Ve hazır olun en mutlu çocukluğu ben yaşadım. Eğer deseler dünyaya bidaha ne daha doğrusu kim olarak gelmek isterdin?
Cevap:Gümüş çelik.
Aslında adı güneş ceren gümüş arasında gidip gelinen va babasının büyük ısrarı üzerine güneş yerine Gümüş çelik olan insan. Bundan rahatsızmıyım .Hayır . Dedim ya çocukluğunun yaşanması gereken yaşadığı mutlulukları yasaması gereken bir insandım. Gayet mutlu bir ailem çok kıyafetim çok oyuncağım en sevdiklerim yanımda okulun başarılısı.Cok kaliteli insanlar etrafında olan farklı kültürleri görmüş olan ben ben ben ...17 Yıl sonra
Günaydın
Annemin en histerik sesi ile gelen bu sese uyanmak çok güzel. Ama bir saniye sonrası ölüm gibi zulüm .bugun yaz tatilinin ilk günu heryer bahar sanki . Yüzümdeki yine o gülümseme .Acıyı saklamak . Ama artık olduğum kişi degilde göründüğüm kişiye dönüşmüştüm. Yada öyle sanıyordum
-Abla hazırmisin .ya allahım beni deli ediyorsun
-Sızlanma ilğinç insan kalmicam dediysem kalmam benim sözümün üstüne söz söylenmez.
Evet öyleydi evde benim lafimın üzerine sözu birtek babam söylerdi . Korkun yok seytani kahkalarımi üzerinize sunuyorum benim babam.bitane kıskanın . Çünkü beni çok sever bende onu seviyorum benim dediklerimi yapar ve hep benimle aynı düşünür . Yada ben öyle sanıyordum. Bu yaz kuzenlerim erken geleceklermiş demekki bu sene maceraya erken atlıcaz diyerek stabil hayatımı yaşmaya devam ettim kuzenlerim gelene kadar da bu böyle.sürdü uyu ,tv , geceler sakin ,evde otur ,yemek ye , geri uyu . Evet tüm gunlerim böyle geçti.
-Hazırlıklarınızı yapın cabuk olmanız lazim yapılacakları biliyorsunuz en önemlisi kendinize dikkat edin .Sizi seviyorum . dedi annem gitmeden hemen önce kahretsin anne bana iyi davranma yoksa.bende iyi davranmak zorunda kalıyorum ama kalmak istemiyorum herzaman sınırları zorlayan bi insan oldum benim tabularımı yıkarsan benden tiksinirsiin.
Kardeşimle ben yazlıktaydık kardeşim herzmanki hayranlığı ile etrafa bakıyordu . Buraya tek gelme sebebim" deniz " hey sakin. olun sizi andavallar igrenç bi sekilde gülüyorum ve siz görmüyorsunuz . Deniz ferahlığı ve dibindeki balıklarıyla mavi gibi duran rengi ve saf suyula benim ilgimi teken tek şey . Taki onu görene kadar buraya gelme sebebim sanki deniz değilde oydu . Ama denizi hiçbirşeye değişmem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımın Patronu Benim
General FictionHayatım hayallerim tek gerçeğimdir. Bu bir hikaye degil gerçek yaşanmışlıktır.