Herzaman masallardaki gibi bi aşkım olsun isterdim. Ama yok kimseye aşık olamam olmam degilde olamıyorum diyelim biz ona .
Kuzenlerim ;Betül İnci Hedefim ; o
Yazlıktayız Kötü biriyimgibi gözüküyorum evet ama özümde iyiyim .kardeşim incinin kardeşleri gitmesi sonucu yazlıktan ayrılmıştı ve ben bir deniz sevdası yüzünden bunları çekmek icin burda kalmıştım geceleri bukundugumuz yerin çarsısına gider ve kafede oturur nargile icerdik . Taksici kankamızla ki bizi hem çarşıya götüren taksici arkadaşımız olmuştu. Biraz sıkıldıktan ve selfieden sonra.eve dönüşümüz geç olmadı hemen kedimizi o hallerimizle sitenin içindeki çardağa attık sitedeki arkadaşlarımız mali, furkan. Ve ismini unuttum .durun hatırlayacağım. Çoban bu onun takma ismi gibi birşey boşverin unutun gitsin olgi alanımızın dışı . Betül maliyle herzamanki koyu sohbetinde çoban (kaç defa coban diye çomar dedigimi söylemek istedim komik ya bu ne kardeşim gülmekten öleceğim) ise inciyle hamakta sallanmakta ben ise oturur halde mevlütü düşünen bi haldeydim bir anda bacaklarımın üstünde bir ağırlık hissetim .Furkan başın ammada ağır be kardeşim .
Sabahın kaçına kadar oturduğumuzü hatırlamıyorum çok eğlenceliydi .
Sabah havuza girmek icin hazırlandık bir önce herkez uyurken ben denize kaçmalıydım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımın Patronu Benim
General FictionHayatım hayallerim tek gerçeğimdir. Bu bir hikaye degil gerçek yaşanmışlıktır.