ODA

8 0 0
                                    

Şok oldum evet cidden odada sadece bir büyük yatak vardı. Bu ne anlama geliyordu acaba . Neyse beni ilgilendirmez . Onu yataga yatırdım  biraz uyumasını söyledim . Kabul etti biraz sonra odaya geldigimde hala uyuyordu uyuandirmak icin eğildim  biranda beni öpmek icin yakalaştı. Kendine huy edindi galibaa ama sana haddini bildireceğim . Yaklaşırken elimi yumruk yapıp karnına geçirdim karnının agrısıyla hafifce bağırmak için açtığı  ağzına tükürdum . Bana dokunursan" ağzına tükürürdüğüm  " deyimini dile getirdim . Beni kolumdan çekerek az önceki  yaptığımı umursamadığı her halinden belliydi ve beni yanına yatırdı cevik bir hamleyle kalkarak yatakta zıplamaya başladım eteklerim havalanırken bana bakmamaması için daha yakından zıpladığımda onu yatakdan düşürdüm . Sonra yere inip elinden tutttum ve onu dışarı cıkardım (iyileşti  betüle hesabını verip biran Bu halleri beni deli ediyor . Sanki görunmezmişim hatta orda yokmuşum gibi davranıyor ona haddini bildirmeliyim . Ama öncelik batıkan bunlardan haberi olmaması lazım . Bir anda firene  basında once ileri geri gidip sonra ayakkabısıyla bastığı koltuğa geri düştü. Gülmeme engel olamadan kahkahalarımla ona baktım benden  tikainiyor gibi bakıyordu bana  . Yenilmeyecektim onun beni aldattığı gibi bende onu aldatacak intikamı. Arabayı park ettikten sonra sahile doğru yürümeye başladık . Sanki başka bir dünyada gibi kendi halinde yürüyordu elleri batıkanın ellerinde olmasına rağmen herşeyden bağımsız gibiydi sacları etegi herbiri ayrı telden çalıyordu buda ona hoş bir hava katmıştı. Aniden elindeki telefona baktı batıkana baktı birseyler söyledikten sonra koşarak uzaklaşmaya  başladı cidden koşuyordu . Bu kız delirmiş olmalıydı daha fazla uzaklaşmasına izin veremedim başına bir iş gelebilirdi .
-Nereye gidiyor başına bir iş gelmesin.
--Onun sözünün üstüne söz soylenmez. Sen takılmana bak.
-Akın gelmiş beni çagırıyor .
--Ne yapmak istiyorsan yap by by .
El sallerken dediklerine ve dediklerime şok olmuştum akında nerden çıkmıştı . Batıkandan kurtulmuş olmanin verdigi sevinçle kızın arkasından koşmaya başladım . Ufak tempolarla koşuyordu sonunda yavaşlayarak yürümeye başladı karanlıktan korkmuyormuydu acaba ?.  önce gitsin diye ) . 

Hayatımın Patronu Benim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin