Sabah kadar oturduk .gecenin üçünde enilen kokareç midemi fena bulandırmişti . Furkanla sohbet edip gezmişlerdi yoruldmuştu. Mısır gevreğini yediketen sonra hazırlandım . Denize gitmeye karar verdim ama heran vazgeçebilirdim betülün bir sözüne bakiyordum . Ve tam isabet betül bozde geliyoruz dedi . Bu ne şansızlık.
- tamam gelinde furkangilide çagırın volaybol oynayalım .
-- tamam biz çagırdık zaten onları sen kafvaltını yaptınmı bakiyim. Dedi betül
-evet şeker .
Betülle inciden daha çok anlaşıyordum ama ikiside benim icin özeldi.
Sahile vardığımızda onu karşımda görünce kendime kızdım .
Katil suc mahaline geri dönmez dönmemeli .
Furkana bisey belli etmemeye çalışıyordum huzursuzlukla sigaramın dumanını üflüyor bir yandanda ona bakıyordum o kişisinin adini bile daha bilmiyordum . Furkan beni voleybol oynamam için zorluyordu zorlada olsa kabul ettim. Ara sıra bana çarpıyor yanına düşen toparımı atıyor göz kırpıyordu . Seni yakışıklı aklın başına gelmedi demek . Furkanı yere yatırdık hepimiz üzerine atladık yazık yavrum altta kaldı. Kazanmışlıgın verdiği hazla yerimden kaltım telefonuma doğru ilerledim babam aramısmiydi acaba ? Telefona baktıgımda kilidi açıktı . Gelipte numarasını kaybettiğini bilemeyecek kadar aptal degilim daha doğrusu onun yaptığını hemen bilecek kadar abdal dım .
Gece olduğumda huzursuzdum içimde biseyler vardı . Tabikide onun parasıyla viski ictiğim için degildi daha mühim bişeyler vardı . Telefonu elime aldığımda numarasının olduğu yeri açıp aradım . Açtı . Sabah kadar usanmadan konuştuk . Bu acayip bi duyguydu çekici biriyle sevgili gibi konuşmak davranmak. Ama ne yazıkkı okadar hakkaniyetli iyi niyetli degilim o benim için bir hiç hatta kimse .
Sabah uyadigımda incı bagııyordu havuza diye tabi herzamanki gurup üyeleri havuza gittik . Hep beraber suya atlıyor espiri yapıp sohbet ediyorduk . Bayağa egleniyorduk . Sonra ahmetcan abi geldi inci betül ve beni alıp yengeç yemek için biyere götürdü. Yedikten sonra gezmeye gittik herşey gayet güzeldi . En güzelide o ihtişamlı arabaya binmek . Sabah kadar yine oturduk herzmanki gibi . Eve gidecegimi soyledim kızlara biraz itiraz ettiler ama yinede izin verdiler. Sonra gelen msjla karar degiştirip sahile gideceğimi söyledim ama o msj batıkandan dı sahile gelmemi söylüyordu . Sahile gittigimde yanında onuda gördüm . Bu bir oyunmuydu yoksa şakamı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımın Patronu Benim
Narrativa generaleHayatım hayallerim tek gerçeğimdir. Bu bir hikaye degil gerçek yaşanmışlıktır.