Tecrübe

6 1 0
                                    

Evet herkez uyurken biran önce denize gitmileydim. Suda fazla uğraştığım için ki kesinlikle balık burcu olmama bağlıyorum  kiyafetlerimi cabuk kirlettim onun için etrafta kıyafetlerimi goremedim hemen yan tarafta olan banyoya girdim kıyafetlerim makinedeydi  keainlikle betülün işi geberteceğim onu  ama lanet olsun ki kıyamam  fazla zorlamadan hemen incinin dolabinin önüne gittim fazla açık olan kıyafetlerin icinden bir mayo ve şort aldım .Bunalara kıyafetmi diyorsun inci sen resmen hiç yoklar gibi . Vakit kabetmeden üzerime giydim . Aç olduğumu fark edince ufak hareketlerle mutfağa gittim dolabı açıp elime sosisli sandiviç geldi bir, iki,üç,beş, yedi derken sandiviçi  hemen bitirdim . Üste uaulca beni iç diyen viskiye gözümü devirdim içimden  canim çok istesede  sabah sabah  içecegimi hiç sanmıyorum diyere geçirirken bir anda agzımda viski şişesini buluverdim . Demmeki neymiş kendim durduramıyormuşum üstüme gelemyin korkun benden yoksa kendimi durduramam.
Kapıyı kapattım .
Koşarak bekçiyi geçerken adama icimden saydırıyordum beni bu hale sen soktun diye (Bekçi amcamın tanıdığı amcama bizi şikayet eden insandı . Ve kankamiz sezerin babası) pardon kanka babana sövdüğüm için . Birkac saat denizde yüzdükten sonra yorulduğumu  farkettim hemen şenzloglardan birine yattım. Telefonla uğraşırken  telefonun ekranında bir çift göz gördüm .Nasıl olirda bunca saat fark edemedim . İlk başta sapık diye tüm öfkemle arka çaprazımdaki şenzloktaki oturana baktım .Ama umduğum olmadından üzgün ve bi okadar şaskın ile karşımdaki kişiye bakıyordum ıslak ve  bronzlaşmış teni sarı saçları ve kahverengi gözleriyle bana bakıyordu evet itiraf ediyorum yeni avım yakışıklı (aşırı yakışıklı ) bey .
Karşimdaki 19 yaşındaki yakışıklıya bakıyordum . Okadar uzun süre bakmış olacağım ki
-Bende senden etkilendim bir saatir sana bakıyorum . Konuşacakmısın. Hey . Gözlerinle beni yedin .
O bunları derken ben önümüzdeki üç haftanın hayalini kuruyordum . Onla neler yapacagımızın hayalini . Ondan etkilenmiştim ama aşık degildim ve üzgünüm sanada acımıcam.
Biraz konuştuktan sonra onu iyice  tanıdım . Biraz voleybol oynadıktan sonra bana gece sahilde yani oldugumuz yerde buluşmak istedigini soyledi .  Teklif etti. Tabikide evetttt.
Siteye gittiğimde buz gibi odanin ivince girince uyuyakaldım bukadar zenginlik insanın başını döndürüyor ama boş işlere harcayacak vaktim yok benim olmayan  ve olmayacak şeyide düşünecek halim yok.
Kalktığımda betülün yaptığı yemeği yedik bayağı  lezzetliydi . Haliyle yemeği betül yapinca bulaşıklari yıkadım .İnciyle betül herzamanki gibi güneş kafeye gideceklerdi ben hasta oldugumu burda kalacagımı  arladaşımın geleceğini ve sitede dolaşacağızı söyledim . Betül herzmanki gibi dikkatli olmam icin beni uyarıyordu ama kızım onlar kime çattıklarının farkında degil ki.
İnciden ödünç aldıgım kıyafetleri girdim .Kalçamı saran şeklini ortaya çıkaran üstüme dogru uzanan göbeğimın düz görünmesini sağlayan krem rengi bir  etek üstüne belimin gorünmeyeceği  ince göğsümün yarısını gösteren beyaz bir büstiyer altımada beyaz bir spor ayakkabı ve görünümümü tamamlıyacak bir makyaj . Saçlarımının arasına daldırdım elimi uzun dalgali hafif kızıla kaçan saçlarımı saldım ve artık hazırdım avımın ilk randevusuna .

Hayatımın Patronu Benim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin