#Tecrübe

5 0 0
                                    

Uyandığımda başım ağrıyordu. Biran önce kalkıp kahvaltı yapmak için mutfaya ilerlerdim . Evet amcama bayılıyorum biramdan yudum alarak balkona doğru ilerledim kızlar erkeklerle havuzdaydı. Biran önce burdan kaçmam gerekti . Sahile vardığimda elinde bira şişeleriyle senzloglarda oturuyordu . Geceden kalma kıyafetleri ve yerdeki bira şişelerdin tüm geceyi burda geçirdiğini fark  ettim . Yanina gittim oturdum bana içmem icon bira uzattı birayı almayarak onu ellerinden tutup kaldırdım. Dediklerimi harfiyen yaptı . Ona sarılacağımı falan umuyordu ama ne yazık ki öyle yapmadım . Bingo onu denize ittim kendine gelmesi gerekiyordu yakışıklı beyimizin nede olsa itilmeye alışkın . Yanlış yaptığımın farkına  kendimi suyun dibinde bulduğumu anladım sudan çıktığımızda bana sarılıyordu yüzüme gelen saçlarımı çektikten sonra  dudağıma yapıştı bende ona karşılıķ verdim . Sudan çıktığımızda bize dogru gelen biri uzun biri orta boylu iki yakışıklı erkek gördüm ne olduğunu anlamadan uzun boylu olan belimden sarıldı ve hareket etmemi engelledi  yaptığına anlam veremeden bugrayı yerde gördüm  diger çocuk ona yumruk attı ve suratı kanıyordu  biran önce birşey  yapmam gerektiğinin farkına vardım . Kıvrak bir hareketle arkama dogru dönüp beni bırakmayan cocuğu dudaklarından öptüm . Nede olsa yakışıklıydı. Şaşkınla etrafına bakarken elinden kurtuldum senzlogun altındaki sopayı çevik hareketlerle aldım ve çocugun kafasına geçirdim.   Parçalanan sopanın sivri ucunu yaptıklarımı görünce bugrayı dövmekten vazgeçip bana doğru gelen çocuğa sapladım . O acı içinde kıvranırken doğruca buğranın yanına ulaştım . Bize dogru gelen kalabalığı farkedince gelenlerin bizimkiler olduğunun farkina vardım.
-Neoldu size  gümüş bu çocuk kim. Diyen betüle
-bekle anlatacağım. Dedim
-Tamam ama anlatacaksin ama simdi  siteye gidelimde çocuğun bişeyi varmi yokmu baklım. dedi . Tamam anlaminda kafamı sallarken furkanın öfkeli bakışları altında  buğranın  kolunun a girdim . Biran kendime ne oldugununu anlayamadım hemen buğrayı  bıraktım . Ne ara bukadar merhametli olmuştum . Siteye vardığımızda çoban buğranın yarasına pansuman yapmamız icin bizi kendi evine gönderdi . Sonra çardağa dönüp oturmaya devam ettiler .  Evin kapısını açtığımda gördüklerim karşısında şok oldum .

Hayatımın Patronu Benim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin