Asta sunt eu

62 3 3
                                    

Mereu am crezut că e ceva neregulă cu mine şi nu doar pentru că colegi spuneau asta , aşa simțeam şi eu . Simt că într-un fel că nu sunt cea ce pare . Într-o săptămână voi termina clasa a-X-a . Învăț foarte bine sunt prima in clasă . Probabil de asta ceilalți işi bat joc de mine .În sfârşit voi merge în singurul loc unde nu mă voi simți o ciudată, locul acela unde mă simt mai liberă ca niciodată.  Sigurul loc unde am prieteni , mereu parcă ceva ma cheamă acolo . Scuzați-mă nu ma-m prezentat eu sunt Miruna am 16 ani , sunt foarte timidă , obijnuesc să țin totul în mine şi aceasta e povestea vieți mele :
Ultima săptămână de şcoala
-Miruna , trezeştete ! Strigă mama.
-Da mamă, gata sunt trează. Spun eu încă somnoroasă.

Mă ridic şi merg la masă .

-Dragă de ce eşti aşa fericită ? Întreabă tata.
-Pai am terminat , in sfârșit proiectul la geografie. Spun eu îndreptându-mă spre masă.
-Nu trebuia să-l faci cu Delia ? Nu-mi zi , iar la-i făcut singură.-Aşa-i ? Spune mama privindu-mă -Mami , dacă aş fi lăsat-o să mă ajute aş fi luat o notă mică! Spun luând un biscuite de pe masă. 

-Sau nu a vrut să te ajute deloc

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Sau nu a vrut să te ajute deloc . Spune tata.
-Mai contează? Contează că la-m terminat. Nu ? Întreb eu .
-Nu ar mai trebui să te laşi călcată în picioare de toți . Spune tata .
-Tati , e doar un proiect nu înțeleg de ce e aşa mare tamtam. Spun eu luându-mi ghiozdanul in spate .
-Dragă stai puțin eu şi tatăl tau trebuie să discutăm ceva în bucătărie.  Venim imediat ! Spune mama luandul pe tata de mână.
Eu super curioasă vreau să ascult ce vorbesc aşa că îmi las chiozdanul jos şi mă duc tiptil catre bucătărie să nu mă audă. Şi îmi lipesc urechea stângă de uşă.
-Sper că te-ai convins acum de ceea ce ți-am spus !
-Da draga mea , ai avut mare dreptate . Şti ce o vom face . Până la urmă va fi mai bine şi pentru noi.
-Deci , o vom face . Dar când îi vom spune?
-Vom vedea , acum scuze trebuie să o duc la şcoală. Pa dragă!
Cum îl aud pe tata venind fug catre uşă , luându-mi ghiozdanul in spate .
Vine tata şi întru în mașină , nu zic nimic pe drum . Când tata se gândește să spargă liniștea.
-De ce eşti aşa , timidă?
-Din tot deauna am fost aşa tati .
-Când mergem la cabană în fiecare vacanță De ce nu esti aşa .
-Pentru că acolo mă înțeleg oameni . Aici dacă vorbesc cum vorbesc acolo. Oamenii îşi bat joc de mine . Habar nai câte umilințe trebuie să înghit.
-De ce nu mai spus că ți se întâmplă atâtea.
-Pentru că nu mai întrebat şi îmi era frică de reacția.
Mai vorbim şi ajungem la şcoală.  Cum ajung in clădire merg direct la dulap . Îmi deschid dulapul şi mă bate cineva pe umăr mă întorc. Şi spre surprinderea mea e ..........

MIRUNAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum