Miruna
(Mă trezesc pe jos? Iar am mers în somn , noroc că Aron a încuiat uşa. Încep să cred că a început să țină la mine. O descui şi cobor jos .)
Mi-Bună dimineața ! Bunico, bunicule , băieți încă dorm ?
B- Da încă dorm şi bună dimineața şi ție. Te simți mai bine ?
Mi-Mult mai bine ! Acum merg să-i trezesc pe băieți. (Merg sus şi bat la uşa lui Andrei . Sigur doarme aşa că intru le trag perdelele de la geam, mă duc langa patul lui şi )
Mi-Trezirea ! E o zi aşa frumoasă şi dormi ?
A-Uh! Puteai să tipi mai încet stii?
Mi-Mai contează ! Hay, în 5 minute să te văd jos de nu vin cu găleata plină de apă şi o arunc pe tine . Acum mă duc să-l trezesc şi pe Aron !
A-Bine ! (Încă morocănos. Merg la uşa şi aud ceva parcă ar plânge. Oare a avut un coșmar? )
Mi-Aron , eşti bine ?
Ar-Da sunt ce faci ? Asculți la usi?
Mi-Nu ! Am vrut să vin să te trezesc . Serios acum ce e cu tine?
Ar-Mi-e prea dor de mama şi tata!
Mi-Treci încoace! (La-m strâns cât puteam de tare)Ar-Şti şi mama mă îmbrățișa , când vedea că nu sunt bine !
Mi-Tu şi Andrei , măcar aveți amintiri cu ea şi tata ! Dar eu nu ştiu aproape nimic de ei . Mi-ar place să aflu şi eu cum erau ce le plăcea să facă , ce erau, ştiu doar cum arătau!
Ar-Şti mama era foarte drăguță, stia să se facă plăcută printre oameni mereu îi ajuta pe ceilalți. Iar tata , tata era puternic şi până să o întâlnească pe mama era rău şi foarte dur , nu aprecia absolut nimic . Dar când a întâlnit-o pe mama s-a schimbat , a devenit bun şi înțelegător, ceilalți nu-l recunoșteau. A început să vie adorat de ceilalți. Chiar şi bunici ceilalți erau socati de cum s-a schimbat fiul lor . Au fost imediat de acord cu relația lor , la puțin timp sa-u căsătorit, iar apoi am aparut noi ! (Tocmai atunci o aud pe bunica strigandu-ne să venim la masă. ) Miruna , poți te rog să nu spui nimănui că am plâns?
Mi-Sigur nu te îngrijora! Şi să şti un lucru , acum suntem cu toți împreună şi nimic nu ne va mai despărți! Îl vom face pe Zeyn să plătească cu vârf şi îndesat pentru tot ceea ce a făcut!Ar-Ai dreptate hay la masă!
B-Ce ați făcut atâta ?
Mi-Am vorbit despre cum Aron , poate face un foc aşa mare ! Şi mi-a zis că mai târziu mă va învață!
B-Nu azi, azi trebuie să te relaxezi . Băieți azi o luați pe Miruna şi o duceți unde vrea ea . Ne-am înțeles?
A,Ar-Da bunico! (Am mâncat şi am ieșit din casă )
Ar-Deci unde vrei să te ducem ?
Mi-Ăm...! Unde sa-u întâlnit părinți noștri.
A-Ai fi uimită! Cunosti bine locul.
Mi-Serios ?
Ar-Locul tău secret de pe plajă !
Mi-Dar cum e posibil ?
A-Era şi locul secret al tatei, ori de cate ori vroia să fie singur aici venea!
Mi-Ca şi mine !
A-Sti ai bunul simt şi părul al mamei şi fizicul , încăpățînarea tatei . Semeni cu amandoi , eu mai mult seamăn cu mama !
Ar-Iar eu cu tata ! Iar tu fiind a treia ori nu semănai cu nici unul , ori cu amândoi! Îmi amintesc când erai un bebeluș şi mama ne spunea să avem grijă de tine ! Îți mai amintești Andrei ?
A-Da ! Normal , îmi e puțin dor de ei .
Mi-Stiu cât suferiți amandoi , dar ganditiva că eu nici măcar un lucru nu mi-l amintesc ! Am avut doar un lucru care ma adus cu gândul la asta şi adică un cântec dintr-un vis ciudat.
A-Si cum era cântecul ?
Mi-Ati uitat ce se întâmplă dacă cânt?
Ar-Aici nu ai ce să distrugi fao?
Mi-Bine!
Pe cerul albastru , infinit
Sunt mii de stele arginti
Care luminează lumea ,noaptea
Pe cerul albastru , infinit .
A-Aron ! Îți mai amintești?
Ar-Cum să nu ! Mama mereu ne canta melodia asta inainte de somn !
Mi-Serios?
Ar-Erai foarte ataşată de mama ! Uite , te iubea mult , la fel de mult ca pe noi ! Uite ți-o dau ție!Mi-Mama era foarte frumoasă!
A-Asa e ! Avea o frumusețe angelică chiar ! Adică pe cat de frumoasă era pe exterior de cel putin la fel era pe interior ! Toată lumea o iubea !
Ar-Tata a făcut poza ! Când eram mici .
A-Sti şi ceilalți bunici ai noștri mai sunt în viață !
Mi-Serios! Mi-ar plăcea să-i cunosc !
Ar-Andrei cred că ar fi bine , aşa poate aflăm cum să îl învingem pe Zeyn!
Mi-Cum adică?
A-Bunica , are putere de clar vânătoare! Asta e puterea ei specială.
Mi-Deci , mă duceți? Sau ce facem ?
Ar-Ok! Haideți!
(După 5 minute )
A-Aici stau !
Mi-Stiu locul ăsta acum două zile am ajutat o bătrînică să care 2 plase , şi mi-a spus că aici locuiește!
Ar-Mă întreb dacă stia de tine !
Mi-Stia mi-a spus în ziua aia să nu o ajut , pentru că sunt prea specială!
Ar-Hai să batem la usă!
(Bate , usa se deschide )
A-Bună bunico!
-Aron , Andrei ? Să înțeleg că ia ti spus totul !
Ar-Nu chiar ! Doar că şi voi sunteți bunici noștri!
Mi-Ce ar mai fi de zis ?
-Haideți, intrați!
Mi-Frumoasă casă !
-Mulțumim! Şi cu ce gânduri pe aici?
Mi-Am vrut să-mi cunosc ceilalți bunici !
-Ai un suflet curat , fata mea ! Dar tot o dată încărcat de ceva , de ce ?
Mi-As vrea să ştiu cum sunt cei care ma-u crescut ! Nu ia-m măi văzut de când au plecat !
-Haideți, uitați oglinda asta , fă vraja oglindirii!
Mi-Nu o ştiu, vraja !
-Andrei ,spune o!
A-Bine!
CITEȘTI
MIRUNA
Teen FictionMiruna e o fată timidă, prietenii fiind in alt loc , iar pe timpul şcoli cei mai buni prieteni sunt carțile şi caietele . Viața ei şi tot ce ştia despre ea , avea să se schimbe în momentul în care se mută . Pentru mai multe cititi .