Înfrângerea unei frici

7 1 0
                                    

MIHAI
Di-Bine e Aron !
Eu-Cum ? Nu vorbești serios! (Cred că glumește pe seama mea , nu are acum să se fi îndrăgostit aşa din prima.)
Di-Nu e o glumă , aşa cum ție îți place de Miruna aşa îmi place şi mie de Aron !
Eu-Dar o singură dată la-i văzut!
Di-Se numește dragoste la prima vedere dacă nu şti!
Eu-A! Şi el ştie?
Di-Dar Miruna ştie?
Eu-Diana , nu că aş vrea să îți frang inima . Dar îl cunosc , se poartă urât cu toată lumea , se crede mai superior ca alți!
DIANA
Eu-Serios ? Şi dece nu era aşa când ne-am cunoscut ?
Mi-Nu ştiu ce vrea dar dacă se atinge măcar puțin de tine îl strivesc! Mai înțeles?
Eu-Nu ! Tu eşti cel care trebuie să înțeleagă , că nu mai sunt mică şi neajutorată . Am 17 ani , pe bune îmi pot purta şi singură de grijă! (Sper să înțeleagă o dată că nu mai sunt aşa mică şi că trebuie să-mi acorde libertate . Din cauza lui am 17 ani şi nu am fost intr-o relație până acum . Iar dacă e să fiu rănită asta e , nu va fi sfârșitul lumi !)
Mi-Şti , ai dreptate ! Mereu am așteptat momentul ăsta, momentul în care mă vei contrazice pentru părerile tale . Chiar ai crescut , speram ca nu chiar atât de repede , dar asta e ! (Mă i-a intr-o îmbrățișare puternică. La asta chiar nu mă așteptăm! )
Eu-Mihai eu zic să dormim maine vedem ce facem !
Mi-Ai dreptate !

Peste o lună
MIRUNA
(A trecut o lună , de când au murit cei care ma-u crescut , îmi e dor de ei şi e clar că nu îi voi uita . Da mă doare sufletul dar prietenii şi frați mei îmi sunt alaturi , iar suferința nu mai e aşa de dureroasă . În rest eu m-am axat pe antrenamente să uit , e uimitor ce pot face acum . Chiar acum învăț cum să creez o furtună.

E uimitor cum pot să fac ceva la ce acum o lună nici nu visam

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

E uimitor cum pot să fac ceva la ce acum o lună nici nu visam. Iar ziua transformări mele în varcolac se apropie . Maine seară va fi . Trebuie să recunosc că mă sperie upic gândul la cum voi fi atunci când mă voi transforma . Dar Aron şi Emi mă încurajează şi sunt lângă mine , la fel ca ceilalți. Vanesa şi Diana mă învață să zbor şi să lupt , Andrei mă învață cât multe vrăji, Daniel să controlez vântul ,am descoperit că în compoziție cu apa e cel mai simplu .

Eu-E tare atelierul ăsta, cum la-ți găsit? Mi-L-am găsit acum câteva zile şi am zis că e perfect pentru noi !Eu-Ai avut dreptate, e perfect !Ar-Cred că ajunge cu antrenamentele deocamdată, mai venim mânie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu-E tare atelierul ăsta, cum la-ți găsit?
Mi-L-am găsit acum câteva zile şi am zis că e perfect pentru noi !
Eu-Ai avut dreptate, e perfect !
Ar-Cred că ajunge cu antrenamentele deocamdată, mai venim mânie. Ce spuneți să mergem toți acasă la noi să bem un suc rece şi o înghețată?
V-Super , dar eu şi Miruna trebuie să mergem până la mine să-mi iau telefonul , doar stiți cu toți ce uitucă sunt!
A-Bine atunci intr-o jumătate de oră, ne întâlnim la noi !
V-Ok! Hay Miruna!
Eu-Nici nu mai întrebat dacă vreau să vin ?
V-E logic că vi ! Spune , ti-ai refuza o prietenă?
Eu-Nu !
V-Vezi ? Deci hai !
(Situația e clară cu Vanesa , când îi intră ceva in cap nu se lasă până nu e aşa .)
V-Miruna ce e între tine şi Mihai?
Eu-Nimic! De ce ?
V-Pentru că te uiți într un fel la el, aşa cum se uită şi el la tine !
Eu-Mă crezi că nu ştiu nici măcar ce simt ?

V-Păi nici nu şti când te lovește dragostea , doar te lovește şi credema că foarte greu măi scapi!Eu-De unde şti? Cumva şi tu te-ai îndrăgostit? V-Ție pot să-ți spun ! Da , ma-m îndrăgostit şi habar nu am ce să fac sa-i atrag atenția! Eu-Vanesa , ...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

V-Păi nici nu şti când te lovește dragostea , doar te lovește şi credema că foarte greu măi scapi!
Eu-De unde şti? Cumva şi tu te-ai îndrăgostit?
V-Ție pot să-ți spun ! Da , ma-m îndrăgostit şi habar nu am ce să fac sa-i atrag atenția!
Eu-Vanesa , fi doar tu însuți! Iar dacă nu îsi va da seama de ce fată are lângă el . Atunci e un fraier !
V-Cum se face că de fiecare dată când sunt deprimantă e deajuns să vorbesc cu tine să mă simt mai bine ?
Eu-De pot spune , aşa sunt eu !
V-Da! Mereu ai fost o prietenă adevărată!
(Măi am vorbit aşa mergând până acasă la ea şi înapoi. Pe când am ajuns acasă la mine , nu era nimeni în curte aşa că am intrat în casă )
- SURPRIZĂ! LA MULȚI ANI ! MIRUNA!
(Ce cum adică la mulți ani ?)
V-E eşti aşa scoată?
Eu-Azi e ziua mea ?
Mi-Da! 16 ani fericiți Miruna!
Eu-Azi e adevarata mea zi de naștere?
A-Da ! Nu faci în fiecare zi 16 ani , iar cu ocazia asta vrem să te ducem undeva . Dar trebuie să te legăm la ochi pentru asta !
Eu-Ok! (Ma-u legat la ochi şi mergem de vreo 10 minute . Unde mergem ? E singura întrebare care mi-o pun în cap .)
Ar-Gata , o puteți dezlega !
(Cum îmi deschid ochii rămân scoată . E locul unde eu şi Andrei le-am întâlnit pe Vanesa şi Emi ,iar din acea zi nu ne-am mai despărțit. E locul nostru şi cum am putut să uit azi facem 10 ani de când suntem prieteni .)
Eu-La mulți ani , prietenii !
Em-Ce ?
Eu-Ati uitat facem 10 ani de când suntem prieteni!
V-Are dreptate ! Cum am putut uita ? Andrei tu stiai nu-i aşa?
A-Da ! Ma-m gândit că e locul prefect pentru două evenimente minunate , alături de voi toți!
Eu-Te-ai gândit bine , frate ! Mulțumesc!
Ar-Apropo dute până în camera aia şi îmbrăcate cu ce ti-am pregătit!
Eu-Bine!
(Mă uit e foarte frumoasă rochia, nu mai stau pe gânduri o iau şi ies

)Eu-La mulți ani , prietenii !Em-Ce ?Eu-Ati uitat facem 10 ani de când suntem prieteni! V-Are dreptate ! Cum am putut uita ? Andrei tu stiai nu-i aşa? A-Da ! Ma-m gândit că e locul prefect pentru două evenimente minunate , alături de voi toți! Eu-...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

arată uimitor am luat-o direct oricare s-a gândit le rochia asta îl iubesc . Ies si îi văd pe Andrei şi Aron cu chiriile în mână şi pe Mihai în spate la tobe )
A-Dragilor vrem să vă anunțăm că azi se va naște trupa Vrăjitori!
Eu-Tare dar mai e un microfon!
Ar-A da ! Am uitat să vă anunțăm că solistul va fi Miruna !
Eu-Ce? Dar nu pot ...
A-Ba poți acum vei putea cânta fără frică, hai ! (Ma-m dus Aron mi-a dat o foaie cu versurile melodiei , am repetato puțin deja o stiam pe de rost )


(Cu toți au aplaudat aveau dreptate bieți nu s-a mai întâmplat nimic cu cantatul )

MIRUNAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum