O zi cam neobișnuită

40 4 0
                                    

-Delia ? Spun scoată.
-Da ! Lasă-mă cu astea , ai terminat proectul ?
-Da ! La-m terminat , ieri.
-Sper că e bun . Altfel nu ştiu ce-ți fac , am nevoie de un 8 ca să nu rămân corigentă.
-Da Delia ! Am înțeles, o-să luăm o notă mare pe el . Spun eu îndreptându-mă spre clasă.
-Sper , vezi că avem ora viitoare , nu uita de el . Strigă ea după mine.
-N-o să-l uit ! Îi spun eu intrând in clasă.
Mă așez ca de obicei în prima bancă.  Sper să nu-l mai pună pe afurisitul ala de Aron lângă mine. Nu-l suport mereu se ia de mine fără motiv in pauze , iar în oră când îl pune profesoara de franceză să steie lângă mine, efectiv se împinge în mine , mie îmi cade pixul din mână , iar el îmi spune că a făcut-o fără intenție. Ma-m obișnuit deja , doar că trebuie să fiu atentă.
Profesoara intră în clasă, ne salută, noi o salutăm pe ea .
-Scuzați-mă că am întârziat! Mă uit spre cine a spus asta şi îl văd pe Aron închizând uşa .
-Intră pune te lângă Miruna , ora aceasta nu vom face nimic , doar vom încheia mediile .
Îi strigă pe toți după numele de familie , nu mă interesează mediile celorlalți.
-Chiciudean Aron ! Media pe semestrul acesta 7 , media generală 8 . Mă așteptam la mai mult de la tine .
-Luciu Miruna! Sunt foarte mândră de tine . Media 10 pe acest semestru iar media generală 9:50 . Se vede că te-ai străduit mult anul acestea.
După 20 de minute se sună şi iesim din clasă, mă duc direct la dulap să i-au proiectul şi caietul de Geografie.
-Wow! Se pare că tocilara sa străduit mai mult anul asta . Cea mai mare medie din clasă. Spune Aron cu grupul lui în spatele meu -Dar voi ce vreți? Spun eu întorcandu-mă.
-Doar să te felicităm! Spune Aron ironic .
-Bine acum puteți pleca! Spun eu închizând dulapul.
-O dar ce avem noi aici ? Spune Aron luăndu-mi proiectul din mână.
-E proiectul la Geografie , damil înapoi. Spun eu încercând să il iau din mână.
-Băieți cum credeți că ar arata dacă la-şi rupe in două! Spune el ranjind .
-Fa ce vrei , oricum mie şi cu un 1 îmi iese media . Dar prietenei tale Delia îl trebuie mai mult ca să nu rămână corigentă ! Spun eu părând neinteresantă.
-Ce se întâmplă aici ? Spune Delia venind .
-Drăguțul tău prieten vrea să distrugă proiectul la Geografie. Spun eu in aceasi stare .
-Damil Aron , dacă nu luăm un 8 pe el rămân corigentă! Spune ea stresata .
-Bine ăsta il las , doar pentru tine ! Spune Aron dandui proiectul.
Şi tocmai ce sa sunat , mergem catre clasă şi intrăm.
După 50 de minute .
-Super am trecut ! Spune Delia sarindu-i în brațe lui Aron .
-Foarte bine ! Aşa te vreau zâmbind! Spune Aron .
-Miruna ! Spune cineva din spatele meu , mă  întorc .
-Da eu , sunt ce e ? Intreb eu stresată .
-Ai fost chemată la director , de ce nu am nici-o idee ! Spune profesorul trecând de mine .
  Mă îndrept spre direcțiune cu emoții cei drept . Am ajuns bat la uşă şi aud un "Intră " . Întru si il văd pe director lângă. ....

MIRUNAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum