M-Andrei cât mai e , până ajungem ?
A-Cum ti-am spus şi acum 30 de secunde , imediat ajungem!
M-Scuze dar sunt foarte emoționată, nu-mi vine să cred că mai am un frate . Abia astept să-l cunosc!
A-Crede-mă şi el , aveți unele lucruri în comun . Dar sunt şi diferențe, cu toate astea , te adoră, deşi nu te-a cunoscut , din câte ia-m povestit despre tine , a ajuns să te adore! Şi sunt sigur că vă veți înțelege !
M-Dacă e aşa cum mi-ai povestit tu , cu siguranță ne vom înțelege!
(Când văd lângă cine se oprește Andrei , am un şoc , nu-mi vine să cred, el e fratele meu , te rog spune că nu)
A-Miruna el e fratele nostru Aron , Aron ea e sora noastră Miruna !
(Şi uite cum ultima mea speranță sa dus pe apa zambetei )
Ar-Te rog spune mi că glumești Andrei , nare cum tocilara să fie sora mea!
A-Stai, voi vă cunoașteți?
M-Din pacate, da !
Ar-Măi cum de ciudata asta , e sora noastră!
M-Crezi eu am ales să fiu sora ta ? Crezi că mie îmi convine , situația asta ? Andrei , tu dacă vrei mai stai eu plec! (Şi am fugit plângând, nu-mi vine să cred că tocmai el îmi e frate )
ANDREI
Eu-Mă tu eşti nebun , şti ce sensibilă e în perioada asta abia a aflat cine e de fapt ! Şi de unde vă cunoașteți?
Ar-Mai ușor, ne cunoaștem de la şcoală, iar în al doilea rând, am crezut că glumești, până să o văd cum fuge plângând!
Eu-Şti ce fericită era că te cunoaște înstărşit , în ultimele 5 minute mă tot intreba când ajungem . Ce se întâmplă între voi ?
Ar-Poveste lungă, mai pe scurt , eu eram tipul cel popular din şcoală , ea tocilara invizibilă, dar cu toate astea îmi băteam mai mereu joc de ea !
Eu-Nu pot să cred, cum ai putut face asta te credeam diferit , acum ştiu de ce a reacționat în felul asta ! Şi ascultată-mă bine ,acum suntem trei , ca să îl învingem pe Zein, trebuie să lucram împreună . Aşa că voi doi trebuie să vă înțelegeți! Mai înțeles?
Ar-Da regret că mam purtat aşa, voi încerca să ne imprietenim măcar!
A-Bine , dar unde ar fi putut să se ducă?
Ar-Dacă îmi folosesc mirosul să o găsesc?
A-Ce mai astepti ? Fao!
MIRUNA
-Tot alerg , nici măcar nu ştiu unde să mă duc , tot ce vreau e să fiu singură. Ştiu mă duc până pe plajă este o bancă printre copaci , am descoperito acum 4 ani , când mă plimbam singură. Încep să alerg din nou dar dau peste cineva şi cad .
-Scuze , nu am vrut să te incurc doar că eram cu harta asta şi nu vedeam pe unde merg!
Eu-Iartă-mă tu , alergăm ca o nebună şi nu am fost atentă, eşti nou în oraș? Chiar dacă nui vazeam bine fața, din cauza soarelui , a spus că are o hartă. Mă ajută să mă ridic.
-Da sunt nou abia ce mam mutat şi da probabil te întrebi de cu tocmai o hartă, în zilele noastre dar mi-se pare mai ușor!
Eu-Lasa_ma să mă revansez cumva , te duc eu unde vroiai să ajungi , cunosc bine locurile astea! Acum că mă uit mai bine la față îmi pare foarte cunoscut, dar de unde , nu-mi pot da seama.
-Bine , vreau să merg pe plajă.
Eu-Bine eu oricum acolo mă duceam !
-Serios , minunat ,pai să mergem ! Şi mergem ce mergem. Scuze nu ma-m prezentat Mihai !
Eu-Nu cred, lasa_ma să ghicesc ai 16 ani şi 5 luni , iar până acum ai stat în Berlin !
Mi-De unde şti astea , eşti vreo vrăjitoare care poate citi oamenii?
Eu-Nu cred, dar dacă nu-ți amintești în clasele primare , până la sfârșitul clasei a patra , eram cei mai buni prieteni !
Mi- Nu cred, Miruna , cât de mare şi ce frumoasă te-ai făcut! Şi m-a luat pe sus învârtindu-mă .Crede-ma , wow eşti de nerecunoscut , câți ani au trecut?
Eu-7 ani , lungi ! Spun eu începând să râd .
Mi-Da au fost, lungi ! Îl mai ți minte pe nesuferitul ăla de Aron! Eu-Cum aş putea să-l uit ? Până la sfârșitul anului ăstuia scolar , mi-a fost coleg , şi-a bătut joc de mine . Ca acum cam 30 de minute să aflu că mi-e frate !
Mi-Nu cred ! Cum pot e ca el să fie fratele tău ?
Am început să-i spun toată povestea , cap coadă.
Eu-Acum înțelegi, dece nu eram atentă când am dat peste tine ?
El nu a mai zis nimic , doar ma luat intr-o îmbrățișare . Parcă mă mai liniștea , mă simțeam umpic măi bine , chiar aveam nevoie de asta .
Mi-Miruna, deacum să şti sunt aici pentru orice ai nevoie , apropo eu sunt un vrăjitor!
Eu-Serios! Tare şi ce putere specială ai ?
Bunicul mi-a povestit că orice creatură are o putere specială, Andrei şi ceilalți au care două, fiind vrăjitori şi varcolaci sau vampiri. Iar eu pentru că sunt toate trei , am trei puteri speciale pe care trebuie să le descopăr.
Mi-Puterea mea e că pot arată orice îmi imaginez!
Eu-Tare , eu încă nu mi-am descoperit nicio putere !
Mi-Încă ai timp ! Hei Aron e varcolac îți poate simți mirosul , te va gasi curând!
Eu-Dar vreau să stau mai mult să mă gândesc!
Mi-Atinci hai după mine ! Şi mă pune să mă des alt şi să mă bag cu picioarele în apă.
Eu-De ce mai pus să fac asta ?
Mi-Si dacă îți uzi umpic picioarele , îți poate pierde mirosul ! Deci nu te va mai găsi, iar acum poți sta linistită!
Eu-Mulțumesc, dar crezi că ai putea să pleci ? Nu de alta, dar chiar aş vrea să rămân puțin pe gânduri, de una singură! Sper că nu te superi !
Mi-Nicio problemă! Dar crezi că poți să-mi dai numărul tau , şti tu să ținem legatura ?
Eu-Sigur 07...... . Sper să mă suni !
Mi-Nu vei scapa , de mine nici să vrei! Îmi spune cu un zâmbet pe față.
Eu-Ok ! Eu mă duc, am puțin mai încolo , un loc secret , în care îmi place să stau atunci când sunt singură!
Mi-Bine eu te las ! Pa!
Eu-Pa! Îi făceam cu mâna.
După un sfert de oră, de stat pe gânduri, uitându-mă la mare , tresar când aud :
-Aici erai !
CITEȘTI
MIRUNA
Teen FictionMiruna e o fată timidă, prietenii fiind in alt loc , iar pe timpul şcoli cei mai buni prieteni sunt carțile şi caietele . Viața ei şi tot ce ştia despre ea , avea să se schimbe în momentul în care se mută . Pentru mai multe cititi .