20ο κεφαλαιο

141 6 0
                                    

Αφου με εκανε ετσι να τελειώσω βγήκαμε απο το μπανιο. Πηγε να με βαλει στο κρεβατι αλλα του ειπα.
Μ: πρεπει να στεγνωσουμε τα μαλλια μας. Θα αρρωστήσουμε.
Μιχ: και να αρρωστήσουμε παλι μαζι θα ειμαστε.
Ειπε και μου επιασε τα μαλλια μου με ενα κλαμερ. Μετα εκανε και αυτος το ιδιο.
Μ: να βαλω μουσικη;
Μιχ: βαλε οτι σε χαλαρώνει.
Αφου εβαλα μουσικη έκατσε στο κρεβατι και εγώ τον πλησιασα στο μόριο του. Τον φιλησα τον χαιδεψα και κάποια στιγμή αφεθηκε φωνάζοντας το όνομα μου. Μ'άρεσε πολυ. Μολις τελείωσε ξάπλωσα στην αγκαλιά του και ανοίξαμε την τηλεόραση.
Μ: ρώτησες τους γονεις σου για την Ρουμανία;
Μιχ: ναι. Αν και εχω προπόνησεις μου ειπαν να κατσω μονο μια βδομαδα. Να διαλέξω ή την πρωτη ή την δευτερη.
Μ: και μονο οτι θα έρθεις ειναι τελειο.
Τον επιασα και τον φίλησα.
Μιχ: δεν θα μπορουσα να κανω κατι λιγοτερο... Αφου θα ερθω για εναν υπεροχο λογο.
Μ: ενταξει αφου το εχεις ξανακάνει.
Μιχ: οχι μαζι σου ομως. Εχει διαφορα. Εσαι η πρωτη κοπελα που αγαπαω και με αγαπάει.
Μ: το ξερω αυτό.
Τον χαιδεψα με το χερι μου στο σωμα του. Και αυτος με φίλησε στο κεφαλι μου.
Μιχ: θυμασαι οταν ειπα αυτο που ειπα;
Μ: τοτε που μαλώσαμε.
Μιχ: μου ειχες πει οτι μονο οταν τα φτιάξουμε θα μου έλεγες κατι για εμενα. Δεν μου ειπες ποτε.
Μ: με τον Μάρκο δεν ηταν κάτι το σοβαρο.
Μιχ: απλα για να με προσέγγισεις.
Μ: ναι. Γι'αυτόν ομως δεν ηταν ετσι. Ειναι ερωτευμένος μαζί μου.
Μιχ: τι;
Μ: ναι. Μην θυμώσεις ομως.
Μιχ: μαζι μου δεν εισαι; Γιατι να θυμώσω;
Μ: εχεις σκευτει οτι αν δεν ηταν ο Αλεξ εμεις δεν θα ημασταν μαζι;
Μιχ: πολλες φορες.
Μ: μιλαω πολυ ε;
Μιχ: λιγο.
Γελάσαμε και μετα φιλιθηκαμε.
Μιχ: Δεν γινεται να μην μαλώσουμε αλλα τουλαχιστον μου υπόσχεσαι οτι δεν θα χωρίσουμε γρηγορα;
Μ: εννοείται πως σου ηρθε αυτο τωρα;
Μιχ: δεν μ'αρέσουν αυτα που λενε δεν θα χωρίσουμε ποτε και να μην μαλώσουμε ποτε. Τα θεωρω βλακείες.
Ε και τωρα ταιριαζε κατι τετοιο στην περίσταση.
Μ: α.
Τον φίλησα στο στήθος και παραλληλα τον χαιδευα και στο μεγαλο οργανο του. Εβγαλε αμεσως ενα επιφωνημα.
Μιχ: παίζεις βρόμικα.
Μ: δεν νομιζω. Σ'αρέσει ετσι δεν ειναι;
Τον κοίταξα με ενα πονηρό χαμογελο.
Μιχ: αχ εννοειται!
Μ: τι σ'αρέσει πανω μου πιο πολυ;
Τον ρωτησα  λιγα λεπτα μετα τον οργασμό του.
Μιχ: ο χαρακτήρας σου. Δεν είσαι ξελιγομενη. Δεν τα θες ολα δικα σου. Αλλα εννοείται παιζει και η εμφανιση μεγαλο ρολο. Εσενα; Αστο ξερω. Τα μαλλια μου.
Μ: πως το καταλαβες;
Μιχ: εισαι η μονη που της αρεσουν. Ολοι με νομίζουν για γκει.
Μ: ειναι υπέροχα! Αν τολμήσεις να τα κοψεις εμενα ξέχασε με. Εισαι η μύγα μες το γαλα! Εισαι απο τα λιγα αγορια που θα το τολμούσαν αυτο!
Μιχ: νταξει τωρα υπερβολές
Το πε με ενα αστειο τροπο για να γελασω. Τοτε χτύπησε την πορτα η μαμα μου.
Μαμ: κατέβα για φαγητο πες και στον Αλεξ με τον φιλο του.
Μ: ενταξει μαμα.
Αφου έφυγε.
Μιχ: θα καταλάβουν οτι καναμε μαζι μπανιο. Δεν εχουμε στεγνώσει τα μαλλια μας.
Μ: θα παρω τον Αλεξ να παμε να φαμε και θα σου φερω μετα φαγητο εδω.
Μιχ: Οχι νταξει. Δεν θελω φαγητο.
Μ: ουτε ενα γιαούρτι;
Μιχ: καλα ενταξει. Ειναι η αδυναμια μου.
Μ: ωραια περιμενε καλυτερα στο δωμάτιο του Αλεξ.
Μετα απο λιγο αφου γυρίσαμε στα δωματια μας στεγνωσαμε τα μαλλια μας και εφαγε το γιαούρτι που του εφερα.
Μ: καλο ηταν;
Μιχ: τελειο. Οτι γιαούρτι και να μου φέρεις θα το φαω.
Μ: ΕΜΑ τοσο πολυ σ'αρέσει; Δεν υπαρχει κατι που να σου αρεσει περισσοτερο;
Μιχ: ναι υπαρχει.
Μ: τι;
Μιχ: εσύ.
Του χαμογέλασα και γύρισε να με φιλήσει. Μου εβγαλε την μπλουζα και  και συνεχίσαμε. Μου εβγαλε και το παντελόνι και το εσώρουχο. Με φίλησε στο χαμηλότερο σημειο της κοιλιάς μου και μετα εκει που ηθελα. Ειχα υγρανθει αρκετα. Ταυτόχρονα εβαλε σιγα σιγα και το μεσαίο του δάχτυλο. Εκλεισα σφυχτα τα ματια μου.
Μιχ: δεν θες;
Μ: θελω αλλα ποναει. Καντο πιο σιγα σε παρακαλω.
Μετα απο λιγο το συνήθισα και δεν πονούσε.
Μιχ: ενταξει εισαι τωρα;
Μ: ναι.
Προσπαθούσα να κρατησω τους αναστεναγμούς μου. Και εβαλε και τον δείκτη του. Αυτο πουνουσε πραγματικα πολυ. Αρχισε σιγα σιγα να αυξάνει ταχύτητα.
Μιχ: οταν πονέσεις πες μου να μειώσω ταχύτητα.
Του εγνεψα καταφατικά αλλα δεν χρειάστηκε να του το πω γιατί μετα απο λιγα λεπτα τελείωσα με την βοηθεια της γλώσσας του.
Μου εφυγε ενα δάκρυ.
Μιχ: οχι μην κλες.
Ειπε και σκούπισε το δάκρυ μου με τον αντίχειρα του.
Μιχ: στην αρχη ποναει λιγο μετα θα δεις ειναι υπέροχο. Δεν εχεις ξανααισθανθει τοσο ομορφα. Στο υπόσχομαι οτι θα κανω οτι μπορω για να μην πονέσεις πολυ και να το ευχαριστηθείς οσο περισσοτερο γινεται. Ενταξει;
Του εγνεψα καταφατικά και εβαλε τα μαλλια μου πισω απο τα αυτια μου. Επειτα με πηρε στην αγκαλια του.
Μιχ: υποσχέσου μου ομως και εσύ οτι δεν θα ξανακλαψεις.
Μ: στο υπόσχομαι.
Μιχ: οσο κιαν πονέσει.
Μ: οσο κιαν πονέσει.
Φιλιθηκαμε ξανα. Με πηρε αγκαλια αφου ξαπλωσαμε και με χάιδεψε. Αποκοιμήθηκα. Το πρωι ειδα ενα μηνυμα στο κομοδίνο  μου.
"Να εχεις μια υπεροχη μερα. Χωρις εμενα δεν ξερω αν γίνεται αλλα προσπάθησε!❤Σαγαπω πολυ. Μιχαλης"
Εκατσαν 5 λεπτα και σκευτηκα όσα έγιναν εχθες. Και χαμογέλασα.
Αφου ντύθηκα κατέβηκα και πηρα πρωινο με την οικογένεια μου. Οταν η μαμα μου έφτιαχνε το φαγητο ο Αλεξ μου ψιθυριζε
Αλ: ξερω τι εγινε εχθες... Μου τα ειπε ολα.
Ομαπμπας μας κοιμαται συνηθως ξυπνάει αργα.
Μ: θα σου πω στο δρομο την δικη μου πλευρα.
Αλ: οκ.
Μολις φαγαμε φύγαμε για το σχολειο.
Αλ: ολα με λεπτομέρειες.
Μ: αφου σου ειπε ο Μιχάλης. Το μονο που θα σου πω ειναι οτι μ'άρεσε και οτι πόνεσα λιγο.
Αλ: θα ερθει στην Ρουμανία;
Μ: ναι δεν στο πε;
Αλ: ε ναι. Μου ειπε επίσης οτι θελεις να το προχωρήσετε στην Ρουμανία. Γιατι πρεπει να τα μαθαίνω ολα απο τους αλλους και οχι απο την αδερφή μου;
Μ: ετυχε.
Αλ: θα παμε περίπατο μαλλον.
Μ: αληθεια;
Αλ: εχουμε κανει αίτημα. Αλλα δεν ξερω τι θα πουν.
Μ: αν παμε..
Δεν με αφησε ν συνεχίσω.
Αλ: ξερω θες να παμε στο σχολειο του.
Μ: ναι.
Αλ: θα παμε.

Ο πιο γλυκος....μαλακαςWhere stories live. Discover now