57ο κεφαλαιο

75 4 0
                                    

Μόλις κάναμε έρωτα με ρωτησε
Μιχ: το παρτυ θα το κάνουμε τελικά;
Μ: ναι αλλά ποτε;
Μιχ: το Σάββατο;
Μ: ωραία. Και σε ποιους θα το πουμε;
Μιχ: εκτός απ'την παρεα σε παιδια απ'το σχολείο μου.
Μ: ποσα;
Μιχ: όλα. Το σπίτι και ο κήπος τους χωράει
Μ: ωραία.
Μιχ: ασε το παρτυ στην άκρη έχουμε χρόνο να μιλήσουμε γι'αυτό.
Μ: και τι να πουμε;
Του είπα πονηρα και τον κοίταξα στα μάτια.
Μιχ: οχι δεν θα με τουμπαρεις έτσι.
Πριν συνεχίσει έβγαλα την μπλουζα που έβαλα και τον ρώτησα
Μ: έτσι;
Έκατσα πανω του και τον φιλησα.
Μιχ: με κ@υλωνεις μωρό μου αλλά πρεπει να μιλήσεις με τους γονείς σόυ. Και να κοιμηθείς μετά γιατί δεν έχεις κοιμηθεί καλά εδώ και μερες.
Μ: Εντάξει. Θα περιμενεις εδώ;
Μιχ: λέω να φυγω. Είναι δική σας συζήτηση.
Μ: περιμενε με εδώ. Να κοιμηθουμε μαζί.
Μιχ: μωρό μου αστο καλυτερα αυριο.
Μ: θα κοιμηθω ευκολότερα στην αγκαλιά σου. Ειδικά αν με χαιδευεις κιόλας στα μαλλιά.
Μου χαμογέλασε.
Μιχ: εντάξει με επεισες. Θα κάτσω στου Αλεξ. Πήγαινε κάτω.
Πήγα κάτω και μόλις ανέφερα στον μπαμπα μου την απόφαση μου με ρωτησε.
Μπαμ: Είσαι σίγουρη ότι το σκέφτηκες καλά; Θα είναι δυσκολα στην αρχή μόνοι σας σε ξένη χώρα.
Μάρ: είμαι σίγουρη ότι το σκέφτηκα καλά. Το ξερω οτι θα ναι δυσκολα αλλά δεν θέλω να τον χάσω.
Μπαμ: εσυ το προτεινες;
Μάρ: ναι. Ο Μιχάλης προσπαθησε να με αποτρέψει από αυτό αλλά δεν αλλάζω με τίποτα απόφαση.
Μπαμ: ωραία από εμένα εντάξει. Και θα κανονισω να δουλευεις μέχρι να φυγεις στην θεία σου να διαβάζεις τα ξαδέρφια σου.
Μαμ: θα την αφήσεις να φυγει χωρίς να έχει σπουδάσει;
Μπαμ: ναι γιατί και λάθος να κάνει θα μάθει. Ενώ αν την αποτρέψουμε δεν θα μάθει ποτε.
Μαμ: αμα συμφωνεί ο μπαμπάς σου εγώ δεν έχω να πω τίποτα.
Πήγα στο δωμάτιο του Αλεξ και τους είδα να παιζουν πλειστεσιον.
Μαρ: του μίλησες;
Μιχ: οχι περιμενα να μιλήσεις εσυ με τους γονείς σου.
Αλ: τι ρε παιδια;
Μάρ: Αλεξ μου. Σκέφτηκα όλα αυτά που λέγαμε και προτεινα κάτι στους γονείς μας το οποίο και δέχτηκαν.
Μιχ: η Μαριτα προτεινε να έρθει μαζί μου στην Ολλανδία του χρόνου και αυτόν τον χρόνο να μείνουμε μαζί και να δουλευει.
Αλ: τι; Μαριτα δεν θα αντέξω αν φυγεις.
Μάρ: μην σκέφτεσαι μόνο τον εαυτό σου.
Αλ: θες να πας στην Ολλανδία και να κάνεις την υπηρέτρια του χωρίς φίλους , χωρίς δουλεια, χωρίς σπουδές;
Μάρ: εγώ το αποφάσισα. Ο Μιχάλης προσπαθησε να με αποτρέψει. Πρώτον ευκαιρία να κάνω νέους φίλους. Απ'την ομάδα όλο και κάποιος θα έχει κοπέλα που να ταιριάζει μαζί μου για να κάνουμε παρεα. Δευτερον μόλις παμε στην Ολλανδία θα αρχίσουμε προσπαθειες να κάνουμε μωρό. Δεν θα πρεπει να δουλευω λόγω του προβληματος που έχω και τρίτον αν θέλω σπουδές θα κάνω εξ αποστασεως.
Μιχ: Αλεξ ξέρω οτι νευριάζεις και στενοχωριεσαι αλλά άμα το σκεφτείς απ'την οπτική της Μαριτας θα καταλάβεις. Υπάρχουν και καλυτεροι γιατροί που ίσως μας που να κάτι αλλο. Θα σας στέλνω εισιτήρια κάθε μήνα να έρχεστε. Άλλωστε κάνεις δεν ξέρει για ποσο καιρο θα με κρατήσουν εκεί. Μπορεί να με δώσουν αμέσως δανικό μπορεί να κάτσω 10 χρόνια μπορεί να με πουλησουν 1 χρόνο αργότερα.
Αλ: πηγαιντε στο δωμάτιο σου να μείνω μονος να το σκεφτώ.
Κάναμε ότι μας είπε χωρίς να του πουμε τίποτα γιατί ήταν εξαγριωμένος.
Λίγες μέρες αργότερα έφτασε το παρτυ. Πριν αρχίσουν να έρχονται όλοι ο Μιχάλης κλείδωσε το δωμάτιο που μένουμε εμείς.
Μιχ: αυτό το κλειδί είναι μόνο για εμάς. Γι'αυτό θα το αφήσω εδω που είναι σίγουρο ότι δεν θα το αγγίξει κανεις.
Έβαλε το κλειδί στο σουτιέν μου.
Μ: και στην τσέπη σου ασφάλεια θα ήταν.
Μιχ: αλήθεια ή θάρρος. Επιλέγεις θάρρος σου λένε να βγάλεις το παντελονι το πετας και κάποιος παιρνει το κλειδί. Ενώ εσένα ο μόνος που θα σου πει να βγάλεις το σουτιέν σου είμαι εγώ μωρό μου.
Τον αγκάλιασα και μετά τον φιλησα. Εκείνη την στιγμή χτυπησε το κουδουνι και μπήκε ένα πληθος παιδιών όταν ο Μιχάλης άνοιξε την πορτα. Μαζί και η παρέα μας. Δυνάμωσε στο φουλ την μουσική και χωρεψαμε όλοι μαζί. Σε κάποια φάση χόρευα πολθ προκλητικα πανω στον Μιχάλη. Ο ποπος μου τριβοταν στο όργανο του. Ένοιωσα την στηση που του προκαλεσα.
Μιχ: μωρό μου δες τι έκανες τώρα
Απλά του χαμογελασα και αφου με πηρε αγκαλιά του και φτάσαμε στο δωμάτιο του, πηρε το κλειδί απ'το σουτιέν μου μπήκαμε μέσα ξανά κλείδωσε και με άφησε στο κρεβάτι.
Μ: επ όχι τώρα μην αφήσουμε τους καλεσμενους μόνους τους
Μιχ: και πως θα φυγει αυτό μωρό μου;
Μ: γι'αυτό κάτι θα κάνω αλλά τα υπόλοιπα το βράδυ.
Μου χαμογέλασε πονηρα και αφου με φίλησε με έσπρωξε κάτω για να κάτσω στα γονατα. Ξεκουμπώσεις το παντελόνι του και του το κατεβασα μαζί με το μποξερακι του.
Μ: νομίζω ερεθιστηκες περισσοτερο απο καθε άλλη φορά
Μιχ: γι'αυτό και θα τελειώσω πιο γρήγορα. Φίλα με.
Εκανα αυτό που μου είπε καθώς την κοιτουσα. Τα μάτια του ήταν κλειστά. Το πάνω χείλος του δαγκώνει το κάτω και με χάιδευε στα μαλλιά. Τελείωσε αρκετά γρήγορα, μάλλον πιο γρήγορα από όλες τις υπόλοιπες φορές. Μέσα σε 5 λεπτά. Τόσο ερεθισμένος ήταν. Του ανέβασα το παντελονι και το μποξερακι τον κουμπωσα και τον φιλησα παθιασμενα. Βρήκαμε απ'το δωμάτιο το κλειδωσαμε και πηγαμε στον κήπο όπου έπαιζε η παρεα μας αλήθεια η θάρρος. Κάτσαμε μαζί τους. Η Αντρέα ρώτησε τον Μάρκο πρωτη.
Μάρ: Αλήθεια
Αν: έχεις σκοπό σήμερα να κάνεις κάτι με κάποια άγνωστη;
Μάρ: γιατί οχι;
Γελάσαμε όλοι οι υπόλοιποι και έκατσαν μαζί μας και παικτες της κ19. Φίλοι του Μιχάλη. Λίγη ώρα αργότερα ήταν η σειρά μου να ρωτήσω. Ρώτησα τον Χρήστο
Χρ: θάρρος
Μ: κάνε μια πιπιλια στην Ελένη.
Όλοι με κοίταξαν περιεργα καθώς παραξενευτηκαν που πλεον είμαι τόσο πονηρη. Μόλις το έκανε πηγα να πιω λιγο νερό. Με ακολουθησε ο Βαγγέλης ο φίλος του Μιχάλη απ'την κ19.
Βαγ: Δεν το ξερα οτι ήσουν τόσο προστυχη
Μ: δεν θα σου δωσω αναφορά. Δεν σε ξερω δεν με ξέρεις.
Βαγ: ναι ε; για δες εδώ.
Μου έδειξε μια γυμνή φωτογραφία μου που την είχε τραβήξει ο μιχαλης για να με βλέπει όταν ειναι σε αποστολές εκτός έδρας.
Μ: σβηστη τώρα. Πως την πηρες απ'το κινητό του Μιχάλη;
Βαγ: ευκολα.
Προσπάθησα να του παρω το κινητό αλλά με έσφιξε πανω του και με έσυρε στο δωμάτιο του Μιχάλη. Περάσαμε μπροστά από μεθυσμένους τυπους οι οποίοι δεν έδιναν σημασία στις φωνές μου.

Ο πιο γλυκος....μαλακαςWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu