Μ: συγνωμη νομιζα πως σε ηθελε γιατι έψαχνε κατι καθως παιρνουσα απο κει.
Ελ: ααα οχι.
Χρ: ερχεσαι απο δω;
Μου ειπε στο αυτι και πηγα αμεσως στην θεση του.
Χρ: γεια σου.
Ελ: γεια.
Χρ: τι διαβάζεις;
Ελ: αρχαια. Αφου δεν εχω τι να κανω.
Χρ: α εμ θες μηπως να μιλησουμε καλυτερα;
Ελ: ναι γιατι οχι.
Εγω εβαλα τα ακουστικά μου και αποκοιμήθηκα. Δεν ακουσα τι αλλο να πω. Μετα απο μια ωρα με ξύπνησε μια αεροσυνοδός γιατι θα γινοταν προσγείωση. Αφου πήραμε τα πραγματα μας κατεβήκαμε απο το αεροπλανο και ειδαμε τον Φλοριν και τους υπόλοιπους συγγενείς μας οι οποιοι μας περιμεναν. Η Ανδρέα οπως ηταν φυσικο έτρεξε τον αγκάλιασε και εβαλε τα καλματα.
Φλ: ηρεμησε. Εδω είσαι τωρα.
Φιλιθηκαν ιουυ και μετα της ειπε.
Φλ: ηρεμησε λιγο μεχρι να χαιρετήσω και τα παιδια ναι;
Αν: ενταξει.
Με αγκάλιασε οπως καο τον Αλεξ και μετα τους γονεις μας και υστερα τα παιδια. Εγω χαιρέτησα τους παππούδες μου και τους θείους μου και μετα ειδα και το μικρο μου ξαδερφάκι την Ροντιτσα την οποια εβλεπα πρωτη φορα στην ζωη μου. Αφου χαιρετιθηκαμε αποφασίσαμε να παμε με το αμαξι του φλοριν ο Φλοριν, η Αντρέα η Δωρα ο Αλεξ και ο Μάρκος και με ενα ταξι εγω, ο Χρήστος, ο Μιχάλης και η Ελενη. Εγω έκατσα μπροστα για να δινω οδηγίες στον ταξιτζή επειδή ημουν η μονη η οποια ηξερα ρουμανικα. Φτασαμε στο σπιτι με τις βαλίτσες.
Μ: παιδια να σας πω λιγο.
Οιπαν ολοι ναι.
Μ: εγω και ο Μιχάλης θα ειμαστε στην σοφίτα, εσύ Φλοριν με την Αντρέα στο δωματιο σου, Αλεξ με την Δωρα στο δωμάτιο σου και στο Δωματιο μου Ελενη πηγαινε με τον Χρήστο. Μάρκο θα σου ανοιξει ο Φλοριν τον καναμπε ειναι πολυ αναπαυτικά.
Μαρ: και να μην ηταν δεν εχω αλλη επιλογη.
Αλ: μην συνεχίσεις Μαρίτα. Τακτοποιηθείτε και σε 1 ωρα ν ειστε εδω για να φυγουμε.
Εγω με τον Μιχάλη μπήκαμε στην σοφιτα.
Μιχ: ειναι τελειο!
Μ: στο ειχα πει.
Ειναι ενα δωματιο κατω απο την σκεπή. Εχει τρια παράθυρα και ενα χαμηλό κρεβατι. Μια ντουλάπα και και ενα μικρο μπανιο.
Μ: εγω θα βγαλω τα πραγματα μου απο την βαλίτσα επειδη θα μεινω παραπάνω. Θα με βοηθήσεις ή θα κανεις κατι αλλο;
Μιχ: εννοείται θα σε βοηθήσω.
Μ: ωραια τοτε θα μου δινεις ενα ενα πραγμα να το βαζω στην θεση του;
Μιχ: ναι.
Αφου τακτοποιησα τα ρουχα μου και τα πραγματα μου στα ντουλάπια ηρθε η ωρα για τα πιο "προσωπικα" πραγματα οπως εσώρουχα κλπ.
Μ: αυτο το νεσεσέρ δώστο μου χωρις να το ανοίξεις ομως.
Μιχ: γιατι τι εχει που δεν θες να το δω;
Μ: γυναικεία πράγματα.
Μιχ: ξερεις οτι μπορω να μαθω αν θελω.
Μ: γιατι να μαθεις δεν σε αφορα αυτο που περιεχει.
Μιχ: ναι αλλα εχω περιεργια οπως και εσυ πιστευω θες να μαθεις τι εχω σε αυτο το τσαντακι που δεν σου δειχνω.
Μ: καλα δωστο μου να σου δωσω και εγω το δικο μου.
Πηρα το τσαντακι του και ειχε μεσα προφυλακτικα 100 πακετα. Ειχε ξυριστικα, σπρεει και αρωματα για την δυσοσμία.
Μ: εντάξει;
Μιχ: ναι.
Μ: το περιμενα οτι θα χεις 100 πακετακια απο αυτα.
Μιχ: ναι μωρο μου γιατι μια φορα να γινει θα θες να γινεται συνέχεια.
Μ: το ελπιζω.
Με ξάπλωσε στο κρεβατι και με φίλησε.
Μ: δεν προλαβαίνουμε τωρα σε πεντε λεπτα πρεπει ν κατέβουμε.
Μιχ: τι εγινε με τους αλλους;
Μ: προσπαθω να τους βοηθησω να τα βρουν αλλα ο Χρήστος ειναι χαζός.
Μιχ: καλος ειναι.
Μ: τελος παντων θα τα βρουν δεν γινεται να μην τα βρουν. Εγω εκανα οτι μπορουσα.
Μιχ: ακριβώς. Παμε.
Μ: ναι.
Πριν ανοιξω την πορτα ηρθε απο πισω μου και με χουφτωσε. Κατεβήκαμε κατω και μαζι με τους υπόλοιπους πήγαμε μια βολτα στην αγορα επειτα στο πανεπηστιμιο του Φλοριν και μετα πήγαμε για φαγητο. Οταν τελειώσαμε τα αγορια συνέχισαν τις βόλτες και εμεις πήγαμε σπιτι να ετοιμαστουμε για το βραδυ.
Εβαλα το φορεμα που ειναι στην φωτογραφια και τα εσώρουχα που μου εχει παρει ο Μιχάλης.Ισιωσα τα μαλλιά μου και με έβαψε η Ανδρέα ελαφρά.
Ισ: εχει να πεσει πολυ σεξ σημερα.
Ελ: γιατι το λες;
Ισ: οι μεγαλες σιγουρα θα θελουν να τους ευχαριστηθούν ειδικά η αδερφη μου.
Μ: ενταξει αλλα ν ξερεις και εσύ εχεις ευκαιρια να κανεις κατι με τον Χριστο.
Ελ: το ξερω μου το'χεις ξαναπεί.
Αν: τι είπατε στο αεροπλανο;
Ελ: μιλήσαμε μονο.
Μ: και του λεω κανε κατι αλλα ντρέπεται.
Ισ: τι;
Μ: ναι μου το ειπε και μου το επιβεβαίωσε ο Μιχάλης.
Μετα απο λιγο ηρθαν τα αγορια οταν εμεις βαφομασταν. Ετοιμαστηκαν και πηγαμε στο σπιτι του παππου μου.
Μιχ: εισαι θεα.
Μ: γιατι εκανες ετσι τα μαλλια σου;
Μιχ: σου λεω οτι εισαι θεα και μου λες για τα μαλλια μου;
Ειπε με ενα ψεύτικο νευριασμένος βλέμμα.
Μ: ναι. Ξερεις οτι μ'αρέσουν φυσικα.
Μιχ: ξέρω.
Μ: παμε γιατι θα μας ψαχνουν οι αλλοι.
Μιχ: οχι ακομα.
Με αγκάλιασε και εβαλε το χερι του μεσα απο το ανοιγμα του φορέματος και πανω στο εσώρουχο μου.
Μ: δεν ειναι ωρα ακομα.
Μιχ: θα παίξουμε ενα παιχνιδι.
Μ: τι παιχνιδι;
Μιχ: δεν πρέπει να μας καταλάβουν οτι και αν σου κανω.
Μ: τι εννοεις;
Μιχ: εννοω οτι θα κάτσουμε δίπλα στο τραπεζι και θα σε πειράζω διαρκώς. Οι αλλοι δεν πρεπει να καταλάβουν.
Μ: καλαα αλλα μονο και μονο επειδη δεν μπορω ν το αποφύγω.
Συνεχισε να με χαϊδεύει εκει και εγω δάγκωσα τα χείλη μου.
Μιχ: μην το κανεις αυτο με ανάβεις.
Μ: γιατι εσύ τι κανεις αν νε χαϊδεύεις εκει;
Μιχ: εμενα φαινεται ομως αν ανάψω.
Μ: μερος του παιχνιδιού ειναι και αυτο.
Μιχ: θες να πεις οτι το εκανες επίτηδες;
Μ: αχα.
Μιχ: τοτε θα πληρώσεις.
Με αγκάλιασε και φιλιθηκαμε.
Μιχ: παμε μεσα.
Μπήκαμε στο σαλόνι και μιλήσαμε με τα παιδια. Η Αντρέα ηταν αγκαλια με τον Φλοριν και ειχα χασει απο το οπτικό μου πεδίο την Ελενη με τον Χρηστο. Μετα απο λιγο τους ειδα να βγαινουν απο ενα δωματιο. Η Ελενη με πλησίασε και με απομάκρυνε απο τους αλλους.
Μ: τι εγινε τελικα;
Ελ: μιλαμε δεν εγινε κατι.
Μ: κανονισε κακομοίρα μου ετσι και δεν τα βρειτε μεστην βδομαδα θα δεις τι εχεις να παθεις.
Ελ: δεν εξαρτάται μονο απο μενα.
Μ: το ξερω και στον αλλο τα λεω.
Μετα απο λιγο κάτσαμε στο τραπεζι και έκατσα διπλα με τον Μιχάλη.
ESTÁS LEYENDO
Ο πιο γλυκος....μαλακας
Novela JuvenilΟπως ολα τα κοριτσια ετσι και εγω. Ερωτεύτηκα! Αλλα για κακή μου τυχη εναν Μαλακα .Θα με κοιτάξει; Θα μάθετε στην πορεία της ιστορίας!