48ο κεφαλαιο

104 5 0
                                    

Στρυγκλιξαμε όλες μαζί και την αγκαλιασαμε.
'Πες τα ολα.'
Της είπε η αδερφη της η οποία είχε συγκινηθεί και την πηρε αγκαλιά της'
'Μετά το ατυχημα του Χάρη σκέφτηκα ποσο κοντά είμαστε στον θάνατο και ότι μπορει να μην προλαβουμε να κάνουμε τα πραγματα που θέλουμε στη ζωή μας. Όποτε σκέφτηκα ότι δεν εχω να χάσω κάτι εάν αυτό γινει αλλά έχω να χάσω πολλα αν δεν γίνει και παθω κατι'
'Καλά ο Αλεξ θα έμεινε όταν του το είπες ε;'
Την ρώτησα ξεροντας τον αδερφό μου.
'Βγήκε από μόνο του δεν του το πα. Μετά του είπα για τις σκέψεις μου'
'Συγνώμη δεν σε ρώτησε πρινκανει το οτιδήποτε;'
'Ναι φυσικά. Απλά δεν του είπα τι ηθελα. Του εδειξα. Και μετά του ξεκαθαρίσω ότι δεν προκειται να γίνεται κάθε μέρα.'
'Γιατί δεν σαρεσε;'
'Πέρα απ'το ότι πονεσα λίγο ναι μ'άρεσε παρα μα παρα πολυ. Αλλά δεν θέλω να συνηθίσω ακόμα. Είμαι πολυ μικρη'
'Ναι σωστα.'
'Αλλά και αυτός μη χάσει την ευκαιρια'
Γελάσαμε με αυτό που είπε η Δώρα και μετά από λίγο και μόλις κοιμησαμε την μπεμπα κάτσαμε στο σαλόνι με τα αγόρια. Έκατσα δίπλα στον Αλεξ και τον ρώτησα
'Μπορουμε να μιλήσω λίγο οι δυο μας;'
Του το είπα στο αυτι.
'Παιδια ερχομαστε'
Μπήκαμε σε ένα δωμάτιο και κάτσαμε.
'Πες μου τι έγινε με την Δώρα άκουσα καλά νεα'
'Ναι. Το καλό είναι ότι κάναμε επιτέλους έρωτα. Το κακό είναι ότι μου είπε ότι δεν θέλει να γίνεται συνέχεια. Όμως από τότε που έγινε το σκέφτομαι κάθε λεπτό, κάθε δευτερόλεπτο και δεν μπορώ ακομη να το χωνέψω. Δεν την χορτασα'
'Κατάλαβε την ομως'
'Ναι δεν κάνω και άλλη δουλειά. Αυτή δεν το κάνει.'
'Αλεξ είναι σε ευαίσθητη ηλικία. Είναι λίγες κοπέλες σαν την Δώρα που κάνουν σεξ απ'τα 16 σχεδον'
'Σε ένα μηνα τα κλείνει'
'Το ξερω. Όποτε σκέψου το ετσι. Και να λες παλι καλά που δεν σε κορροιδευει'
'Ναι το ξερω γι'αυτό είμαι σίγουρος. Αλλά ήταν υπέροχες στιγμες'
'Κάνε υπομονή και θα ξανά περάσετε καλα'
'Δεν κοιμηθήκαμε καν μαζί εκείνη τη μερα'
'Γιατί;'
'Μου είπε ότι πηγε να βάλει λίγο νερό και την περιμενα. Ε αποκοιμηθηκα και το πρωι κοιμόταν στον καναπε'
'Ποτε ηταν;'
'Πριν 2 μερες'
'Μήπως να έρθεις λίγο σπίτι να ηρεμησεις; Δεν θα σου κανει πολυ καλο αν την βλεπεις συνέχεια'
'Δεν θέλω να τις αφήσω μόνες τους. Όταν γυρίσουν οι γονείς της και ο Χάρης θα ερθω'
'Εντάξει παμε στους άλλους και ξαναμιλαμε'
'Ενταξει'
Με αγκάλιασε και πηγαμε. Παίξαμε επιτραπέζια είδαμε μια ταινία και φυγαμε από εκεί με τον Μιχαλη στις 12. Σε μισή ώρα ήμασταν στο εξοχικο του. Μόλις μπήκα με μέσα κατευθυνθηκαμε στο δωμάτιο του. Κάτσαμε στο κρεβάτι του αγκαλιά.
'Τι έγινε με τον Αλέξ;'
'Δεν σας είπε;'
'Ναι απλά νόμιζα ότι του νευριασες για κάτι. Σε είδα περιεργη όταν του ειπες να μιλησετε'
'Χαχα όχι. Ασε τον Αλέξ τωρα'
Έκατσα πανω του και τον φιλησα. Χαϊδευα ταυτόχρονα τα μαλλιά του και αυτός τον ποπο μου. Μου έβγαλε την μπλουζα και με κολλησε πανω του. Συνεχίσαμε να φιλιωμαστε για αρκετή ώρα. Του έβγαλα την μπλουζα του και μετά έπεσα πανω του για να ξαπλώσει. Όσο τον φιλουσε στο Σώμα του τον κοιτουσα παραλληλα. Με κοιτουσε και αυτός. Ξαφνικά με έπιασε ένας πονος στην κοιλιά. Δεν έδωσα σημασία γιατί δεν ήταν δυνατός. Λίγο αργότερα όμως με ξανά έπιασε. Απομακρυνθηκα από κοντά του και επιασα την κοιλιά μου.
'Τι έπαθες μωρό μου;'
'Πονάω στην κοιλιά μου'
Σηκώθηκε έβαλε την μπλουζα του με βοήθησε να βάλω και εγώ την δική μου και μου είπε
'Σήκω παμε στο νοσοκομειο'
'Οχι οχι δεν χρειαζεται'
'Μα πονας. Και ξέρεις τι μπορεί να παθεις'
'Δεν θέλω να ανησυχήσουμε οι γονείς μου φτάνει όσα περασανε με τον Χάρη. Αααα'
Πινουσα παρα πολυ. Ξαφνικά λιποθυμησα.
Μεριά Μιχάλη.
Μόλις την είδα να λιποθυμαει πηρα τηλέφωνο το νοσοκομείο να στείλουν ασθενοφόρο. Την πηρα αγκαλιά και ταυτόχρονα πηρα τηλέφωνο τον Αλέξ.
'Αλέξ η Μαριτα λιποθυμησε κάλεσα ασθενοφόρο μην το πεις στου γονείς σου'
'Τι ; Τι έγινε;'
'Θα σου πω από καντα ελα στο νοσοκομειο'
Μόλις άκουσα το ασθενοφόρο πηρα τα κλειδία και τα λεφτά μου και βγήκα εξω με τν Μαριτα αγκαλιά.
'Τι έγινε;'
'Έχει προβλημα με την ωοθήκη της. Αισθάνθηκε πονο και μετά από λίγο λιποθημησε.'
'Τι έχει ακριβώς;'
'Ογκο'
Με έπιασαν τα κλάματα ενώ μπήκαμε στο ασθενοφόρο.
'Πόσο χρονών είναι;'
'17 μιση'
'Οι γονείς της; Αδερφός της είσαι;'
'Οχι ο φίλος της. Οι γονείς της είναι σπίτι της'
'Πρέπει να τους ειδοποιησουμε'
Αρχισα να κλαίω πιο δυνατά και ένοιωσα ασφυξια και δεν μπορουσα να αναπνευσω. Το κατάλαβε ο νοσοκόμος και μου είπε
'Ηρεμησε ηρεμησε να σου κάνω μια ηρεμιστικη'
'Δεν μπορώ να αναπνευσω'
Του είπα με δυσκολία και συνεχισα να κλαίω. Μου έκανε μια ένεση και λίγα λεπτά μετά ηρέμησα.
'Δεν θα σε πιεσουμε απλά πρεπει να έρθει κάποιος απ'το οικογενειακό της περιβαλλον'
'Ενταξει'
Μόλις φτάσαμε στο νοσοκομείο την έβαλαν σε ένα δωμάτιο και εγώ έκατσα στις καρέκλες απέξω. Λίγη ώρα μετά ήρθε ο Αλεξ.
'Τι έγινε; Είναι καλά η Μαριτα;'
'Δεν ξέρω λιποθυμησε. Δεν έγινε κάτι που την αναστάτωσε απλά με φιλουσε και μετά λιποθυμησε. Πόνουσε πολυ'
'Αν παθει κάτι θα τρελαθω'
Άρχισε να κλαίει.
'Πρέπει να μιλήσεις με τους γιατρους εμένα δεν μου λένε τίποτα επειδή είμαι εκτός οικογενειακό της κυκλους και είναι ανήλικη.'
'Δεν μπορω'
Έκλαιγε πολυ δυνατά.
'Μην κλαις. Ηρεμησε πρεπει να είμαστε δυνατοι'
'Πως δεν κλαις; Δεν την αγαπάς;'
Τότε βγήκε ο νοσοκόμος απ'το ασθενοφόρο και του είπε
'Αντιθέτως επαθε κρίση πανικου στο ασθενοφόρο του κάναμε ηρεμιστικά ένεση και ηρεμισε. Αυτό που έκανε θα το καναν λίγοι στην θέση του σε τέτοια ηλικία. Μπραβο'
Δεν του απάντησα
'Πως είναι ηΜαριτα;'
Ρώτησε ο Αλεξ.
'Θα ξυπνήσει συντομα. Πρέπει να μιλήσουμε με τον γιατρό της. Πρέπει να γίνει επέμβαση άμεσα'
'Είναι 2 τα ξημερώματα τι εννοείτε;'
'Αυριο πρεπει να μπει στο χειρουργείο αλλιώς ο όγκος θα μεγαλώσει σε μια βδομαδα και θα γίνει κακοηθης'
'Δηλαδή θα... '
'Οχι δεν θα παθει τιποτα ακα γίνει η επέμβαση. Χρειαζόμαστε τους γονείς της και την συγκατάθεση τους αλλά και τον γιατρο.'
'Οι γονείς μας έχουν περασει δυσκολα αυτό τον καιρό με την υγεία ενός φίλου μας. Δεν γίνεται να τους πουμε για την Μαριτα θα πεθανουν. Δεν θα το αντεξουν. Δεν γινεται να κάνει την επέμβαση αν υπογράψω εγώ;'
'Είσαι ενήλικος;'
'Οχι'
'Λυπάμαι. Πρέπει να ειδοποιηθουν'
Πήγε να φυγει αλλά του είπαμε μαζί με τον Αλεξ
'Μπορουμε να την δουμε;'
'Οχι τώρα θα σας ειδοποιησω'
Έφυγε και είπα στον Αλεξ.
'Και τώρα;'
'Συγνώμη για πριν'
'Δεν πειραζει σε καταλαβαινω'
'Πρέπει να παρω τηλεφωνο τον μπαμπά μου. Η μαμά μου θα τα παιξει.'
'Ωραία κάντο. Πάω να παρω καφεδες'
'Ενταξει'
Μόλις βγήκα απ'το νοσοκομείο με χτυπησε αερας και ξεξυπνησα λίγο. Μπήκα στο μαγαζί και είδα έναν συμπαίκτη μου τον Κρις.
'Κρις;'
'Ελα ρε φιλε'
'Τι κάνεις εδώ; Έγινε τίποτα σοβαρό;'
'Οχι ρε η αδερφη μου γεννησε'
'Α ωραία. Να το χαιρεστε'
'Εσυ;'
'Η Μαριτα'
'Η κοπέλα σου;'
'Ναι εχει ένα προβλημα και τέλος πάντων λιποθυμησε'
'Είναι καλά;'
'Οχι πρεπει να κάνει εγχειριση'

Ο πιο γλυκος....μαλακαςWhere stories live. Discover now