Μερια Μιχάλη.
Με ξυπνησε το κινητό μου στις 5 το απόγευμα. Ήταν ο μάνατζερ μου. Γουατ;
Μιχ: ναι;
Μάνατζερ: Μιχάλη πρεπει να βρεθουμε οπωσδήποτε. Ξέρω ξέρω είσαι με την γυναίκα σου μήνα του μέλιτος αλλά... Μιχάλη ήρθε μια πολυ μα πολυ σοβαρή προταση από πολυ με γαλήνη ομάδα που ουτε εσυ δεν πιστευεις. Πρεπει οπωσδήποτε να μιλήσουμε.
Μιχ: πες μου το ονομα. Φευγω στις μια το βράδυ έχω μια ωριτσα να περάσεις απ'το εξοχικο μου. Αλλά πες μου το όνομα.
Μανατζερ: Μάντσεστερ...
Χάθηκε το σήμα. Γαμωτο. Δεν προλαβε να μου πει ποια Μάντσεστερ ήταν. Η Γιουνάιτεντ που είναι η αγαπημένη ομάδα τηςΜαριτας ή η Σίτι με τον αγαπημένο μου προπονητη τον Πεπ Γκουαρδιόλα; Γαμωτο.
Μ: τι βρίζεις μωρό μου';
Μιχ: σε ξυπνησα; συγνώμη.
Μ: ποιος ήταν;
Μιχ: ο μάνατζερ μου. Ήθελε επειγόντως να μιλήσουμε πριν φυγουμε. Ντυσου θα έρθει από εδώ.
Μ: είχαμε ενδιαφέρον από καμια ομάδα;
Μιχ: ναι. Και πολυ μεγάλη. Αλλα δεν μου είπε όνομα.
Μ: πφ... Χώρα;
Μιχ: Αγγλία!
Μ: τέλεια.
Λίγη ώρα αργότερα η Μαρία είχε φτιάξει κάτι για φαγητο και ο Μάνατζερ μου ηταν στο τραπέζι μαζι μας.
Μάνατζερ: έπεσε πριν το σήμα οπότε θα στο πω τώρα. Η ομάδα που σε ζήτησε για 5 χρόνια με 20 εκατομμύρια ευρώ και προοπτικες για συν 10 εκατομμύρια με τον όρο να είσαι υπευθυνος και τόσο κακός που δεν θα σε δανείσουν είναι η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ!
Χαμογελασα γιατί θα πραγματοποιηθει επιτέλους και ένα όνειρο της Μαριτας. Να μπει στο Ολντ Τράφορντ. Να γνωρίσει τον Σερ Αλεξ Φέργκιουσον. Να δει τους αγαπημένους της από κοντά. Την κοίταξα και είχε μείνει παγωτο.
Μιχ: αγάπη μου;
Μ: κάτσε σε ζήτησε η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ;
Μιχ: ναι.
Μ: η αγαπημένη μου ομαδα;
Μιχ: ναι.
Με κάθε μου απάντηση της χαμογελουσα όλο και περισσοτερο.
Μ: η ομάδα του Σερ Αλεξ του ρουνει και του Μπεκαμ;
Μιχ: ναι.
Μ: αυτή απ'την Αγγλία σωστά;
Μιχ: απολυτως.
Πετάχτηκε από την καρέκλα της και άρχισε να στριγκλιζει και να χοροπηδάει πανω κάτω. Εγώ και ο μάνατζερ μου είχαμε σκάσει στα γέλια. Όταν κουράστηκε με αγκάλιασε και μου είπε στο αυτί
Μ: σ'ευχαριστώ γι'αυτό. Ήταν το καλυτερο δωρο γάμου.
Μιχ: οχι οχι δεν...
Δεν προλαβα να ολοκληρώσω και να της πω ότι είχα κλείσει διαμονη στο καλυτερο ξενοδοχείο του Μεξικού για τον μήνα του μέλιτος μας.
Μ: εκεί θα πηγαιναμε το βράδυ σ'ευχαριστώ μωρό μου'.
Μιχ: οχι σήμερα το έμαθα αλλά θα μιλήσουμε μετά για το τι θα κάνουμε τελικά.
Μάνατζερ: αν αποφασίσεις να υπογραψεις θα πρεπει να βρίσκεσαι στην Αγγλία μέχρι τις 10 Αυγουστου.
Τα εισιτήρια που έχω κλείσει είναι από σήμερα δηλαδή 20 Ιουλίου μέχρι τις 20 Αυγουστου.
Μιχ: γυρνάμε 20 Αυγουστου.
Μάνατζερ: λυπάμαι αλλά η πρεμιερ Λιγκ είναι η πρεμιερ Λιγκ και ξέρεις ποσο αυστηρή είναι. Αν θελεις ειδικά και το μπόνους των 10.000.000.
Μ: αγάπη μου θα παμε εκεί που κανονισες θα γυρίσουμε στις 8 του μηνα εσυ θα πας Αγγλία και εγώ θα παω να μαζέψω τα πραγματα μας.
Μιχ: ξέρεις ποσα λεφτα θα χάσουμε;
Μάνατζερ: θα βοηθήσω εγώ σ'αυτό αν θέλετε. Δεν θα χάσετε τίποτα. Αλλά σε παρακαλω να είσαι στις 8 του μήνα εδώ.
Ξεφύσηξα. Δεν θα περασω τον μήνα του μέλιτος με την γυναίκα μου. Μόνο 15 μέρες.
Μιχ: αν έτσι πρεπει.
Μ: τέλεια αααα. Που θα παμε γιατί δεν μου λες;
Μιχ: στο Μεξικό.
Μάνατζερ: το Μεξικό είναι υπέροχο μπράβο που το σκέφτηκες. Λοιπόν δώσε μου όλες τις πληροφοριες να κανονισω τα παντα.
Μιχ: σ'ευχαριστώ πολυ.
Έφυγε και μειναμε μόνοι με την Μαρίτα.
Μ: ήταν μια από τις χώρες που παντα ήθελα να παω. Πως το ξερες;
Μιχ: ρώτησα τον Αλεξ ποια θα σε έκανε πιο χαρουμενη. Μου είπε είτε Μεξικό είτε Ινδία. Σκέφτηκα ότι η Ινδία δεν ήταν καλή λυση για μήνα του μέλιτος. Επέλεξα Μεξικό. Γιατί νομίζω έχει και καλυτερο φαγητό.
Μ: να σου ζητήσω μια χάρη;
Μιχ: κι άλλη;
Της χαμογελασα και κατάλαβε ότι το είπα ειρωνικά.
Μ: να παρουμε τον μικρό μαζί μας;
Μιχ: Ξέρεις ότι τον αγαπάω όσο τίποτα στη ζωή μου αλλά λέγεται μήνας του μέλιτος γιατί είναι για ζευγαρια.
Μου χαμογέλασε και μου είπε
Μ: εντάξει, σήμερα μου έκανες αρκετές χαρές.
Γελάσαμε μαζί και της είπα
Μιχ: θα βάλω σαν όρο στο συμβόλαιο να συναντήσουμε τον Σερ Αλεξ έστω για μισή ώρα.
Της είπα αστειευομενος και μου χαμογέλασε.
Μιχ: θέλω να μου κάνεις και εσυ μια χάρη τώρα. Ξεχνάμε ότι έγινε σήμερα. Θέλω να περασουμε καλά αυτές τις μέρες οι δυο μας. Γιατί απ'οτι φαίνεται δεν θα ξαναπάμε τέτοιο ταξίδι.
Μ: γιατί μωρό μου'.
Μιχ: γιατί αγάπη μου η πρεμιερ Λιγκ δεν είναι αστεία υποθεση. Δεν είσαι άσχετη από ποδοσφαιρο , ξέρεις. Και που θα βηξεις έχεις ποινη αγωνιστικών. Είναι η χειρότερη αλλά και η καλυτερη χωρα να παιζεις ποδοσφαιρο.
Μ: εντάξει ότι θες. Κάτσε να φαμε τώρα.
Μόλις τελειώσαμε το φαγητό έπληνε τα πιατα όσο ετοίμασα τα πραγματα μας. Περάσαμε από το σπίτι της για να αποχαιρετήσουμε τον μπέμπη μας.
Μιχ: γεια σας.
Τους χαιρετίσαμε όλους βγάλαμε μια τελευταία φωτογραφία με τον μπέμπη τον πηραμε μια αγκαλιά και αφου τους είπαμε τι μας είπε ο μάνατζερ μου φυγαμε. Περάσαμε από το δικό μου σπίτι όπου ήταν ο Λάζαρος και οι γονείς μου φυσικά. Μόλις το είπα ο πατέρας μου μου είπε
Μπαμ: ξέρεις ποσο δυσκολα ειναι. Να σαι δυνατός.
Μιχ: ναι.
Λαζ: Γιουνάιτεντ τι λες τώρα. Είσαι τυχερός πολυ τυχερός φίλε. Και εσυ τυχερή είσαι. Θα μπεις στο Ολντ Τράφορντ αλλά δεν θα αισθανθείς ουτε στο ένα δέκατο το δέος που πρεπει όταν μπεις μέσα.
Μ: νομίζω δεν με ξέρεις αρκετά καλά.
Μιχ: επ σταματήστε. Δεν γίναμε κουμπαροι για να τσακωνεστε. Η Μαρίτα ξέρει. Η ομάδα της είναι. Δεν είναι από αυτές που δεν ξέρουν την τυφλα τους.
Λαζ: να σου μιλήσω ένα λεπτό;
Μ: ναι.
Με κοίταξε και της έκανα νόημα να παει. Τι στο καλο την θέλει τώρα;
ESTÁS LEYENDO
Ο πιο γλυκος....μαλακας
Novela JuvenilΟπως ολα τα κοριτσια ετσι και εγω. Ερωτεύτηκα! Αλλα για κακή μου τυχη εναν Μαλακα .Θα με κοιτάξει; Θα μάθετε στην πορεία της ιστορίας!