Στην διαδρομή για το εξοχικο του δεν μιλήσαμε, που άλλες φορές δεν βάζουμε γλώσσα μέσα μας. Μόλις φτάσαμε μάζεψε ο καθένας τα πραγματα του και λέγοντας μόνο τα τυπικά με πηγε σπίτι μου. Μόλις φτάσαμε με φίλησε με χαιδεψε στα μαλλιά με κοίταξε στα μάτια και μου είπε
Μιχ: μωρό μου όλα για κάποιο λόγο γίνονται. Μπορεί ο θεός να μην θέλει να γίνεις μαμα.
Μ: 1 μωρό μόνο.
Έτρεξαν κάποια δάκρυα.
Μιχ: θα σου προτεινω κάτι να σκεφτείς και αυτήν την επιλογή. Κάποιες φορές θα παιρνουμε προφυλαξεις αλλά τις περισσοτερες δεν θα το κάνουμε. Και οπότε τυχει. Σκέψου και αυτό.
Μ: μωρό μου, δεν είσαι αναγκασμένος να γίνεις ξαφνικά πατερας. Είναι δικό μου το θέμα.
Θέλω κάποια στιγμή ν κάνω ένα παιδι αλλα οχι τώρα. Εσυ μπορεί να μην θες ουτε αυτό το παιδι. Γι'αυτό θα μείνουμε λίγο μακρυά 2 με 3 μέρες. Εσυ να σκεφτείς αν πραγματικα θες κάτι τέτοιο και εγώ να το χωνέψω.
Μιχ: εντάξει αγάπη μου.
Με φίλησε μια τελευταία φορά και μπήκα σπίτι μου. Μόλις με είδε η μαμά μου με ρωτησε
Μαμ: ήρθες; πως και; τσακωθηκατε;
Μ: οχι. Δεν θέλω να μιλήσω σε κανέναν αυτή τη στιγμή.
Μαμ: εντάξει αγάπη μου.
Μπήκα στο δωμάτιο μου και έβαλα τα κλάματα. Λίγο αργότερα κοιμήθηκα. Το πρωι Ο Αλέξ ήταν δίπλα μου μόλις άνοιξα τα μάτια μου.
Αλ: καλημερα πως και από εδώ;
Μ: να το συζητήσουμε μετά το πρωινο;
Αλ: ναι εντάξει. Έγινε κάτι με τον Μιχάλη;
Μ: τον αφορά αλλά δεν τσακωθηκαμε ουτε μου έκανε κάτι. Εγώ τον έβαλα σε προβληματα. Πάμε κάτω για φαγητο και θα σου πω μετά. Μόλις τελειώσαμε το φαγητο πηγαμε μια βόλτα με τον Αλεξ σε ένα κοντινό παρκο.
Μ: χθες με πηρε τηλέφωνο ο γιατρός και όταν πηγα μου είπε ότι μετά τα 30 δεν θα μπορώ να κάνω παιδια και ότι όσο περναει ο χρόνος θα ναι και πιο δυσκολο να κάνω. Όσο πιο νωρίς το αποφασίσω τόσες περισσοτερες πιθανοτητςς έχω. Το είπα στον Μιχάλη και μου είπε χωρίς φυσικά να το θέλει να κάνουμε ένα τώρα. Μετά αποφασίσαμε να μείνει ο καθενας σπίτι του για 2-3 μέρες να το σκεφτουμε να το συζητήσουμε με άλλους και να δουμε τι θα κανουμε.
Αλ: δεν μπορείς να κάνεις στα καλά καθουμενα ένα μωρό. Πως θα το μεγαλωσεις;
Μ: δεν θέλω τώρα μωρο απλά δεν έχω πολλα χρονια να κανω.
Αλ: τότε αστο για κανένα δυο χρόνια και μετά τα 20 βλέπεις.
Μ: με έχει εξουθενωσει αυτή η ιστορία.
Αλ: το ξερω αλλά πρεπει να σαι δυνατή.
Μ: εσυ τι έγινε με την Δώρα;
Αλ: περιμενω.
Τον αγκάλιασα και μετά πηγαμε σπίτι. Έκατσα στο κρεβάτι μου για αρκετή ώρα και δεν σηκώθηκα μέχρι που με πηρε τηλέφωνο ο Μιχάλης την επόμενη μέρα.
Μιχ: καλημερα μωρο μου.
Μ: καλημερα. Θα βρεθουμε;
Μιχ: ναι θα έρθω από εκεί σε 10 λεπτά.
Μ: σε περιμενω.
Κλείσαμε το τηλέφωνο και λίγο μετά ήρθε. Μπήκαμε στο δωμάτιο μου και με πηρε αγκαλιά.
Μιχ: μωρό μου εχεις δίκιο ότι δεν πρεπει να κάνουμε τώρα παιδι. Όταν τελειώσεις τις σπουδές σου και μένουμε μαζί θα είναι η κατάλληλη στιγμή. Αυτό θα γίνει όμως όταν θα είσαι 24 . Οι πιθανοτητες θα έχουν μειωθεί.
Μ: Μιχάλη θα έρθω μαζί σου στην Ολλανδία
Μιχ: τι;
Μ: δεν θα παω στην Αλεξανδρουπολη. Αυτόν τον χρόνο θα μείνω εδώ να δουλέψω και μετά θα παμε μαζί στην Ολλανδία. Τότε θα μπορουμε να κάνουμε ένα παιδι γιατί θα μένουμε μαζί και θα μας έχει και τους δυο.
Μιχ: αγάπη μου τι λες; θα παρατησεις το όνειρο σου; Για ένα παιδι;
Μ: οχι. Γιατί είναι ο μόνος τρόπος να είμαι μαζί σου συνέχεια. Θα χωρίζαμε 5 χρόνια που θα μασταν σε απόσταση.
Μιχ: αγάπη μου σκέψου το καλά. Αν χωρίσουμε κάποια στιγμή θα εισαι ξεκρεμάστη. Ουτε πανεπιστημιο θα έχεις τελειώσει ουτε δουλειά και χρήματα θα έχεις.
Μ: Σ'αγαπαω
Τον έφερα κοντά μου και τον φιλησα.
Μιχ: αγάπη μου και εγώ σ'αγαπαω. Αλλά σκέψου το πολυ καλα. Είναι πολυ σοβαρή απόφαση.
Μ: θα βρω μια δουλειά δεν θα μαι άχρηστη.
Μιχ: δεν είσαι άχρηστη. Και δεν χρειάζεται να βρεις δουλειά. Ουτε θέλω να μην κάνεις το όνειρο σου πραγματικοτητα. Γι'αυτό σκέφτηκα να βρεις κάποιον άλλο να...
Δεν πρόλαβε να τελειώσει
Μ: εσένα θέλω μόνο. Κανένας δεν είναι σαν εσενα. Αξίζει να χαλασω το όνειρο μου για σένα. Και όταν μπουν τα πραγματα σε ένα ίσιο δρόμο να κάνω ότι θελω. Αυτό που θέλω είναι να μου πεις αν θες να κάνουμε ένα παιδι μεστά επόμενα 3-4 χρόνια.
Μιχ: αυτόν τον χρόνο δεν θέλω. Η επόμενη θα είναι προσαρμοστικη χρονια. Αν παει καλα ναι.
Μ: Σ'ευχαριστώ.
Τον φιλησα και τον κοίταξα στα μάτια. Τον χαιδεψα στα μαλλιά του. Κάτσαμε αγκαλιά αρκετή ώρα και με χάιδευε στα μαλλιά και σε όλο μου το σώμα. Όσο φιλιωμασταν μπήκε η μαμά μου.
Μιχ: συγνώμη παιδια.
Πήγε να φυγει.
Μ: μαμά ελα να μιλήσουμε.
Έκατσε στο κρεβάτι και της είπα ότι σκεφτηκα και όσα έγιναν.
Μαμ: θα πας μαζί του για να κάνεις παιδι και δεν θα σπουδάσεις;
Μ: ναι. Αυτόν τον χρόνο θα μείνω εδώ και θα βρω δουλειά.
Μαμ: αυτό θα το συζητήσουμε με τον μπαμπά σου. Δεν μπορείς να πας μαζί του χωρίς να έχεις έστω ένα δίπλωμα.
Μ: ειμαι 18 και η απόφαση είναι δική μου δεν μπορείς να μου κάνεις τίποτα.
Μαμ: σε παρακαλώ θέλω συζητήσουμε και με μπαμπά σου.
Μ: σε αυτό συμφωνώ.
Μαμ: ωραία. Θα πουμε βράδυ. Σας αφήνω.
Έφυγε η μαμά μου και συνεχίσαμε να φιλιωμαστε και να με χαιδευει.
Μιχ: σ'αγαπαω
Μου είπε και μου δάγκωσε τον λοβο του αυτιου μου. Έκατσα ακριβώς πανω στο μόριο του και τον κοιτουσα στα μάτια. Τα προσωπα μας απείχαν μόλις 2 εκατοστά.
Μ: και εγώ σ'αγαπώ.
Τον φιλησα και έκλεισα τα μάτια μου. Λίγα δευτερόλεπτα μετά και χωρίς να ξεκολλήσει τα χείλη του απ'τα δικά μου μου είπε
Μιχ: κοίτα με.
Το έκανα και συνεχίσαμε το φιλί μας. Όταν απιμακρυνθηκαμε για να βγάλω την μπλουζα μου μου είπε στο αυτί
Μιχ: θέλω να με κοιτάς έτσι τώρα που θα σου κάνω έρωτα
Όταν έβγαλε και αυτός την μπλουζα του ξανά ήρθαμε κοντά τον αγκάλιασα απ'τον λαιμό, τον φιλουσα και τον κοιτουσα όπως ήθελε.
ESTÁS LEYENDO
Ο πιο γλυκος....μαλακας
Novela JuvenilΟπως ολα τα κοριτσια ετσι και εγω. Ερωτεύτηκα! Αλλα για κακή μου τυχη εναν Μαλακα .Θα με κοιτάξει; Θα μάθετε στην πορεία της ιστορίας!